KAÇIŞ BÖLÜM | 1

22 0 0
                                    

Yolda ilerliyordum tüm gece beş paraya çalışmak ağrıma gidiyordu nereye gideceğimi bilmiyor öylece yolda ilerliyordum sokakta, saat 3 civarıydı sanırım. Gözlerim yanıyordu hafif esen rüzgarda bile ürperiyordum sokak lambasının dibindeki kaldırıma çöktüm uyumak arasında gidip geliyordum 15 dakika sonra önümde birinin dikildiğini gördüm hızla ayağı kalkıp uzaklaşmaya başladım arkamdan geliyordu
"Neden peşimden geliyorsun" "bırak peşimi piç " diyebildim sadece ama o hala peşimden gelmeyi sürdürüyordu korkmaya başlamıştım adımlarımı hızlandırdım ve sokağın bitimindeydim çıkmaz sokak "kahretsin" dedim içimden sadece çöp kovalarının bulunduğu çok az ışık gören çıkmaz sokağın sonu duvara yapıştım "git" kekeliyordum "git, g-git burdan " ilk kez konusmustu "Hadi ama tatlım sende eğlenmek istemuyor musun ?"
"Siktir git burdan" dedim yavaşça bana yaklaşıyordu bense köşeye doğru kaçıyordum bana yaklaştı yavaşça kıçımı okşayıp "Güzel kıç" dedi nefesini enseme verirken çırpınıyordum "bırak beni züppe" dedim tek bir darbesiyle yere yığıldım çöpün kötü kokusu başımı döndürüyordu adını bile bilmediğim piç üstüme abanmıştı boynumu öpüyordu gözlerimden yaşlar dökülmek üzereydi belimi kavrıyor sütyenimin askısı çözmeye çalışıyordu ağlıyordum kafamı başım duvara dayanmıştı o sırada çöpün altınde büyük kalın bir demir gördüm elimi atıp demiri aldım ve ensesine var gücümle geçirdim kanların süzülmeye başlamıştı korkmaya devam ediyordum ama kendimi o piçin faişeside yapmayacaktım ellemdeki kanı duvara sildim
Ve arka cebinde ucu görünen cüzdanına bakıp kıçınden çekip alırken "güzel kıç" diyip sırıttım "Oruspu çocuğu " dedim karnına bir tekme geçirirken cüzdanını açtım para tıkılı bir cüzdandı kimliğini çıkarttım "Peter" ismi buydu demek. Paraları alıp cüzdanı yere fırlattım ve koşmaya başladım "siktir" polis arabasının sesi tüm sokağı inletiyordu bense sadece kaçıyordum hemde nereye gittiğimi bilmeden . Bir apartmanın merdiven dairesinde saklandım.

*
Uyuya kalmıştım hızla doğruldum dışarı çıktığımda bir kaç polis yan apartmanın önünde bir şeyler soruyorlardı o itin cesedini bulmuşlardı sağa ve sola baktıktan sonra polisin biri gözlerini bana dikmiş öylece bakıyordu bende şüphelendiğini anladım ve son sürat koşmaya başladım başımı çevirdiğimde peşimden geliyorlardı daha hızlı koşmaya başlamışken başka bir polis arabası önümde beliri verdi ve yolumu kesti kaçacak bir yerim kalmamışdı koluma kenepçeleri geçirip arabaya bindirdiler yol boyunca hapise gireceğime dair birsürü şey beynimde dönüyordu sırıtttım
"Yatacak yerim olacak" sesli düşünmüştüm ve buna polisler şahit olmuşlardı. Yine kahrolası çenemi tutamamıştım. Yine pozitifim dostum ben mükemmelim.
Polisin bir tanesi ensemi tutmuş beni arabadan indiriyordu. "Boynumu çatlattın " dedim polise hızla benı çıkarttılar merdivenleri seke seke çıkartıyorlardı bir koridor sonunda kendimi o parmaklıkların arkasında buldum nezalethanede.
Girdiğim yerde kimse yoktu bitişikdeki erkek bölümünde saçları dağınık oldukça beyaz tenli koyu kahve gözleri olan oldukça iyi fiziği olan adamı saymıyorum. Dikkatimi dağıtmamaya çalıştım ve köşeye sırtımı döndüm yani adamın oturduğu yere sırtımı döndüm birkaç saniye sonra arkamda bir kıpırdanma hissettim çok düz ama etkileyici bir ses "suçun ?" dedi biraz kafamı çevirip "cinayet" dedim "bir piçi geberttim" "cinayet" dedi "komik" dedim alaycı şekilde gülerek. "Burdan çıkmamız lazım" dedi " peki nasıl ?" dedim gözlerimi yerden ayırmadan "geceyi bekle" dedi oldukça soğuk bir sesle uykusuzluktan ölüyordum ve hemen oraya sızdım.

*

Ayağımda bir el hissettiğimde irkildim hemen doğruldum. " saat gece 2 "dedi "ee" dedim "bu birşey ifade etmez"
"Eder" dedi kararlı bir ses tonuyla.
"Şurdaki memuru görüyor musun?"
Köşede masada oturmuş 35 yaşlarında olduğunu tahmin ettiğim adam "evet" dedim.
"Bak bu işin yüzde ellisini senin yapman gerek kaçma işini ben hallederim " dedi " ben ne yapabilirim ki " dediğimde çok hızlı bir şekilde cevap verdi "onu tahrik edeceksin "
dedi kısık bir sesle "NE!?!?" dedim sesim yükselmişti biraz hemen eski haline döndürüp "Ne dediğinin farkında mısın sen ??" dedim "Asla böyle birşey yapmam" "yapmassan burdan kaçamayız seni zeki" dedi dalga geçercesine "madem o kadar kolay sen gösterde takrik et adamı " dedim o an ki sinir haliyle "gösterecek bir şeyim olsa gösterirdim" dedi alay ederek "Adam gay olabilir" dedim "hala bir şansın var" "asıl sen şansını zorlama bak ben olmasam kacamazsın burdan ve bende sen olmadan kacamam"dedi düz ve tiz bir sesle "nerden çıktı bu kaçış planları ? " dedim "Abimi bulmam gerek ama bunun için önce burdan çıkmam  ve sen bir kızsın ve benim bir dişiye ihtiyacım var " dedi şoka girmis gibi dinliyordum " Hadi burdan kaçtık ve ben kötü bir insanım sen katilsin gebertmişsin zaten herifi benide gebertirsin senin için zor olacağını zannetmem" dedi.
Ona inanmakdan başka çaren varmış gibi düşünmem salakçaydı.
Ama,
Yapacaktım, onunla "kaçacaktım".

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

&KAÇIŞ&Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin