Sabah gözümü aslı yengemin bağırısları yüzünden açmak zorunda kaldım,birden silah sesi gelince yerimden hızla kalkıp avluya koştum, aşağı indiğimde Korhan aşiretinin Bi kaç aile ferdini gördüm, yengem Korkuyla bana bakıyordu.
aslı yengemi çok severdim ama kocası olacak o heriften nefret ederim, yani amcamdan,yengeme anlatmak istiyip anlatamadığım bir çok şey yaptı bana, tecavüz etti, kemerle dövdü, ellerimi jiletle kesti ve daha Bi çok şey yaptı, ama katlanmak zorundaydım, annem ben daha 2 yaşındayken babamdan boşanmış ve bende 5 yaşına kadar babamla yaşamışım, 6. Yaş doğum günüm de babam vefat etmiş, bu yüzden beni yurda yerleştirmişler ama 1 yıl sonra yengem gelip beni almış, 7 yaşından beri burda yaşıyordum, ve bugün doğum günüm dü yani 20 yaşına giricektim.
Korhan aşiretini tanıyordum az çok, yengem anlatmıştı, mardinin yarısı onlarınmış, ayrıca herkes tarafından saygı görürmüş.
Esmer tenli ,mavi gözlü,karizmatik Bi adam birden bağırıp "Azad ağa nerde o it oğlun" dedi, amcam ise "noluyor azir ağa, sen ne hatle evimi basarsın" dedi.
Azir ağa yavaş adımlarla amcamın yanına yaklaşıp "senin o it ali oğlun bacımı kaçırdı" dedi, avludaki herkes şok olmuştu ali abi ve kız kaçırmak mı, hayır yapmaz dimi yani yapmamıştır.
Azir ağanın arkasından yaşlı bir adam geldi, büyük ihtimalle bu azir ağanın babasıydı, yaşlı adam"azad ağa ya ölüm ya berdel le bitecek bu iş" dedi, amcam da direk" Ne ölümü şeref ağam, aşireti toplasınlar karar versinler "dedi, ve tam o anda azir ağanın telefonu çaldı açıp,
" tamam"
....
Azir ağa "ben zaten aşirete haber vermiştim, aşiret ler nerde olmasın karar vermiş , berdel olacak" dedi, e ama amcamın kızı yoktu ki,sonra kafama gelen şeyle gözümden Bi yaş düştü, ben vardım ve sinirle amcamı yanına gidip bağırarak "berdel falan yok, ne bu töre saçmalığı "dedim, azir hızla yanıma gelip kolumdan tutup beni dışarı çıkardı,diyerleri ise avluda kalmıştı.
Azir ağa" naptığını sanıyorsun lan sen "dedi, ben de sinirle" karşında bir kadın var, düzgün konuş"dedim, o ise rahat bir tavırla "konuşmazsam nolur" dedi, bende "Seni vurmaktan çekinmem azir ağa" dedim,O ise alayı bir tavırla "sen silah tutmayı bile bilmezsin beni nasıl vurcan" dedi bende her zaman belimde olan silahı çıkartıp karşımdaki adama tuttum, ilk şaşırır gibi oldu ama hemen sonra eski alaycı haline büründü, tetiğe tam basıcağım an biri silahı havaya doru yöneltti, arkamı döndüğüm de şeref ağayı görmem şok etti beni, şeref ağa sanki bana kızmak yerine gurur duyuyormus gibi duruyordu ki azir denen devenin sesi geldi iki katım resmen, azir "sen beni vurucaktın ha, seni öldürürüm lan!" dedi, bende "öldürmessen adam değilsin azir ağa" dedim, o ise belinden silah çıkartıp bana doğrulttu, beni korkutmaya çalıştığı çok belliydi çünkü ben ölürsem berdel olmazdı, bende yanına adımlayıp silahı anlıma yasladım, şeref ağa ikimizide şok olmuş bir şekilde bakıyordu ki yengemler de yanımıza geldi, yengem direk "napiyorsun azir oğlum bırak o elindekini" dedi, bende "bırak yenge vursun, ama tabi ADAMSA" dedim, sondaki kelimeyi bastırarak.
Şeref ağa bağırarak "yeter azir, kızım gel içeri sakince konuşalım" dedi, adamın sakince konuşması hoşuma gitmedi değil, şeref ağanın dediğini yaparak avluya geçtim, arkamdan onlarda avluya geldi.
30 dakikadır birbirimize bakıp duruyorduk, bende dayanamayarak "konuşalım dediniz, ama kimse konuşmuyor bu nasıl iş Bee" dedim sinirle, azir tam azını açıcakken şeref ağa konuşmaya başladı "Kızım zaten aşiretleri toplamıştık, karar bellidir berdel olacak" dedi, ben ise ona cevap veremedim kusura çünkü biliyorum, burda töreler çok önemliydi ve elinde sonunda berdel olacaktı, eğer şuan karşı çıksam ali abim ölürdü ben ise vicdan azabı çekerdim, bu yüzden karşı çıkamıyordum.
Şeref ağa tekrardan konuşmaya başladı "bu akşam istemeye gelicez, saat 8 'de hazır olun" diyip ayağa kalktı, azir de hemen ardından ayağa kalktı ve kapıya doğru yürüdüler ardından evden çıktılar, yengem bana sarılarak ağlamayalım başladı, "Kızım ben naparım sensiz, seni nasıl yabancılara emanet ederim" dedi, ben ise susmakla yetindim.
Arkadaşlar biliyorsunuz ki eski Bi hikayem vardı ama onu bazı sebepler den dolayı kaldırdım sizce bu kitabım nasıl devam ettirimi?
Tiktok : iesrt3
Burdan kitap hakkında bilgiler veriyorum takip edin lütfen iyi geceler tatlı rüyalar okurlarımmm❤️🔥🙃😇😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMANSIZ BERDEL
ActionSeni Tecavüz eden adam yüzünden berdel denen saçma töreye kurban gitmek ne kadar adaletli?