Avluda acayip bir kargaşa vardı, istemeye son 1 saat vardı ve yani ölüme atıcağım adıma son 1 saat vardı.
Kafam çok karışıktı, hani bazı kızlar, ailem bana telefon almıyor, ailem beni sevmiyor, ailem bana değer vermiyor falan diyorlar, benim bana kötü davranıcak bir ailem bile yoktu çok acılası bir durum dimi.
Şu hayatta tek bir şey biliyorum o da asla mutlu olamayacağım. Yengemin sesi ile düşüncelerimdem sıyrıldım "Güneşim son kez Aynaya bak eğer elbise içine sinmediyse değiştir Güzel kızım" dedi yengem, "yok yenge beğendim bu elbiseyi" diyip avluya indim.
1 saat sonra :
Bütün herkes avluda, Korhan aşiretinin gelmesini bekliyordu ve Zil çalınca herkes ayaklandı Ben de kalkıp kapıya doğru ilerledim yengem "hadi kızım aç kapıyı" dedi ben ise sadece derin bir nefes alarak kapıyı açtım azir elindeki çiçekleri bana verdi ve içeri geçti ardından Azir'in annesi Seher Hanım elindeki mücevher kutusunu bana uzatarak "mücevher gibi kızıma bu yakışır" deyip içeri geçti Herkesi ağırladıktan sonra avluya geçtik.
Herkes avluda oturuyordu yengem beni dürterek "kızım kahveleri yap" dedi ben de mutfağa geçtim mutfakta kahveyi yapmaya başlamıştım ki ince ve tiz bir ses "yengoş tuz koydun mu" dedi arkamı döndüğümde Azir'in kardeşi elvanı gördüm ben de "yok Ne tuzu zorunlu bir evlilik bu" dedim O ise "yenge ya Yapma şöyle abim sert biri olarak görünüyor ama çok iyi biridir" dedi Ben ise susup kahveyi yapmaya devam ettim en sonunda Elvan beni bir şekilde ikna edip tuzu attırdı elvan'ı sevmiştim tatlı kızdı ve bir de seher Hanım'ı çok sevmiştim kapıda bana yaptığı jest çok tatlıydı.
kahveleri sırayla herkese dağıttıktan sonra sıra azire gelince tepsiye ona uzattım kahveyi alması için Azir yavaş yavaş alarak kulağına eğildi ve sadece benim duyabileceğim bir ses tonunda " çok güzelsin ama biraz asabisin karıcığım" dedi Ben de sinirli ayağına basıp geri çekildim.
Yüzük takma merasimi gelince Şeref bey " Allahın emri peygamberin kavri ile kızınız güneşi oğlumuz azire istiyoruz" dedi, "verdik gitti" dedi amcam umursamaz bir şekilde, Şeref Bey yüzükleri takıp kırmızı kurdeleyi kesti, ben ve azir herkesin elini sırayla öptük ve sonra biraz konuştular ben ise onları avluda bırakıp odama çıkıp balkona geçtim ve bir sigara yaktım.
babam öldükten sonra sigara içmeye başlamıştım, eminim ki babam hayatta olsaydı çok kızardı Bana, ama ne yazikki hayatta değil, sigaramdan derinden bir nefes çekip üflerim, o sırada tok biri ses "senin gibi güzel bir kıza yakışmıyor o elindeki iğrenç şey" dedi, arkamı döndüm ve aziri gördüm artık şaşırmıyorum, bende "neden sen içmiyormusun?" dedim, o ise "içiyorum" dedi,"e sana yakışıyomu o iğrenç şey" dedim alaycı biri sesle, "bilmem yakışıyor galiba, yani bende biraz iğrencim" dedi, ben ise sadece sustum, sigarayı balkondan aşağı attım.
dudaklarım kurumuştu bende istemeyerek te olsa dudağımı yaladım, azir Bi anlık olsa dudağıma baktı ve ardında bir kaç saniye sonra dudağımın üstünde Bi sıcaklık hissettim, geri çekilemiyordum nede aziri ite biliyordum, azir yavaşça geri çekildi, "özür dilerim, dayanamadın yoksa iznin olmasam asla öpmem seni" dedi, ben ise geveleyerek"sorun yok, yani ş-şey rahatsız olmadım yani şey işte, neyse bizi merak etmesinler aşağı inelim" diyip, merdivenlere koştum, arkamdan azirin gülme sesi geliyordu, deve kocam hahaha.
Aşağı indiğimde Korhan aşireti ayaklanmıştı azirde aşağı indiğinde şeref bey ler kapıya yürüdü hepimizle vedalaşıp dışarı çıktılar, azir yanağımdan makas alıp "görüşürüz minik karım benim" dedi,bense kaşlarımı çatıp ona baktım, Korhan aşireti akrabalara binip gittiler,bende içeri geçtim, ve daha ne olduğunu anlamadan amcam bana tokat attı ve dudağımın kenarından sıcak bir sıvı aktı, ardından beni omzumdan itip yere attı ve " yukarıda ne bok yedin lan o adam la" dedi,ardından karnıma tekme attı, yengem kendini bana siper ederek "yapma yavuz bırak kızı" dedi ve amcam kemerini çıkarıp yengeme vurdu, son yaptığı şey damarıma dokunmuştu, hızla ayağa kalkıp odama koştum ve silahımı alıp geri aşağı indim, amcama dönüp "seni öldürürüm pic herif senin yengeme vurduğun kemeri sana sokarım pic herif" diyip üstüne yürüdüm, o sırada yengem "kuzum gel odana götürüm seni" diyip kolumdan tutup beni çekiştirdi, amcam olucak herif "kime guveniyonlan sen, azir şerefsizinemi" dedi, ben ise " sus lan it, ben kendime ve gücüme güveniyorum belimdeki kemere değil" diyip odama çıktım.
Arkadaşlar biliyorum bölümler geç geliyor ama bu aralar her şeyi üst üste geliyor ve bu yüzden zaman ayıramıyorum şuan evde olmama rağmen oturup kısada olsa bölüm yazdım yarın büyük ihtimalle baya bölüm gelir.
İyi geceler tatlı rüyalar okurlarim.
Yazım hatası varsa affeyleyin. ❤️💗💗🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMANSIZ BERDEL
ActionSeni Tecavüz eden adam yüzünden berdel denen saçma töreye kurban gitmek ne kadar adaletli?