2

130 3 2
                                    

Nemohla jsem usnout.. běžely mi hlavou myšlenky typu:
"Jo bude to asi on"
"Ne nebude chtěl mě znásilnit!"
"I když.."
"Vypadal jak banán!"
Ale za nedlouho už sem začala usínat a v tom  cink! "uživatel Nik Tendo vás začal sledovat"

"Nik tendo? To je zase kdo? Si spletl nik tendo s nin tendo ne?" A v tom další cink "uživatel yzomandias vás začal sledovat" kouknu se a řeknu si "wtf? On je schyzo? To i já bych to řekla líp" a najednou sem usla jak se to stalo?
Nevim.

Probudila sem se v 10:44 byl výkend takže supr koukla jsem se na ig a začala skoumat ty profily jsou nějaký slavný a najednou mi to došlo podle profilovky toho Nik Tenda a řekla sem si "firt vypadá jak banán.. jestly je to můj bratr tak.. DOUFÁM ŽE NEVIPADÁM JAK BANÁN"
Chvilku sem přemýšlela nad banány a pak si rozklykla profil toho borce který má schýzu "woah.." řekla sem si když sem se koukla na jeho profil.

"On je tak nádherný..." řekla sem si když v tom někdo otevřel dveře.. máma.. "Abby můžeš mi vysvětlit proč ten feťák stojí před našim barákem?!" Řekla dost naštvaně když pi mě hodila batoh "Mami neříkej jim tak! Oni-" nestihla sem doříct "Táhni!" Zabouchla za sebou dveře matka.. chtěla sem brečet ale byla sem na to moc naštvaná zbalila sem si hygienu oblečení mobil a plyšáka který zažil snad i Dinosaury

Višla sem ven ani sem se nerozloučila a uvididěla sem tam stát toho negtamota Nin Tenda "čau" řekla sem "No ahoj sis to rozmyslela huh?" Řekl s tím jeho úšklebkem "víš jaká máma je" řekla sem "už věříš že jsme sourozenci" zeptal se "jop" obejmula sem ho bylo to jediný člověk který mi zbyl.. nastoupily jsme do auta a jely sme směr Pardubice.

"Nebydlím sám neva?" Řekl když bylo trapné ticho "ne ale s kím?" Zeptala sem se "s tím buzerantem ze včera" řekl "oh aha" špitla sem "je to děvkař nezapomeň na to" řekl a koukl na mě "huh? Proč mi to říkáš?" Zeptala sem se dost nechápavě "každá je z něj hotová stejně jako ze mě haha" řekl a já na něj znechuceně koukla "Však mám velký pér-" nedořekl to "ticho! Nechci slyšet jak dlouhý péro máš!"




~dneska trochu kradší💕 omlouvám se za chybi  btw a jinakk pardon ze sem tak dlouho nevydávala!💗 ‼️a napište mi jak by to mělo být z Jakubem‼️

~Abigail🩷

Jakube NE!Kde žijí příběhy. Začni objevovat