8

88 3 1
                                    

Sešla sem k němu do pokoje a zaťukala sem kuba otevřel a měl dost vážný výraz.
"Takže?" Zeptala sem se když sem si sedla na jeho postel "už nechci využívat tvých služeb baby" řekl úplně v pohodě. Vyla sem celkem překvapena tohle sem fakt nečekala "co?" Optala sem se Kubi "našel sem si holku s kterou si dost rozumím a myslím že tohle bude vážný vztah bez milenek, ale to ty nepochopíš" řekl když mi koukal do očí. Bylo to snad poprvý co sem neměla co říct.. fakt nic.. jenom sem odešla do pokoje.

Nevěděla sem co mám dělat.. fakt.. normálně fakt mám co říct na cokoliv ale tohle pro mě bylo moc.. né to že mem nechce ale spíš ta věta "to ty nepochopíš" opakovala sem si tu větu furt a furt dokola... dokud mi někdo nevtrhl do pokoje byl to Patrik "tvl dominiku kde kurva si?!" Zařval na mě a já na něj koukla "eh.. sorry to já.." nedomluvil to a já ho obejmula.. je to moje oběť a ukážu Jakubovy že se mílí..


(Z PATRIKOVA POHLEDU)
Co se to děje.. ona.. je tak křehká a tak kurva hezká.. ale je to Dominikova sestra kurva.. "kurva nedělej mi stavy" řekl sem jí když moje ruka klouzala po jejích bocích neodolal sem a musím jí mít..  "Páťo?" Zeptala sem mě..  "hm?" Zamumral sem "nic" řekla a objala mě... cítilm že to za chvilku nezvládnu..
Doprdele! Stalo se to kurva! Kurva! Kurva!!! Postalvil se mi.. viděl sem že se Abby usmála.. "a ty nemáš jakuba...?" Zeptal sem se když sme se snažil uklidnit "ne nechci o tom mluvit" odtáhly sme se ale mě furt stál kurva.. a co by se nestalo.. vešel Dominik "Hej nevidělasi toho buzeranta Patri-" zastavil se když mu oči tikaly mezi mnou a mím... no.. víte co..
"Já radši du.. a PATRIK semnou" no.. radši sem s ním odešel..


(Pohled Abby)

Mám ho. Vím to.. výhra je v mojí kapse a výhra se jmenuje Patrik.. mám chuť jít za Jakubem a vpálit mu to do ksichtu..! Ale není to jistý.. jasně že je! Je můj.. pokud Dominik nebude čůrak což je v podstatě jeho profese..

Jakube NE!Kde žijí příběhy. Začni objevovat