7

84 2 1
                                    

Zanedlouho sem uslyšela ťukání laskavě sem se zvedla a šla sem otevřít a tam se uviděla Jakuba koukal se mi do očí měl jenom trenky "co je" řekla sem mu "nudim se kočko" odpověděl rázně bylo mi jasný že sem jeho další oběť... ale.. byl tak hot.. nemohla sem odolat.. bylo to nemožný "pan Vlček se nudí?" Zeptala sem se když sem ho pustila do pokoje "mhm" řekl a koukl na prázdný zdi "už tam nejsme jo?" Zeptal se když koukal na prázdné zdi "očividně" kouknu se na zdi a pak na něj "nekoukej na mě kotě" řekl když se posadil na mojí postel "kubo?" Zeptala sem se a pisadila sem se na druhý konec postele "koťátko moje.. bojíš se? Neublížím ti jen si nastavíme pravidla" řekl s klidným hlasem a já jen maznačila ať pokračuje.


"Takže.. když pan Vlček příjde k tobě chce sex nebo se líbat oke?" Řekl kuba a já na něj koukla "wdym? Kamarádi z výhodama?" Zeptala sem se "jop když se budu doma nudit tak ti prostě udělám hezky. Nic víc jenom kamarádi" řekl kuba když mi zíral na prsa "a dominik?" Zeptala sem se "to je jedno ale teď chci tvoje prsa nic víc" řekl na plnou hubu ale to mi mohlo být jasný.
Ztrhl mi triko a hned se mi zabořil do prsou asi se mi to líbilo.. chytla sem ho za vlasy a trochu ho zatahala "J-jakube.." vzdychla sem když už jeho hlava byla mezi mýma stehnama. Nebudu lhát vzdychali sme oba dva zrvalo to asi 12 minut pak už sem se oblíkla a Jakub radši vypadl.


Nevim.. nemiluju ho ale je prostě skvělý, furt mě trochu bolí to co udělal ale tak co už.. zanedlouho mi přišla od Kuby sms
(K- kuba A-Abby)
K: čau, musíme si promluvit
A: chceš mluvit nebo šukat?
K: mluvit
A: ok? Za 4 minutky sem u tebe
*přečteno*









~Další díl😂💗





~Abigail🩷

Jakube NE!Kde žijí příběhy. Začni objevovat