Asi po 10 minutách ke mě do pokoje vlezl Dominik s Patrikem a dominik mi zašeptal "patrika ti dovolim" a odešel, já se na něj usmála a Patrika sem objala a Patrik zase mě a pomalu mě začal lilbat a já ofc spolupracovala ale furt nevim proc to kurva dělám.. snažim se dostat Jakuba tímhle způsobem? To je v prdeli.. ale.. Patrik není oškliví.. a ještě k tomu jsou si kurva podobný ale musim si narvat do hlavy že Patrik je lepší..
Ještě chvilku sme se líbali dokud to Patrik nepřerusil "copak?" Zeptal se a koukl na mě "ne nic nic" řekla sem když sem koupala do země "na zemi Jakuba neuvidis" řekl celkem smutně "ale Patrika mohu" koukla sem na Patrika a políbila sem ho on se usmál a pusu prodloužil, myslela sem durt jen a jen na Jakuba.. ugh.. už nemohu dál.. "miluju tě" řekla sem a Patrik se usmál "a já tebe" usmála sem se a oevně sem ho obejmula a pustily sme si na notebooku film.
Skoto před koncem filmu sem usla na Patrikovím rameni on mě obejmul a usnul semnou taky. Ráno když sem se probudila Páťa ještě spinkal zak sem ho pohladila po tváři "miláčku vstávej" zašeptala sem mu do ouška a potichu sem se zvedla a odešla sem do kuchyně, Nikdo tam nebyl tak sem se rozhodla uvařit palačinky.
Dala sem na ně sirup a borůvky ale to už sem uslyšela Jakubovo zívání "čau koť- Abby.." řekl kuba když mě plácl po zadku "nech toho" řekla sem a podala sem mu palačinky a on si sedl ke stolu ale po ani ne 3 minutách sem cítila na zadku jinou ruku a to Patrikovu koukla sem kestly na nás Jakub koukáA ano! Koukal! Byla to skvělá chvýle pro to abych Patrika políbila a přesně i to sem udělala Patrik pusu prohloubil až z toho vzniklo líbání "tvl nemůžete to dělat jinde?" Řekl poloprobuzený Dominik "nojo prosim tě aby se Citta neposral" řekl Patrik když si bral Palačinky sedla sem si na gauč a pustila sem dva a půl chlapa "hej Abby muzes nachvilu?" Řekl hlas Jakuba zamnou.a já jen přikívla, vzal mojí ruku a odešel semnou do jeho pokoje.
"Takže.." promluvil jeho sladkým hlsem.
ČTEŠ
Jakube NE!
Teen FictionJsem Abby Cittová... Matka mi řekla že nemám sourozence... ale ať si nikdy nic ne googlym