45.BÖLÜM ALINTISI

2.8K 160 55
                                    

🔥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🔥

'Değer miydi? Değerdi...

Olur muydu? Olurdu...

Ama ne değdi ne de oldu.

Biz çok yanılmışız,

Biz çok yanlışmışız...'

Yanlışlar bir urgan olup geçti boynuma. Yalanlar dolandı ayaklarıma. Yollarıma gerilen hep benden gizlenen kara sırlardı. Ve ben bu kara sırların gölgesinde çırpınan, kanatlarından yaralı bir kuştum sadece. Bir dava uğruna kaybetmiştim neyim var neyim yoksa. Çocukluğum, hayallerim, hayatım ve ailem...

Bir dava uğruna.

Eğer bir dava uğruna ben kaybettiysem benimle birlikte o da kaybedecekti. Artık bu noktada gözüm zerre bir şeyi görecek, zerre bir şeye üzülecek, zerre bir şeyi önemseyecek halde değildim. Ben ben değildim bir kere. Ben yandıysam o da yanacak, ben kül olduysam o savrulacaktı.

'Bizim topraklarımızda bize nefes aldırmadılar..." Ayağım gaz pedalına biraz daha baskı uygularken yengemin kısık sesle anneme dedikleri yankılandı önce kulaklarımda. Annemin göz yaşları akmıştı usul usul.

'Benim önce gencecik yeğenimi sonra dağ gibi kardeşimi aldılar...' Amcamın sesi karıştı sonra yengemin sesine. Çenemi daha güçlü sıkarken bakışlarım yan tarafımdaki koltuğa çevrildi. Üzerindeki soğuk metalle göz göze geldim ama zerre tüyüm ürpermedi. Duygularımda zerre bir kıpırdama da olmadı. Bir tek sabırsızdım biraz. Bir an önce bitsin istiyordum.

Tenha sayılacak yolda hızım epey artarken sarı sokak lambaları akıp gidiyordu üstümden. Korkmam lazımdı belki, tereddüt etmem ama ben hiçbir şeyi umursamadan basabildiğim kadar bastım gaz pedalına.

Araba tenha ana yoldan karanlık toprak yola saptığında bile azaltmamıştım hızımı. Ne olacaksa bir an önce olup bitecek bu saçmalık, beni her şeyden mahrum bırakmaları son bulacaktı. 'İzol' ailesi benden önce abimi, çocukluğumu, hayallerimi çalmıştı. Sonra ise babamı. Darmaduman ettikleri hayatıma karşılık bir can neydi ki? Bizden giden canlara karşılık bir can... İntikam, düşmanlık bir deftere imza attıktan sonra değil kana kanla bitecekti.

'Kısasa kısas' diye haykırdı içimdeki ses. 'Cana can, kana kan'

Toprak yolda hiç hızımı kaybetmeden geldikten sonra acı bir fren sıkarak durdurdum arabayı. Çıkmadan önce babamın çekmecesinden aldığım silahı hızla kavrayıp fırladım arabadan. Ahşap kapının önündeki taburede oturuyordu. Dudaklarının arasında ise sigarası vardı. Yüzüne vuran keskin far ışıklarıyla gözünü kısarken olduğu yerden hızla ayağa kalkıp dudakları arasındaki sigarayı fırlatıp atmıştı. Beni beklemiyor olacak ki baştan aşağı afalladı.

"Elif..." diye mırıldandı belli belirsiz. Adım dudaklarından dökülünce yol boyu hissetmediğim duygular birden bir sızı olup dolaşmaya başladı bedenimde. Ama aralarında biri daha belirgindi: Öfke...

"Konuşmaya gelmedim." dedim dişlerimin arasından. "Bitirmeye geldim."

Ben öyle deyince bakışları sağ elimde sıkı sıkıya tuttuğum silaha çevrildi. Ama mimik oynamadı yüzünde.

"Elif-" Mimik oynamayan yüzünde rahatlama benzeri gördüğüm ifade daha da öfkelendirdi beni.

"Kes!" dedim hıphızlı.

"Biliyordum geleceğini." Koyu kahve hareleri yavaşça tırmandı gözlerime. Dudaklarında ise belli belirsiz bir tebessüm vardı.

"Derdim seni dinlemek, senin yüzünü bile görmek değil. Ailenin benden aldıklarına karşılık ben de onlardan bir şey almaya geldim!" Silahın emniyetini açtıktan sonra hızla doğrulttum ona doğru. Çekilmedi. Bir şey yapmadı. Hatta büyük bir adım atıp aramızdaki mesafeyi kapattı. Silahın ucu şimdi tam kalbinin üzerindeydi.

"Ne gelecekse senden gelsin be peri kızı. Günahıyla sevabıyla..." Tek diyebildiği bu oldu.

Bir baykuş öttü uzun uzun. Uzaklardan bir kurt uludu o sıra. Babamın silahından çıkan kurşunun sesi böldü her şeyi. Titremedi bile tetiğe dokunurken elim.

Ağaçlardan kargalar kaçıştı telaşla.

Ve ardından ben bir kez daha dokundum tetiğe. Ve bir kez daha.

Bitti.

Benden kanla çaldıklarına karşılık kanla bitti o gece her şey...



🔥

Merhaba guzularım❤️

Size güzel haberlerle geldim. Çok şükür babam çok iyi. Dualarınız, mesajlarınız için çok teşekkür ederim 🥰

Bir aksilik olmazsa haftaya kaldığımız yerden, aynı şekilde devam ediyor olacağız

Sizce yeni bölümde ne olacak?

Elif'in bu denli gözünü karartması bize neleri yaşatacak?

Ve en önemlisi Elif tetiği çekti. Bundan sonra neler olacak?

Baran'a ne oldu?

Yeni bölüm tahminlerini buraya alayım

Yeni bölümde görüşünceye dek Allah'a emanet olun ❤️

ATEŞTEN DÜĞÜM(KİTAP OLUYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin