~~3. Bölüm~~Sakin Ol~~

3 0 0
                                    

Ama daha sonra söylediği şeyler beni çileden çıkardı.

"Teşekkür etmen için daha güzel yollar biliyorum"

Yeni Bölüm

Ben sinirden köpürürken o güldü ve arkasını dönüp gitti.

Bende hemen arabama atlayıp pansiyonun önüne gittim.Mira beni bekliyodu.Hemen atladı arabaya ve eve doğru sürmeye başladım. Eve gelir gelmez en üst kat hariç istediği odayı almasını söyledim ve arabayı garaja koydum.

"Ya Dolunay sana nasıl teşekkür etsem bilemiyorum hayatımı kurtardın diyebilirim. Lütfen bişey istersen bana söyle ne olursa olsun yaparım söz veriyorum."

Onun bu söyledikleriyle içimden en azından bazılarının hayatını kurtarabiliyorum diye düşündüm. Sonra aklıma parti geldi ve gülümsedim.

"Herşey mi? " diye sordum.

Hemen kafasını sallayarak beni onayladı.

"O zaman benimle bu gece ki partiye gel" dedim ve odama çıkamaya başladım arkamdan kaçta diye bağırdı. Gülümsedim ve

" 9' da hazır ol" dedim .

Odama çıktım ve şort yarım sporcu atleti giyip spor odama gittim.

Elimi bandajlarken aklıma babam geldi ve düşünmeye başladım.

5 YIL ÖNCE

"Baba ya yine arkadaslarımı korkutmuşsun" diyerek konuşmaya başladı Dolunay.

Babasının cevabı gecikmedi:
- Hemen gel beni suçla zaten küçük cadı o hipi kılıklı çocuk bana moruk dedi iyi yaptım valla yine olsa yine yaparım.

Dolunay " Ya anne bişey söyle babama"

Annesi " Bülent yapma söyle şeyler bak küçük hanım üzülüyor."

Daha sonra telefon çaldı ve annesiyle babası apar topar çıktı evden. Ve bir daha da giremediler.

Günümüz

Dolunay hatırladıklarıyla daha da sinirlenirken kum torbasına var gücüyle vurmaya başladı. Ne kadar süre böyle devam etti bilmiyordu Dolunay ama evinde varlığını unuttuğum biri daha vardı.

Ve o kız Dolunay'ın bu halinden ürktüğü için rahatsız etmek istememisti ama saat 7,30 olduğunda geç kalmamak adına uyarmak istedi Dolunay'ı tek seslenişinde hızla arkaya dönen dolunay yan masada duran silahı alıp kıza doğrulttu.

Dolunay tehlike olmadığını anlayınca silahı indirdi ama açıklama yapması gereken biri vardı. Peki Dolunay bu kıza her şeyi anlatmalı mıydı?

Not:

Biraz önce ölüm haberini öğrendiğim bir arkadaşımın kardeşine gelsin.

Seni asla unutmayacağız Emre.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

¤~~Dolunay~~¤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin