Taylor Swift - Now That We Don't Talk (Taylor's Version)
― I love you.
― What do you mean by « you love me » ?
― I love to spend time with you. I love to see you smile. I love to hold you in my arms when you need it. I love to erase your tears. I love to be there for you. I love the stars in your eyes. I love you. In every way that it's possible.
( ― Je t'aime.
― Qu'est-ce que tu veux dire par « tu m'aimes » ?
― J'aime passer du temps avec toi. J'aime te voir sourire. J'aime te prendre dans mes bras quand tu en as besoin. J'aime effacer tes larmes. J'aime être là pour toi. J'aime les étoiles dans tes yeux. Je t'aime. De chaque façon dont c'est possible. )
✨
I miss you. Well not you now.
I miss the old you.
The one that held me in his arms when I needed it, the one that was there for me when I needed him, the one that made me laugh, the one I told everything about me, the one who knows all my secrets, the one I know by heart.
I miss my best friend.I miss the old ways
You didn't have to change
But I guess I don't have a say
Now that we don't talk
(― Taylor Swift - Now That We Don't Talk (Taylor's Version) )(Tu me manques. Enfin pas toi maintenant.
L'ancien toi me manque.
Celui qui me prenait dans ses bras quand j'en avais besoin, celui qui était là pour moi quand j'avais besoin de lui, celui qui me faisait rire, celui à qui j'ai tout dit sur moi, celui qui connaît tous mes secrets, celui que je connais par cœur.
Mon meilleur ami me manque.Les jours anciens me manquent
Tu n'avais pas besoin de changer
Mais j'imagine que je n'ai plus rien à dire
Maintenant que nous ne parlons plus)29 mars 2024
VOUS LISEZ
Sweet Nothing ♡
Poesía⭑ ᴛᴡ: ᴅᴇᴘʀᴇꜱꜱɪᴏɴ, ʜᴀʀᴄᴇʟᴇᴍᴇɴᴛ, ᴛᴄᴀ, ᴘᴏꜱꜱɪʙʟᴇꜱ ᴀʟʟᴜꜱɪᴏɴꜱ ᴀᴜ ꜱᴜɪᴄɪᴅᴇ ᴏᴜ ᴀ ʟ'ᴀᴜᴛᴏᴍᴜᴛɪʟᴀᴛɪᴏɴ. ⭑ 𖤐 𝐑𝐞𝐜𝐮𝐞𝐢𝐥 𝐝𝐞 𝐩𝐨𝐞𝐦𝐞𝐬 𝐬𝐮𝐫 𝐝𝐞𝐬 𝐬𝐮𝐣𝐞𝐭𝐬 𝐝𝐢𝐯𝐞𝐫𝐬 𝐞𝐭 𝐯𝐚𝐫𝐢𝐞𝐬 𖤐 ˙⋆✮ 𝒅𝒆𝒔 𝒑𝒆𝒕𝒊𝒕𝒔 𝒓𝒊𝒆𝒏𝒔, 𝒅𝒆𝒔 𝒑𝒆𝒕𝒊𝒕𝒔 𝒃𝒐...