0,8☆

10 2 39
                                    

-Bunun için çok mu gençiz?

-Hareket edemiyor gibi hissediyorum.

Bölümün şarkısı/softcore

----------------------------------------------

3. Ağızdan:

Genç kız günlüğün sonda boşluk kalan kısmına tam adını yazdıktan sonra günlüğü kapattı. Bundan sonrası için iyi şeyler hissetmiyordu Yuki. Ve kim bilir? Belkide haklıydı. İyi şeyler olmayacaktı.

Sonuçta burası gerçek dünyaydı bir hayal değil. Ve gerçek dünya da her zaman işler yolunda gitmezdi, değil mi?

--------------

Tarih/07.10.2019/Japonya

Sabah saatleri olmuştu. Yuki'nin saat sabah dokuzda uçağı vardı ve saat daha yediydi. Zaten gece düzgün uyuyamayan ve sabah da doğru dürüst uykusunu alamadan uyanmıştı. Bir türlü rahat hissetemiyordu kendini.

Genç kız en sonunda kendine birşeyler hazırlarken buldu kendini. Hem yemek bir şeyler hazırlarken kafasını dağatabilir hemde son iki gündür doğru düzgün yiyemediği yemeği iyi bir kahvaltı ile telafii edebilirdi. En azından o öyle düşünüyordu, öyle olmasa bile.


Yemek yemiş ve etrafı toplamıştı Yuki. Saat sekiz olmuştu evden çıkmaya karar verdi o sırada da sevgilisine çıktığına dair mesaj atmıştı. Hava alanında buluşacaklardı ve birbirlerine sarılıcaktı. Sonuçta kim bilirdi ki belki son görüşleri olurdu birbirlerini.

----------------

İkili hava alanında buluştular uzun uzun sarıldılar birbirlerine. Aralarında hoş bir sohbet geçti. İkiside olumsuzlukları bir süreliğine kenara bırakmış gibi görünüyordu.

-Herşeyden haberdar et beni olur mu?

Yuki gülümseyerek kafa salladı.

-Tabikide, zaten sadece bir hafta sürecek.

-Olsun yinede senin için endişeleniyorum.

Yuki yüzündeki gülümsemesini sürdürerek sarıldı sevgilisine. Evet onu belki bir hafta boyunca görmemek canını yakıyordu ama yinede pozitif bakmaya çalışıyordu. Diğer türlü olayları kafasına takmaktan günlük hayatına bile devam edemeyecekti ve bunu en iyi tabikide o biliyordu.

İkili insanların bakışlarının üzerlerinde olması gerçeğini pekde umursamadan sarılıyordu. Sanki bir daha bu anı yaşamıyacaklarını düşünüyordu ikiside. Buna kısa süreli bir görüşürüz gibi değil kalıcı bir veda olarak bakıyordu. Ve bu pekde doğru değildi. Sonuçta nasıl bir nedenden dolayı bu görüşürüz sonsuza kadar sürecek bir vedaya dönüşecekteki?

-Uçak kalkacak.

-Evet.

-Gitmeliyim.

-Evet.

-Biliyorsan neden hala bu kadar sıkı sarılıyorsun?

-Gitmeni istemiyorum çünkü.

-Ama buna zaten birlikte karar verdik.

-Evet ama istemiyorum. Seni bir hafta göremeyecek olmak bile kalbimi sızlatıyor.

-Merak etme Shogun. Tekrar görüşüceğiz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Picture || Raiden Shogun ♡ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin