0,6☆

6 2 51
                                    

-Dudakların.

-Dudaklarım?


Bölümün şarkısı/Apocalypse

---------------------------------------------------

Tarih/10.03.2019/Japonya

Raiden Shogun'un ağzından:


Shenhe aralarında en sessiz olanda yüksek ihtimal bunu en çok bekleyen oydu. Ama şuan asıl düşünmem gereken şey bunları onlara nasıl açıklayabileceğimdi...

Benimde Yuki'nin de sessizliğinden sonra söze gerek kişi Miko oldu. Herkes Yelan'ın söze gireceğini bende dahil fakat Yelan Shenhe'nin bakışlarından sonra susmayı tercih etmişti.

-Madem sevgilisiniz neden söylemediniz?

-Aslında söylecekti-

Ben Miko'ya cevap verecekken Yuki sözümü kesip cevapladı. Kırıcıydı ben onun sözün kesmiyordum ama çok kafama takmadım.

-Evet söylecektik ama ben bunu cupcakeleri yedikten sonra söylemeyi düşünüyordum.

Son cümleyi bana bakarak söylediğinde suçsuzum der gibi ellerimi kaldırdım.

-Herneyse diye söze devam etti Yuki. Tam başka bişey söylecekken onun sözü kesildi ilahi adalet diye geçirdim içimden. Sözün kesen kişi Yelan'dı.

-Ben sizin çıkacağınızı biliyordum ve madem çıkıyorsunuz en büyük shipperınız benim. Shenhe ve benden sonra best ship olmaya aday olabilirsiniz.

Shenhe dışında herkes kıkırdadı Shenhe ise bir gülümsemeyle yetindi.

Yuki, Yelan'a ters bakışlar attıktan sonra Shenhe'ye bakarak konuştu.

-Madem böyle bir gündeyiz tatlı yiyoruz ve tatlı konuşuyoruz. O zaman aramızda da bir tatsızlık olmasın değil mi Shenhe?

-Yürü be Yuki bundan sonra favori shipimsizsiniz.

Hem Shenhe hem Yuki Yelan ters bakışlar attı ablam, ben ve Miko ise sadece olayları izliyoduk.

-Sarılın barışın hadi.

-Bebek miyiz biz Yuki? Sarılın barışın ne ya.

-Bence Yuki çok haklı.

-Sussana se-

Shenhe sözünü bitirmeden Yelan onu öptü. Evet öptü. HEMDE GÖZÜMÜZÜN ÖNÜNDE?

Herkes onlara baktı ve namus bekçisi Ei sanki Miko ile hiç yapmamış gibi sert sesiyle konuştu.

-Bunu önümüzde yapmanız hiç hoş değil.

Bu sefer ben araya girdim.

-Sende Miko ile ilk çıktığınız zamanlar gözümüzün önünde onu öpmüştün ve asıl sıkıntı biz dışardaydık evde değil.

Yelan, Yuki hatta Shenhe bile başını sallayıp bana onay vermişti. Bir gururum okşanmadı değildi açıkcası.

-Sen sus velet.

-Aramızda iki yaş var ablacım.

-Velet çok konuşma.

Picture || Raiden Shogun ♡ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin