0,7☆

7 2 44
                                    

Aşıklardan nefret eden tek şey tarih değildi aslında bazen ailelerde nefret ediyordu aşıklardan.

Söz History Hates Lovers şarkısından alıntıdır ama bölümü The Neighbourhood/Afraid dinleyerek yazdım.

-----------------------------------------------

Yuki'nin (okuyucunun) ağzından:

Yağmurun sesi ile çok geçmeden birlikte sarılarak uyuya kalmıştık.

-----------------------

Tarih/04.10.2019/Japonya

Saatlerin nasıl geçtiğini ikimizde anlamıştık. Nasıl da öyle uyumuştuk kim bilirdi? İkimizde huzur içinde uyurken kim bilirdi gelen bir telefonun tüm bu huzuru bozacağını.

3. Kişinin ağzından:

Zaten uykusu hafif olan Yuki telefon sesini duymuştu ve telefona doğru yönelmişti. Bunu yaparken de yanında yatan sevgilisini uyandırmamaya dikkat ediyordu genç kız.

Genç kız telefonda arayan kişinin kayıtlı bir numara olmadığını görünce garipsese de telefonu açmıştı. Arayan kişinin sesini duyduğunda ise tam anlamıyla donması bir olmuştu.

Arayan kişi Bay Hikaru'ydu. Arayan kişi genç kızın babasıydı.

Genç kızın donmuştu resmen. Bunca zaman aramayan babası neden şimdi aranıştı? Bunca zaman kızına bir mesajı bile zar zor atarken başka bir kadınla evlendikten sonra onu bile yapmayan babası kızını arıyordu. Adamın sesinde ise garip bir şekilde bunca zamandır duymadığı bir sevgi vardı sanki. Ama hayır sevgi değildi bu. Adam sanki bir şekilde acımıştı gibiydi. Ya da arkasında başka bişey varmış gibiydi. Genç kız bu sözde babasının bu kadar zahmete girdiğine asla inanmıyordu.

Sanki çok umrundaymış gibi soru soruydu bir genç kıza. Genç kız olayın şokundayken onun dediklerini pekde dinlemiyordu.

-Yuki? Beni dinliyor musun kızım?

Yuki bu sesle sanki gerçekliğe tekrar dönmüş gibiydi en sonunda derin bir nefes alıp konuştu.

-Neden aradın beni?

Genç adamın nefes sesleri duyuluyordu fakat bunca zamandır sakin olan sesi sanki Yuki'nin sesini duyması ile gerilmiş gibiydi. Bu Yuki içinde aynıydı.

-Kızım, annen seninle tanışmak istiyor... Onla bunca zamandır tanışmaya bile tenezzül etmeden ve kadın seni merak ediyor. Benden rice etti-

-O kadından annem diye bahsetme. Yuki soğuk bir sesle çıkıştı. Babası ilk defa haklı bir söz kullanmıştı. O kadını her zaman görmeyi red etmişti.

-Kızım dinle beni. En azından bir kerede olsa gel. En azından tanışın.

-... Beni bile kendi isteğiyle aramıyor diye düşündü Yuki. Genç kız tam olarak olmasa bile birşeylerin farkına kolayca varabilecek kadar zekiydi. Ve bu arama olayın o kadının isteği ile olduğunun farkına varmıştı.

-Kızım?

Yuki sessiz kaldı. Ne diyebilirdi ki genç kız?

Picture || Raiden Shogun ♡ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin