İsminin anlamı ölüm çiçeği olan kötü bir ailede kötü bir çocukluk yaşamış olan bir genç kız. On sekiz yaşında olan Lavinia'nın hayatı hiç bir zaman güzel olmamıştı. Travmatik bir çocukluk geçirmiş olan Lavinia'nı diğerleriden farklandıran ve hiç kimsenin aklına bile gelmeyen bir tuhaflığı vardı. O ruhlarla konuşa biliyor. Denizi elleriyle idare ede biliyor yanlız bununlada sınırlı değil o geceye hükm ede biliyordu.
Lavinia Monakor
Lavinia'nın korkulu rüyası olan üvey abisi Michael Monakor. Ona bu yaşina kadar hayatı zehir edemekle kalmamış onu sürekli dövüyor ezikliyordu.
Michael Monakor
Lavinia'nın annesi Yankı Monakor. Yankı 16 yaşında anne olduğu için mecbur Lavinia'nın babası ile o yaşta zorla evlendirilmiş ilk eşi Lavinia'na doğduktan sonra Yankı'ya çok kötü davranmaya hatta onu dövmeye başlayor. Bir gün ise ilk eşi bir trafik kazası sonucu ile hayatını kaybediyor. Yankı ise Lavinia'ya kötü davranmaya başlıyor. 24 yaşında ise Yavuz Monakor ile evleniyor. Şuan ise otuz dört yaşında. Ama yaşına göre çok genç gözüküyor.
Yankı MonakorYavuz Monakor'un ilk eşi Michael doğumunda hayata gözlerini yumdu. Oğlu Michael'a on yaşına kadar kendisi bakmış Michael'ın on yaşı olduğunda ise Yankı'yla evlenmiş. Üvey kızını hiç sevmiyor, ona sürekli şiddet uyguluyor ve ezikliyordu.
Yavuz MonakorLavinia'nın okuduğu okulun populer çocuğu ve sürekli Lavinia'nı ezikleyen Marco Dark.
Marko Dark
****************************
Evet benim mavişlerim tanıtımımız şuanlık bu kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Ruhlar
Horror"Şu an seni nefessiz kalana kadar öpsem bana ne yaparsın?" "Islatsam ateşin söner mi Ateşli çocuk?" "Hı!?" "Esprit De La Mer!" Dediğinde odayı su bastı.