Yankı Yıldırım'ın güncesinden.
Ölümden korkardık, biliyorum korkmam diyenlerde korkar. Bu bizzat şahit olmuştum. Ölüm korkunçtu. Çok fazla ölüme şahit olmuştum sevdiklerimin ölümünede şahit olmuştum. Sokakta Atakan'ın minik bedenine sarılıp ağladığım günde, hastahanede Arya'ya sarılıp ağladığım günde de, öldürdüğüm birçok bedendede görmüştüm bunu. Ölüm korkunçtu, her haliyle.
İnkar edenlere inanmam çünkü bendr korkmazdım ölümden, ancak sevdiklerimi kaybetmeye başladığım gün gelene kadar.
Ölüm vardı gerçekti, azap vardı gerçekti, işkence vardı gerçekti ve ben, bunların hepsinin varlığını yaşayarak öğrenmiştim. İnsanlar acımasızdır Yankı, sen merhametlisin diye yüzüne gülüp arkandan iş çeviriyorlar.Ve ben Yankı Yıldırım bunların hepsini yaşadım.
Yankı Yıldırım
🫀
Yankı Yıldırım
Herkes ölümden korkardı değilmi, ölümden korkmam diyenler bile.
Ben ölümün kendisiydim. Ölüm herkesi korkutamadığını sanardı çünkü ölüm dendiğinde korkutucu gelmezdi. Aslında korkutucu olmayan şey kendisi değildi. İsmiydi. Ölüm korkutucu gelmesede, ölümle burun buruna geldiğinde anlaşılırdı ölümün korkunç birşey olduğu.Ben bu işe başlamadan önce ölmekten korkmazdım. Yani öyle sanardım. Ölümle burun buruna geldim, ölmek istemediğimi fark ettim. Ölümden korktuğumu. Ama ölümün korkunçluğunun yüzüme yansımamasını istedim.
İşte o gün. Hastahane koridorlarında benim haykırışlarım duyuldu. O gece Arya'nın isminin dudaklarımın arasından çıkıp hastahane koridorlarında Yankılandı. O gece benim lanet gecemdi, o gece Arya'nın lanet ölüm gecesiydi.
Şimdi kollarımda öldürmem gereken kız vardı tepemizde üstümüze düşmek üzere olan kocaman bir tahta kutu. Bu planlıydı bunu fark etmemiş olmama kızdım.
Kutu düştü Kiraz kollarımdaydı, şokta olduğu her haliyle belliydi. Elimi cebime atıp silahımı çıkardım etrafımızdaki bazı kişilerin beni öldürmek için burada olduğunu anladım.
Silahımı çıkardığım kolumla kutuyu savuşturdum, bu işi dikkat çekmeden yapmam gerekliydi ama imkansız bir şeye bulaşmıştım resmen.
Kiraz'ın elini tutup etrafında döndürürken silahı doğrultup arkasındaki kızı vurdum, elinde bıçak vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On-6
Teen Fiction"Herkes öldürür sevdiğini, ve biz Kiraz çiçeğim, bu dünyaya birbirimizi öldürmek için gönderildik" Yankı Yıldırım..