Arya:kahverengi gözlü (hafif sarımsı) 155 boylarında orantılı vücut hatlarına sahip uzun kumral saçlara sahip, rekabeti seven, ama hayattan ne istediğini bilmeyen bir kız.
Hayat amacını bilmesede insanlara göz dağı vermeyi ihmal etmeyen, ukala tavırlarıyla göze batan, masum görünüşlü bir şeytan.
Ben Arya ailem ile birlikte yaşıyorum ailem tatlı ve beni çok seven klasik türk ebeyni.
Ama ben o kadar da klasik bir insan değildim 25 yaşında olmama rağmen ne yapacağımı bilmesemde içimdeki farklılık beni her geçen gün daha da yakıyordu içimde bir ateş vardı sanki bu hayat benim değilmiş gibiydi.
Ev sıradan rutin ev işleri yapıyor kpss sınavına hazırlanıyordum. Ama bu yıl çok farklı bir şey oldu sanki bir uykudan uyandım. Sıradan hayatı reddedip daha çok çalışmaya başladım. Herşey bu yıl başladı sanki başka bir evrenden gelmiş gibiydim başka bir evrendeki ben hem bu hayatımı hatırlıyor. Hem de aslında olan beni hatırlıyordu.
Tek sorun zihnim hatırlasada bedenim bu evrendeki aryayı hatırlamıyordu uyuşuk gerizekalının tekiydi. Erkenden kalkamıyor. Sırtı beli heryeri ağrıyordu.
Bu kız gerçekten de dayanılmazdı.
Başka evrendeki hayatımı tam olarak hatırlamasamda zihnim bu sen değilsin diyordu gerçekten öyleydi. Kendimi yani bu evrendeki aryayı rahatça eleştiriyor.ve asla kendimden bahsediyormuş gibi düşünmüyordum.
Çok sıkıldım.gerçekten bu evrende uyanmak hapishaneden farksızdı sabah uyan kahvaltı yap ev işlerine yardım et. Ders çalış film izle. Uyu.
Bedenim bu düzene isyan ediyordu adeta.
Peki ya zihnim bu mu gerçekten bütün olasılıkların içinde bu mu olmayı seçmişti.
Kendi hayatımı istiyordum.
Resmen 2024 e uyandığımda kendi bedenimde değildim.
Yani evet beden benimdi ama bu sırt ağrıları bu monotonluk benim hayatım değilmiş gibi hissetmiştim.
Anlayın artık ya insan bir günde değişmezdi ya da bu his bir günde gelmezdi.
Ne olduğunu anlamadan bu bedene sıkışıp kalmıştım.
Ama zihnim artık burayı düzeltmen gerekiyor o yüzden bu evrendesin diyordu.
Zihnimde küçük anıya benzer bir görüntü oluştu.
Evet bu kız.
Hayatından nefret ediyordu onu değiştirmek yerine aklından sürekli intihar geçiyordu.
Sıradan bir hayatın verdiği bu acı kimi insanların istediği şeydi.
Yılbaşı akşamı bir dilek diledi bu yıl bambaşka bir ben olmak istiyorum dedi.
Sabah uyandığımda ailem herşey tanıdıktı ama ben hayatıma yabancıydım.
YOU ARE READING
varoluş
ChickLitAryanın yeni hikayesi. Paralel evrendeki masum tatlı bir kızın diğer evrendeki muzip bir tetikçiye dönüşme hikayesi.