İş gerçekten çok zordu adam tutturmuş sürekli kendi ofisine bırakmamızı istiyordu bilgileri. Ve Alperin tek çalıştığını biliyordu. Gerçi Alper takma isim kullanıyordu. Gerçek adını öğrenemezlerdi. Ama bütün işi tek başına yaptığı aşıkardı.
Adamın mekanına girmek ise çok zordu kapıda bir ton adam vardı.
Bir plan yapmıştık. Kimse bir kadından şüphelenmezdi. Ben girecektim hem zaten dikkat çeken bir tip değildim.
Sıradan masum görünüşüm küçük bir kız çocuğunu andıran bir tipim vardı Allah aşkına 155 boylarında tetikçi mi olur.
Adamların hepsi izbandut gibi beni tabi ki tehlike olarak görmezlerdi.
Mekan alkollü bir mekandı. Kapıda adamlar vardı. Kimliği göstermeden sigara bile alamıyorum arkadaşlar ne içeri girmesi.
Kimliğimi gösterip içeri girdim. Birbirlerine bakıp gülüyorlardı senin burada ne işin var küçük kız der gibi.
Sonunda bu bedenin bir faydasını gördüm kimse benden şüphelenmedi.
İçeri girip adamın odasını bulmam gerektiğini biliyordum.
Çantama koyduğum yedek kıyafetleri lavaboda değiştirip yüzüme maske ve şapka taktım. Kulağımdaki kulaklıklardan Alper beni adamın odasına yönlerdirdi.
Oraya vardığımda oda boştu Alper adamın 5 dk içinde orada olacağını söyledi.
Odaya çekmeceye bıraktım. Üzerine önceden hazırladığımız notu da istediğin bilgiler parayı yollamayı unutma yoksa hazırlattığın bilgilerle birlikte adın da o kişiye gider.
İçeriden çıkmam çok zordu. Nen mi çünkü adam 5 dk içinde gerçekten de geri dönmüş ve hemen adamlarına haber vermişti tekrar lavaboya gidip üzerimi değiştirdim ve kalabalığa sızdım kameralardan üzerimdeki kıyafetlerden anlamamaları gerekiyordu kıyafetleri o yüzden orada çöpe attım.
Tam kapıdan içeri girdiğimde adamlarla göz göze geldim orada tanımadığım birinin yanına geçip oturdum.
Ne güzel oldu bugün buraya gelmemiz. Çok eğleniyorum dedim. Kimin yanına oturduğumun farkında bile değildim.
Gözlerinin içine baktığımda paniklediğimi anlamıştı. Bozuntuya vermedi sen serdar buraya gidelim dedin de ben ne zaman seni kırdım güzelim dedi.
Beni ele vermeyeceğini anladım söz arasında tanıştık da resmen
Sen neden arya beni aramadan ben arayayım demedin peki diye söyleyip güldüm.
O da anlamıştı olayı aryacım söz bir dahakine ilk ben arayacağım dedi.
Adamlar yanımızdan ayrılır ayrılmaz teşekkür edip kalktım.
Kalktığımda kolumdan tutup tekrar oturtturdu.
Şüphelenirler bu gece kal eğleniyormuş gibi yap belki gerçekten de eğlenirsin dedi.
Haklıydı iş tamamdı. Artık eğlenebilirdim. Ama hiç tanımadığım bir adamın yanında rahatsızdım neden mi alışık değildim rutinimden pek fazla çıkmazdım.
Hem zaten alkolü de sevmezdim
Size serdardan bahsetmedim çünkü ben de farkında değildim benim için durumu kurtaran biriydi sadece.
Çok dikkatli incelemedim.
Madem gelmiştik birşeyler içmeden olmazdı. Serdar hemen eliyle işaret edip garsondan içki istedi.
Mecburen bugun onunla içmek zorundaydım. Çünkü adamlar dolanıp duruyordu etrafta.
Çaktırmadan Alpere mesaj attım. İşin tamam olduğunu iyi olduğumu bilmeliydi.
Tatlım ben iyiyim biraz eğlenip eve geçiriceğim dedim.
Annem çıldıracaktı kadın geç gelmeme deli oluyordu Alperi tanıdığı için o da anneme haber verdi.
Annemi zaten mekana girmeden arayıp arkadaşlarla oturuyoruz demiştim böylece işimi garantiye almıştım.
Serdar ise sorular soruyordu. Daha önce seni hiç görmemiştim falan klişeleri.
Sanki görse hatırlardı da. Öyle hatırlanacak bir tipim asla yoktu dikkat çekmemek için kıyafetlerime çok özen gösterirdim.
Sonuçta memur bir kimliğim vardı ve bu şehir gerçekten çok küçüktü. Attığım her adımı hesaplıyordum bu gece de aşırıya kaçmadan eve dönmem gerekiyordu.
YOU ARE READING
varoluş
ChickLitAryanın yeni hikayesi. Paralel evrendeki masum tatlı bir kızın diğer evrendeki muzip bir tetikçiye dönüşme hikayesi.