one

109 6 0
                                    


Ahogy teltek a napok, Jimin és Jungkook egyre jobban összeszoktak mind munkában, mind munkán kívül. Az irodában már alig voltak veszekedések, és gyakran még nevettek is együtt az időnkénti vicces helyzeteken.

Egy este, amikor végre sikerült kiegyenesíteniük a munkahelyi konfliktusokat, úgy döntöttek, hogy elmennek egy közeli kocsmába egy kis lazításra.

Ahogy ültek a sörözőben, Jimin először elkezdett beszélgetni:

"Tudod, Jungkook, sosem gondoltam volna, hogy ilyen jó barátok lehetünk, miután annyit veszekedtünk. De örülök, hogy megpróbáltuk megoldani a problémáinkat, ahelyett hogy egyszerűen csak elkerültük volna egymást."

Jungkook rábólintott. "Igen, én is. És elnézést kérek, hogy olyan rideg voltam veled a kezdetektől fogva. Csak... nehezen bírtam megemészteni a változást, és te is tudod, milyen makacs vagyok."

Jimin elmosolyodott. "Semmi baj, Jungkook. Tudom, hogy igazából jó ember vagy, csak... néha nehéz kihozni a legjobbat belőled."

A beszélgetés közben Jungkook telefonja rezegni kezdett. Egy pillantást vetett rá, majd elmosolyodott.

"Beszéltem a barátnőmmel, és ma este érkezik haza egy hosszú üzleti útról. Elmondta, hogy egyik kedvenc éttermébe menne vacsorázni. Lehet, hogy érdemes lenne, ha csatlakoznánk hozzá."

Jimin arca elkomorult. Habár megpróbálta elrejteni az érzéseit, nem tudott szabadulni az irigységtől, amiért Jungkooknak van valaki, akiért készen áll az ilyen romantikus gesztusokra.

"Persze, rendben van" - mondta végül Jimin, miközben próbálta elfojtani a csalódottságot.

Az étteremben a hangulat kellemes volt, és Jimin igyekezett jól érezni magát a társaságban. De ahogy látta Jungkook és barátnője között a szoros kapcsolatot, nehezen tudta elfojtani az irigységét.

Amikor végre hazaértek, és külön elbúcsúztak egymástól, Jimin magában maradt a lakásban. Elgondolkodott azon, hogy vajon valaha ő is megtalálja-e azt az embert, aki olyan mint Jungkook.

Napokkal később, amikor Jimin egyedül ült az irodában, Jungkook épp akkor érkezett meg egy mosolygós arccal.

"Jimin, van egy ötletem. Mi lenne, ha együtt mennénk el a hétvégén egy kirándulásra? A barátnőm elutazott egy rövid üzleti útra, és úgy gondoltam, hogy kihasználhatnánk az alkalmat, hogy kicsit kikapcsolódjunk."

Jimin szemei kigyulladtak a lelkesedéstől. "Igen, persze! Ez fantasztikus ötlet! Holnap reggel már indulhatunk is!"

A hétvége során Jimin és Jungkook egyre közelebb kerültek egymáshoz, és egyre jobban élvezték egymás társaságát. Jimin lassan elkezdett rájönni, hogy talán Jungkook mégsem olyan ideális párkapcsolatban van jelenleg, mint amilyennek látszott. És talán, ha Jungkook figyelne az érzéseire, akkor rájöhetne, hogy az igazi boldogság talán már régóta az orra előtt van. De erre még rá kell jönnie...

Szerelmünk útja: Jimin és Jungkook története ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora