Dylan szemszöge
Miután Ariana elviharzot Jason megszólal.
-Srácok, megyek később tali. - mondta Jason.
-Látom nem jössz be az új lánynak Dylan. - mondja James.
- Úgy tűnik, nem Dylan az suli királya - mondja nevetve Adam. most komolyan azt hiszik, hogy nem tudom felszedni Arianát.
- Most komolyan azt hiszitek hogy nem tudom felszedni a lányt. Ő ugyanolyan kurva, mint a többi, és csak így akarja felhívni magára a figyelmet.
-Most azt mondod, hogy fel tudod szedni.- kérdezi Scott.
-Igen - tudom, hogy bárkit megszerezhetek.
- Fogadjunk, ha tényleg mindenkit megkapsz, akit csak akarsz, akkor fogadjunk. - egyértelmű, hogy benne vagyok, mert egy hónap múlva meglesz a lány.
- Oké, benne vagyok. Elérem hogy belém szeressen és hogy, a barátnőm akarjon lenni utána meg dobom.Ariana szemszöge
Sehol nem találom a kurva szekrényemet, ezért úgy döntöttem, megkérdezek valakit.
-Szia új vagyok, meg tudnád mutatni hol van a 89-es szekrény?- Remélem válaszol és nem lesz olyan flegma mint a többiek.
- Persze, egyébként Hannah vagyok. - kedves lánynak tűnt, így elsőre. Egyébként gyönyörű lány volt, szőke hajjal és szép kék szemekkel.
- Ariana vagyok, de a barátaimnak csak Aria - mondom mosolyogva, remélem jóban leszünk.
- Örülök hogy megismerhetlek, na gyere meg mutatom a szekrényedet. - meg mutatta hogy hol a szekrényem majd meg szólal.
- ha be pakoltál a szekrénybe, utána bemutatlak a barátaimnak - Nagyon kedves lány örülök, hogy ilyen velem az első napom.
- Oké, legalább több barátot szerzek. - mondtam mosolyogva, de még mindig szomorúság tölt el, szüleim halála után nem sokat mosolyogtam, mert félek, hogy ha boldog leszek, akkor elfelejtem őket, és ezt nem akarom. Láttam, hogy észrevette, hogy nem vagyok vidám.
- Valami rosszat mondtam? - kérdezi félve.
-Ne aggódj, nem mondtál semmi rosszat. - Láttam, hogy megkönnyebbült.
- Oké most megkönnyebbültem, nem akartam rossz benyomást kelteni az első napodon- mondta nevetve.
- Ne aggódj, nagyon jó volt az első benyomásod -mondom én is nevetve. de a jókedvem, gyorsan el ment mikor megláttam Dylant, undorodom tőle, egy beképzelt barom.
- Most komolyan te követsz?- kérdezem jogosan, mert idejött hozzánk.
- Nyugodj meg baby ne legyél már olyan harapós, mellesleg a szekrényemhez jöttem és pont a tied mellett van. - komolyan mondom, annyira idegesítő ez az ember.
- A kurváidnak mondhatott hogy baby , de nekem nem, azért mert te vagy a suli királya, ehhez nincs jogod, és amúgy sem vagy több, mint egy beképzelt barom. - nagyon felidegesített azzal, hogy baybizett kiabáltam vele és nem érdekelt hogy mennyien néznék minket.
- Vigyél vissza, oké, nem kell rögtön lekiabálnod a fejem. - mondta nevetve, mintha olyan vicces lenne.
- Haha nagyon vicces vagy. - én esküszöm hogy meg ölöm.
- Hannah, most megyek órára, majd később beszélünk. - mondom szőke lánynak.
- Oké, egyébként milyen órád lesz, mert nekem francia.
- Nekem spanyol. - szeretném még jobban megtanulni a nyelvet, pár szót már tudok, amúgy a félig az vagyok, anyám spanyol volt, mindig azt mondta, hogy szeretné, ha megtanulnám a nyelvet.
- Csak azt nem tudom, hol van a terem. - Hannah meg akart szólalni, amikor valaki közbeszólt.
- Megmutatom, mert most nekem is spanyolom lesz- mondja Dylan, most komolyan vele kell lennem egy órán át.
- Köszi Dylan, akkor most megyek - mondja Hannah, és már nem volt ott.
- De.. - nem tudtam befejezni, mert Dylan a fülemhez hajolt.
- Gyere napsugár, megmutatom a termet. - a közelsége miatt kicsit elpirultam, mert tény, hogy a srác egy félisten, viszont egy beképzelt barom és idegesítő.
- Rendben, megyünk, de ne hívj napsugárnak.
- Oké napsugár.- tudom hogy csak idegesíteni, akar inkább követem és nem adok rá.
Amikor odaérünk, gyorsan kerestem egy szabad helyet és ki vettem a könyveimet. Mikor észreveszem, hogy valaki ül mellettem.
- Napsugár, úgy látszik hogy együtt fogunk ülünk. - nem hiszem el, istenem mit tettem?
- Ez most komoly, veled kell ülnöm- kérdezem mire mosolyogva, bólint.
- Oké, de arra kérlek hagyj békén, szeretnék jobban odafigyelni az órára mert anyám spanyol volt és szeretném jobban meg tanulnia nyelvet. - tényleg szeretném megtanulni a nyelvet anyám emlékére.
- Anyucinak nincs ideje meg tanítani a nyelvet. - mondja nevetve, majdnem el sírtam, de igyekeztem nem tudatni vele, hogy rosszul estek szavai, ezért nem is válaszoltam neki. mikot vége az órának, a tanár oda jött és hozzám.
- Szeretnék beszélni, a szüleiddel mivel nagyon jó megy nyelv, szeretném ha év végén vizsgáznál belőle. - kérdezi mosolyogva a nő.
- Hát nem tud beszélni a szüleimmel, mert nyár elején meghaltak.- itt egy kicsit elcsuklot a hangom.
- Ohh sajnálom, részvétem. - mondta a nő szomorúan.
- Semmi baj nem tudhata- mondom kedves, és próbálom nem el sírni magam.Na itt a második rész ha minden igaz akkor jövő hét szombaton hozom a következő részt.
Kövesetek be tiktokon: wattpadwriter9Puszi A
CZYTASZ
Lépj ki a megszokottból.
RomansA történet Ariana Graysonról fog szólni, akinek a szülei meghaltak, ezért Los Angelesbe költözött. Ariana nagyon önfejű, mindent ki mond, amit gondol, de a tanulás mindennél fontosabb számára, nem nagyon jár bulizni, és még pasija sem volt, nem izga...