dylan szemszögéből
Kicsit sajnáltam Arianát, hogy a szülei meghaltak, és amit mondtam neki, nem volt szép tőlem.
-Ariana.. sajnálom amit az óra elején mondtam.
- Semmi baj nem tudhattad, szóval nem kell bocsánatot kérned.- mondta, majd erőltetetten elmosolyodott és elment. Láttam, hogy valami nincs rendben vele, ezért elmentem megkérdezni, hogy jól van-e. még jó, hogy utána mentem, mert összeesett.
-Ariana jól vagy?- Láttam, hogy nincs ott, ezért felvettem és elvittem az iskolaorvoshoz, de nem volt ott, így nem volt más választásom, ezért magamhoz vettem. . Sokan figyeltek a folyosón, de engem csak az érdekelt, hogy Ariana jól van-e. amikor a kocsimhoz érek, leültetem a anyós ülésre és haza vittem, vagyis hozzám haza. amikor odaértünk felvittem a szobámba. Indulni készültem, de Ariana visszaránt, és csak ennyit mondott.
- M..maradj.- nem tudtam mit csináljak ezért lefeküdtem melléAriana nézőpontja
mikor kinyitottam a szemem hirtelen nem tudtam hol vagy, majd körbenéztem és a mellettem fekvőre esett a szemem.
- Hát felébretél bogaram. - találjátokki, ki volt mellettem, nem más, mint az az egoista seggfej, Dylan Campbell. "Jobban vagy?" – kérdezi aggódó arccal.
- Igen, de mi történt és hol vagyok?- kérdezem, mert még mindig nem tudom, hol vagyok.
- elájultál és mivel nem volt ott az iskolaorvos, elhoztalak magamhoz. és amúgy Ariana sajnálom, nem kellett volna ilyen seggfejnek lennem, nem is ismerlek és.. - folytatta volna, de félbeszakítottam.
- Dylan.. nem baj, csak kérlek vigyél haza, és vegyük úgy, mintha meg sem történt volna és köszönöm.- láttam valamit a szemében, amikor azt mondtam, hogy vedd úgy, mintha mi sem történt volna, de nem tudtam olvasni a szemében.
- oké.. hazaviszlek, gyere. - lementünk a lépcsőn majd szólalni.
-Kérsz vizet vagy valamit?
- Nem kell semmi, csak vigyél haza. - Nagyon szeretnék hazamenni, nem tudom miért, de amikor a közelben vagyok, furcsa érzés fog el, és ez egyáltalán nem tetszik. – válaszként csak bólintott
kimentünk a kocsihoz, megmondtam melyik utcában lakom és a címet, majd elindultunk, nem beszéltünk egész úton.
mindketten csak az
utat néztük amikor végre a házhoz értünk, el köszöntünk és bementem a házba. a nénikém még nem volt otthon, így gyorsan átöltöztem egy kényelmesebb ruhába és csináltam magamnak kaját, miután végeztem elmosogattam, majd felmentem a szobámba és kipakoltam a bőröndömet és rendet tettem egy kicsit, fürödni készültem, amikor csipogot telefonom, és Hannah Colins követni kezdett az Instagramon, gyorsan megerősítettem, majd elmentem fürdeni. Felöltöztem és elvégeztem a rutinom. ismét csipog a telefonomSzia, miért méntel a suliból? Az egész szünetben téged kerestelek.
Hannahhosszú, holnap megmondom, de most megyek, mert haza ért a nénikém
oké, de ha kell, reggel érted megyek és mehetünk együtt suliba.
Az jó lenne. - le írtam neki a címet és mentem le a nénikémhez.
Még egy kicsit beszélgetünk majd felmentem a szobámba és lefeküdtem. Reggel gyorsan elkészültem, mivel az idő volt odakint ezértfelvettem egy virágos zöld haspólót egy fehér farmer rövid nadrággal. Gyorsan megcsináltam a sminkemet, ami csak annyiból állt hogy, korrektor egy kis pirosító, highlighter, szempillaspirál és szájfény majd lementem.
- Jó reggelt édesem, csináltam neked palacsintát remélem hogy szereted. - mondja mosolyogva.
- Igen szeretem.- mosolyogtam rá. Gyorsan megreggeliztem és vártam hogy Hannah ideérjen nem kellett sokat várnom mert 10 perc múlva már itt volt, elköszöntem a nénikémtől majd beültem a kocsiba.
-Szia Hannah-mosolyogtam rá.
-Szia, most már szeretném hallani, hogy mi volt Dylan és közted tegnap. - mondja kíváncsian.
- Slőször is, Dylan és köztem nincs semmi és soha nem is lesz . Szóval..- elmondtam neki mindent, ami tegnap történt.
- Ez nen semmi, és az biztos, hogy Dylan aggódott érted, jól ismerem és tudom, hogy még soha nem csinált ilyet.- mondta Hannah
- Je jóban vagy Dylannal?
- Hát egy a baráti körünk és rokonok is vagyunk.
- Értem - majd a kedvenc számom szólalt meg és érkezdtem énekelt.
- Pull up and I'm higher than the big trees, yeah. She don't really like it but she needs me, yeah.
- But fuck it now I'm faded off the wrong things, yeah. - itt már Hannah is énekelt.
- But I'm into it, I'm into it. Say she wanna fuck me later. Girl, I'm into it, I'm into it, I'm into it - itt már mindketten énekeltünk.Itt a következő rész, a helyesírási hibákat nézetek el! Úgy döntöttem hogy el kezdek írni egy új könyvet a címe: A legszebb fogadás. Itt a borító
Ha minden igaz akkor még ezen a héten kint lesz az első rész addig is puszi
KAMU SEDANG MEMBACA
Lépj ki a megszokottból.
RomansaA történet Ariana Graysonról fog szólni, akinek a szülei meghaltak, ezért Los Angelesbe költözött. Ariana nagyon önfejű, mindent ki mond, amit gondol, de a tanulás mindennél fontosabb számára, nem nagyon jár bulizni, és még pasija sem volt, nem izga...