Ani sama neviem, prečo sa to bojím povedať dospelým. Možno je to preto, že mi ho zakážu. Alebo ho budú chcieť vrátiť majiteľovi. Kto vie. Dospelí sú niekedy strašne nevyspitateľný.
Moja babka aj dedko niesú zlý aby mi chceli zle ale ako ich poznám budú tvrdiť že je besný a podobne len preto aby som ho nechcela.No ako som už spomínala predsa 1 nápad by tu len bol. Vzadu za stodolou je stará ,,kadibudka". Je to prírodné vecko ktoré už asi minimálne 15 rokov nikto nepoužíval. Čiže žiaden smrad tam nieje. Mohla by som v nej urobiť Astorovi ležovisko kde by som mu chodila dávať jesť a piť. Bol by tam v podstate iba na noc. Cez deň by chodil normálne po dvore ale babke by som nepovedala že je ,,môj". Jednoducho tu chodí iba tak. Možno po čase zistia že nieje nebezpečný a ostane nám. Dozadu za stodolu nikto okrem Cézara nechodí. Je tam trochu vysoká tráva.
Rozhodla som sa o svojom zámere telefonicky informovať Emmu. Okrem toho že súhlasila mi povedala že zajtra sa môže zastaviť len že sa mám opýtať babky a deda či môže.
Hneď ako som dotelefonovala, šla som do domu sa ich to opýtať. Povedali že s tým nemajú problém. Ja som hneď na to vyletela vonku a išla trošku upraviť kadibudku. Zospodu už rástla tráva a trebalo ju vytrhať. Zároveň som zobrala dedovy z drevárnika niekoľko ,,falátov" dreva a upchala dieru. Keby som ju neupchala mohol by tam maličký spadnúť.
Ešte som si vypýtala od babky handru. Na moje prekvapenie sa nepýtala na čo mi bude ale mi ju dala. Bola dosť zaujatá svojou prácou. Vnútri som mu prestrela handry, aby mu bolo mäkko.
Potom som šla po Astora, vybrala som ho zo stodoly a dala do nového príbytku. Spočiatku bol trošku vyľakaný ale o chvíľu si zvykol. Dvere mu tam zatvárať nebudem. Dúfam že bude vždy vonku chodiť po dvore.Ahojte, mam pokracovat v tomto príbehu? ;) Chcem vediet ci to vobec niekto číta... :) *HappyCenta
YOU ARE READING
Holiday in village...
AdventurePríbeh je o štrnásť ročnej Danke ktorá je síce typicke mestské dievča ale túži prežiť prázdniny na dedine. Dúfam že sa pustíte do čítania mojej knižky :)) A prajem Vám príjemné čítanie... ;**