*Merhaba arkadaşlar bu benim wattpad'e yazdığım ilk kitabım. Normalde 3. kitap. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar.*\\Taylor Swift-Change\\
===
Değişim!? Hayatımda en nefret ettiğim kelime. Ayrıca benim yaşadığım sadece arkadaş veya ortam değişimi de değil. Hayat değişimi!Sevgilimin beni üst sınıflardan bir kızla aldatmasından sonra hayatımda çoğu şey "değişti". Arkadaşlarımın beni terk etmesi dedemin ölümünden sadece bir hafta önce gerçekleşti. Dedem benim bu hayatta en çok değer verdiğim kişiydi.
16 yaşında dayımla çıktığımız bir gezide araba seyir halde iken, fotoğraf çekme isteğim üzerine kaza yaptık ve dayım vefat etti. Bu olay sonrasında annem ve onun kahrolasıca sülalesi benden nefret etmeye başladı. Bende evi terkedip baba tarafından dedemin yanına yerleştim. Hayatımız muhteşemdi. Hatta eski sevgilimi bile unutmuştum diyebilirim.
Ta ki bir güne kadar... Dedemin ölümü! Bu olayda bile dedemin öğrettiği gibi iyi şeyler düşündüm. Arkadaşlarım ve eski sevgilim benim durumuma üzülüp yanıma gelirler diye düşündüm ama kimse gelmedi. Cenazede bir yemin ettim. "Bu günden sonraki her gün dedemin cenazesi, ölüm günüdür. Artık cenazeye uygun giyin. Ceazeye uygun davran". Bu yemin üzerine hep siyah giydim ve hep üzgün oldum.
Artık 17 yaşındaydım fakat bir sene erken okula başlamam yüzünden lise son sınıftayım. Dedeme verdiğim bir sözden dolayı Hacettepe Üniversitesini kazandım. Dedem orada matematik öğretmeniydi. Dün Hacettepe Üniversitesi Sıhhiye Yurduna kaydımı yaptırdım. Yarın da yola çıkıyorum. İşte! Hayatımda bir değişim daha. Yeni bir şehir, yeni bir okul ve belki yeni arkadaşlar. İyi şanslar Savaş...
CITEȘTI
SİYAH
Teen FictionHerkesin hayatı değişebilir. Önemli olan bu değişim sayesinde neyin değiştiği değil neyi değiştirebileceğimizdir. "Sen bu değilsin, sen siyah değilsin!?"