Takip

58 10 3
                                    

*Teen wolf*

===

Okuldan çıktığımızda havanın yüzümü soğutmasına izin verdim. Bir kaç dakika yürümenin ardından rengarenk bir kafenin önünde durduk. Böyle yerlerden her ne kadar nefret etsem de Ateş'i kırmamak için mutlu görünmeye çalıştım.

İçeri girdiğimizde sahte mutluluğum şaşkınlığa dönüştü. Demir! Oradaydı. Belki onu takip ettiğimizi sanmıştır. Hayır. O bizi takip etmiş.

Ateş'in konuşmasıyla iç sesimle olam mücadelem sona erdi "Şu bizim okuldaki çocuk değil mi?"

Evet o, lanet olsun ki o!

"Orada konuşup beni keseceğinize gelip otursanız belki de birbirinize sorduğunuz bazı soruların cevabını alırsınız."

Biz mi onu kesiyormuşuz. Sinirlerime hakim olamadım ve ona doğru yürüyüp çantamı karşısında ki sandalyeye fırlattım.

"Evet, sizi dinliyorum."

Cansu kekeleyerek bir şeyle söylese de Demir onu takmadı. Gözleri yine benim üstümdeydi. Daha doğrusu bacaklarımın. Çantamı arkamda alıp bacaklarımı kapatacak şekilde kucağıma koydum.

"Bizi takip ettin."

Konuya bu kadar çabuk girmeyi bende beklemiyordum ama fazla konuşmak istmiyordum.

"Geldiğinizde buradaydım, bu da sizin beni takip ettiğinizi gösterir."

Daha fazla konuşmak istemiyordum. Hatta bu "bizi takip ettin" cümlesi bir aydır kurduğum en uzun cümleydi.

Çabuk sinirlenen biriydim. Çantamı hışımla alıp sırtıma taktım ve hızlı adımlarla oradan çıktım. Ateş'in beni takip ettiğini biliyordum. Biraz yürüdükten sonra dönüp Ateş'e baktım. Üzgün görünüyordu.

"N'oldu. Neden öyle birden tepki verdin?"

Bu kızdan sesimi saklayamazdım. O bunu haketmiyordu. Bana gayet iyi davranmıştı.

"Ben konuşmayı fazla sevmiyorum Ateş. Beni konuşmaya zorlayınca sinirlendim. Özür dilerim."

"Problem değil. Sen yurtta mı kalıyorsun?"

"Evet, sıhhiye yurdundayım."

Bunu duyunca yüzü gülmeye başladı. Sanırım o da yurttaydı. Çenesiyle gelen otobüsü işaret etti. Beraber binip yurda gittik.

Danışmanın yanına gittiğimizde Ateş daha da heyecanlıydı. Konuşup oda arkadaşı da olduğumuzda valizlerimizi alıp odamıza çıktık. Tatlıydı ama pembe ve maviydi. En kısa zamanda buna bir çare bulmalıydım.

Valizimi çıkarıp siyah çarşafımı ve nevresim takımımı aldım. Yatağımı hazırladıktan sonra kıyafetlerimi dolaba yerleştirdim. Benim aksime Ateş'in kıyafetleri rengarenkti. Siyah değildi. Siyah!

SİYAHUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum