0.2

19 3 0
                                    

Ateş'in Ağzından

Koridorda yürürken yanımda duran kızın konuşmasından yavaştan tiksinmeye başlamıştım.Bu lanet merdivenler çık çık bitmediği ve konuşmaya meraklı olan bu kız peşimden ayrılmadığı sürece biraz işim vardı.

Daha fazla dayanamayıp ona gitmesini söyledim ana giderken bile sırf onunla konuştuğum için mutluluk saçıyor bile olabilirdi.Anlamıyordum

Tabi ki ilgi ve bu tarz şeylere bayılan bi insandım,kızların ve okuldakilerin benimle olmak istemesi egomu okşuyordu.Ama bazen aşırı gereksiz ve saçma bulduğum da olabiliyordu.

Daha önce pek çok kızla sevgili olmuş, fazla uzun süre olmadan ayrılmıştım.Sarmıyorlardı,uzun ilişkiye meraklı bi insan da değildim açıkçası.

Merdivenleri çıkmak ömrümden uzun sürdüğünden,yarı sürünerek koridorun sonundaki sınıfın içinde girdim,normal klasik 10/D ortamı,bayılırım.

Sırama geçerken Dora'nın uyuduğunu farkettim,asla anlamıyordum.Ondan nefret ediyor muydum yoksa iğreniyor muydum bende emin değildim,sadece bana karşı atar yaptığında sinirlerime hakim olamıyordum,pek bi derdim yoktu.

Yanımda telefonundan kız dikizleyen Ege'yi görünce sırıttım ve yanına oturdum.

"Sevgilinden yeni ayrıldın sanıyordum?"

Bana döndü ve gözlerini devirdi,

"Boş yapma Ateş.Senin ne bok olduğunu biliyoruz."

"İyi tamam be sustum"

Önüme dönüp lanet edebiyatçının kitapları çıkardım,sevemiyorum bi türlü adamı.

9-10 dakika sonra içeriye girdiğinde Dora'nın da uyandığını farkettim,kapıyı fazla sert çarptığına göre Mehmet Hoca bize güzelce ödev kitliyecekti.

Öğretmenler masasına geçti ve selamlaştıktan sonra direk sadede geldi

"Sözlü notlarınızı bu sene vereceğim proje ödevi üzerinden vereceğim ve ikili gruplar halinde çalışacaksınız."

Herkes şaşkınlıkla hocaya dönmüştü,pek ikili grup projelerini seven insanlar değildik,kim severdi ki?

Bizi umursamayıp önüne dönen Mehmet hoca konuşmaya devam etti

"Şimdi grupları oluşturacağım ve itiraz edene sıfır girerim"

Deme be hocam...sınıfta kalırsam annem dövmeye kalmaz evden atar...mecburen kabul edeceğim demektir bu

Birkaç dakika içinde gruplar belirlendi ve hoca sırayla okudu

"Dora-Ateş"

Boğazıma aldığım 2 yudumluk suyla öbür tarafa gidecekken şoklar içinde Dora'yla bakıştım,halinden memnun değildi ama itiraz edemezdi,sanki ben ona meraklıyım.

Ders sonrası Dora'nın yanına gitmem gerektiğinin farkındaydım ama üşeniyordum.Ödev kısa birşeydi ama Mehmet hoca içimizi okur gibi çoğunluğu düşman eşlerden oluşturmuştu.

Ben ayağa kalkacağım sırada Dorayı yanımda gördüm

"Bende mi sende mi?"

Soruyla ufak bi afallama yaşayıp geri döndüm.

"Benimki olmaz"
"Benimkide"
"Okul?"

Dora biraz düşünüp bana geri döndü

"Atölye?"

Atölye genelde boş olurdu,o yüzden bi sakıncası yok gibiydi

"Tamam"

Aşkın EskizleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin