Merhabalar öncelikle bu yazdığım en güzel kitap olacak gibi.
Kitap,bir kızın ve en yakın erkek arkadaşıyla ilk önce geçmişe sonrada gelcege gitmesiyle başlıyor bu kız kendi yılına yani 1980'e isinlaniyor ve bilmediği bir dünyayı tekrardan kesvediyor.
İyi okumalar~
———————————————————
YASMİNE(Ana karakter)Y;Hahhh çok uyumuşum Ahhh.
Uykumdan yeni uyanmıştım ve esniyordum.Dun gece bizde kalan Emre'ye bakıyordum çok tatlıydı.
Hemen Emre'nin yattığı yatağa doğru ilerledim yatagimizin arasında 5 adımlık mesafe vardı.Emreyi dürttüm.E;NE OLDU?
Y;Hadi amaa kalkmalisinn.
Bu gün önemli bir günnn.Mırıldaniyordu...
Y; Ağlarım ve seninle bir daha konuşmam.
Kollarımi birbirine bağladım.
Ve ona bakmaya basladim.
Hemen ayağa kalkmıştı ve bana sarıldı.E;İyiki doğdun güzellik.
Güzellik demesinden hoşlanıyorum ve doğal olarak bir erkeğin bir kıza bunu demesi kızın utanmasina sebep olurdu.
Ona gülümsedim ve birbirimizden ayrıldık.
İkimizde paronormal şeyleri araştıran Amerika'da 7 aydır kalan iki gazeteciydik.Y;Bu gün ne yapacağız?
E;Bu gün bir büyücü şehrini araştıracağız.Buldugum bilgiye göre o şehir bir geçitten oluşuyor bir tren istasyonundaymis.
Y; Güzel işte en meraak ettiğim konulardan birine rastladık hemen hazirlanalim.
Üstümüzü giydik yanımıza spor çantası gibi bir şey aldık ve kamerayida unutmadık.
E; Yaklaşık yarım saate varırız.
Emre bisiklet sürüyordu bende arkasında oturuyordum ve beline sarılmıştim.
Y;Tamam, şu büyücü şehri nereden buldun?
E;Bizde birileri tanıyoruz.
Y;Cadimi-
E; Hayır.
Yav heee.
Y;Tamam küçük emre.
Emre hemen durdu ve durduğu an öne doğru sıçradım.
Emre'nin morali bozulmus gibiydi.Y;Tamam üzgünüm.
E;Bir daha dersen ciddi şeyler olacak.
Ne bu ciddiyet.Allah Allah .
Ona darilmistim,nsyse yola devam ettik.
20 dk later~
E; Bura.
Y;Tam.
Bilerek kisaltmistim.
Emre bana anlamamış gözlerle bakiyordu.Omuzuma çarpıp yanımdan geçti.
Bu neydi be!
Emre sürekli bana böyle yapıyordu.Bende karşılık vermiyordum. Ama artık yeter cidden yeter!
Ondan hızlı davranip ona yetiştim ve onu omuzumla saga doğru ittim sendelemisti.
Canıma deysin.Zaman kaybetmemek için seke seke hızlıca terk edilmiş tren istasoynuna girdim.
——Devam edecek