3

13 4 0
                                    

Çocuk bir o kadar yakışıklı bir o kadar da şımarık dı. Beni bir odaya götürdü ve beni bir sandalyeye oturttu ve güzel bir çubuk çıkardı insan neden bir çubuğu suslesinki?

O çubuğu sallayıp bir şeyler demişti ve içimde bir his oluşmuştu.

Y;Tamam bak her ne yapıyorsan bu çok kotu bir his.

D; Büyü yaptım artık yalan konusmaycaksin.

Allah Allah.
Tövbe Yarabbim, Allahim ben sana ne yaptimda ne kotulugum olduda böyle bir şeyin içine düştüm.

D;Evet simdi,söyle bakalım nereden geldin?

Y:Dünyadan.

Bunu ben soylememistim sanki...

D:Büyü işe yaramamış sanki...

Tekrar çubuğunu çıkarıp bir şeyler mırıldandı.

D:Şimdi olması gerek.Nereden geldin?

Y:Dünyadan.

Başka nereden gelecegim wk

D:Peki...Birimi seni gönderdi?

Y:Hayır.

D:Hmm,Voldermortu tanıyormusun-

Ondan sonraki hiçbir şeyi hatırlamıyordum ne dedğimi yada onun ne dediğini galiba şu doğa üstü yetenekleriyle hafızamı silmişti.

S:Burada kalmaması gerekiyor dumbledore o voldermort tarafından işaretlenmiş...

Kendimi bir revirde bulmuştum hafifçe aralamıştım gözlerimi ama sonra hemen kapatmıştım çünkü özel birşey konuşuyorları hemde benim hakkımda.

Du:Bu kız çok farklı hemde çok...

S:İşte bu yüzden onu almamalıyız.Daha yeteneklerini bile bilmiyoruz ne yapacağız.

Du:Ne yapalım Snape?Kızı dışarımı atalım.

S:Onu voldermortun yanına gonder-

Du:Sakın öyle bir şey düşünme bir daha çünkü kız burada ve senin bölüğünde kalacak.

S:Peki senin dediğin gibi olsun peki diğeri ne olacak?

Du:O kız gibi işaretlenmemiş amao nun hafızasını silip bir şehire yollayacağız ama dünyalıların yaşadığı bir şehire.

S:Dumbledore peki kızın dövmesi ne olacak.

Du:Onu saklarız ama kızda fiziksel etki eder o yuzden bunu normelmiş gibi gös-

Y:Şu an sizi dinlemiyorum ve kesinlikle baygınım.

Ulan ne yaptım ben az önce.Bunu isteyerek yapmadım.

S:Kız uyanıkmış..


HADİ İYİ GECELER YARIN BÖLÜM ATMAYA ÇALIŞACAĞIM

VOTE ATIN LENN

KAHİN VE GEÇMİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin