Bölüm ~ 0.2

22 4 2
                                    

Jisoo anlatımıyla

        Dün geldiğim gibi uyumuşum. Nasıl yorgundum bilmiyorum. Hiç bir şey de yapmadım , sadece Bayan Jennie ile konuştuk ve eve geldim. Erken kalktığım için diyeceğim, fakat her zaman erken kalkan bir insanım. Neyse daha fazla konuşmayacağım. Aşağı inip yemek hazırlamaya başladım , normalde ben evde olmadığım için babam hazırlar , bugün ise sıra benim. Keşke annemde burada bizle olsaydı. Onu çok özledim bizi , bizi bırakmıştı bir kaza sonucu. Annem karşıdan karşıya geçerken bir araç hızla anneme çarpmış , bu yüzden onu kaybetmiştik. Fakat cenaze töreninde önceki evliliğinden olan çocukları gelmemişti. Evet annem iki kez evlenmişti önceki evliliğinde anlaşmazlık sonucu boşanmışlardı. Bize bir kızı ve oğlu olduğunu söylemişti , onlarla birlikte Avusturalya'da yaşıyorlarmış çocuklarının düzenini bozmamak adına onlardan ayrılmış. Onların Avustralya da bir hayatı olmalarını istemiş oğlu ilk başta itiraz etsede annem tek dönmüş. Ayrıldığında da kızı iki , oğlu beş yaşındaymış. Neyse bu konulara daha fazla değinmiyeceğim...

Jennie anlatımıyla

     San bizi yemeye çıkarmıştı. Fakat aklım hâlâ o kızdaydı yeni modelim ve güzel çalışanım Kim Jisoo o çok güzeldi nasıl bu kadar güzel olduğunu aklım hâlâ almıyordu. Bu düşüncelerimden beni Lisa ayırdı
-Hey Jen. Sana daha ne kadar sesleneceğim?
-Dalmışım Lis ne oldu?
- Dalma bir daha zahmet olmazsa. Neyse bara gidelim diyorum. Olur mu?
-Hey , dur orda , sonra  Jenjen ile biz topluyoruz arkanızı
- San haklı, gitmiyorsunuz hiç bir yere
- Ama abla
- Sus Hyunjin.
- Ahhh hadi ama mızıkçılık yapmayın!
- Evet Li haklı. Gidelim
- O kadar içmek istiyorsanız evde içeriz. Değilmi Jenjen
- Evet San. Bize öyle bakmayın bu sefer kanmayız.
- Evet , kalkın gidiyoruz, da kime
- Bize abi lütfennnnnn.
- Pekii, gidelim

   Hep beraber kalkıp Lisalara gittik.
Sanırım kafa dağıtmak iyi gelicek...

Jisoo anlatımıyla

   Sonunda masayı hazırlamış, babamı bekliyordum. Tam o an babam gelmişti. Biraz üzgündü nedenini anlamadım.
- Hoşgeldin, babacığım. Neden bu kadar üzgünsün?
- Jisoo, bugün ayın kaçı?
- Hmm, 8 Şubat. Ahh yarın annemin ölüm yıl dönümü.
- Evet, kızım , evet bizi bıraklı tam 1 sene oldu.
- Baba , lütfen bu kadar üzülme annem seni böyle görmek istemezdi.
- Biliyorum.
- Hadi yemek yiyelim. Sana güzel şeyler hazırladım.
  Babam morelini birazda olsa düzeltti ve bana şöyle dedi
- Yaaa benim güzel kızım babasına ne hazırladı??
- Süpriz, hadi gidelim de gör.

   Babamla birlikte sofraya oturduk. Sofrayı görünce gözleri bir tık büyüdü. Benim böyle bir sofra hazırlayacağımı beklemiyordu , sessizce yemeyiğimizi yiyorduk. Babam birden durdu ve bana baktı

- Jisoo, kızım biliyorsun ki yarın annenin ölüm yıl dönümü. Sen ne zaman müsayit olursun birlikte gidelim, bu sefer.

- Bilmiyorum baba , yarın ilk iş günüm. Çıkacağım zaman seni ararım.
- Oh , senin adına sevindim. Pekii ne iş yapacaksın
- İnanmayacaksın , fakat Bayan Jennie  beni model olarak işe aldı.
- Woah! Senin adına sevindim, kızım.
- Teşekkürler baba. Yarın için çekimler varmış hatta.
- Yaah çok güzel o zaman.

   Daha konuşmadık yemeğimizi yedik beraber sofrayı topladık. Biraz sohbet ettik, film izledik ve ikimizde odalarımıza çekildik...

  Yarın için , bir yandan çok heyecanlı , bir yandan çok mutsuzdum. Çünkü yarın annemin ölüm yıl dönümü ve ilk kez bir çekim... Ahhh her şey neden bu kadar karmaşık! Daha fazla düşünmek istemiyorum. Yarın için güzel bir uyku çeksem güzel olurdu...

Jennie anlatımıyla

    Sanırım fazla içtik... Biz San'la bir tık da olsa kendimizdeyiz fakat Lis ve Hyu adlarını bile unutmuş gibiler.
Ve biz onların bu saçma konuşmalarını dinliyoruz ,bir ümit sızmalarını bekliyoruz. Ama bir ümit ,  çünkü pek sızcak gibi durmuyorlar da , neyse.
- Abla billyormusun ben aşık oldum!
- BENDE JEN! BENDE AŞIK OLDUM!
- Jenjen bunların kafasına birşeyler vuralım bayılsınlar. Kafam şişti
- Onu birde bana sor , her seferinde aynısı.
- Abla!
-NE!
- Tamam yaaa ne kızıyorsun sanki ne yaptım.
- Hyunjin senin kafanı kırarım. Ya bayıl ya da bayıltim , hangisi canım ablacım?
- Immmm birinciyi seçiyorum ve odama gidiyorum.
Dedi ve odasına sallana sallana gitti Hyunjin. Geriye boş alkol şişesini mikrafon yapıp şarkı  söyleyen bir adet Lisa kaldı...
- Canım Lilim.
- Efenm abijim
- Sen ?
- Ne ben ?
- Sen hangisini seçiyorsun hm ?
- Sanırım bende bir diyecem kafamı ve güzel yüzümü seviyorum. KİP BAYYYYYYY öpüldünüz!

   Sonunda Lisa'danda kurtulduk. Artık bizde yatabiliriz. Kafamı San'a çevirdiğimde çoktan koltuğa yayılmıştı bende misafir odalarından birine çekildim ve yattım...

Yazar anlatımıyla

    İki kız ve aileleri artık yorgunluktan kendilerini yatağa atmıştı , bazıları zorla bazısı zorunlu olarak , her türlü yatmışlardı...

   Jisoo ise yarın onu bekleyen sürprizden habersizdi. Bu süpriz kimileri için iyi kimileri için kötüydü, fakat bu süpriz Jisoo için değerli bir süprizdi çünkü biricik annesinden kalan şey ona gelmişti... Kim olsa sevinir değil mi?

    Peki ya Jennie , onu ne bekliyordu yarın? Güzel çalışanı  onu nasıl bulacaktı veya onun güzelliğine kendisini mi kaptıracaktı ?

    Lisa? Onu ne bekliyordu ya da o ne yapacaktı işte bunu sadece o ve tanrı bilirdi. O kızın sağı solu belli olmazdı. Ama ya aşık olduğunu söylediği kızı bulmaya çalışsa , ya da kız onu bulmaya çalışsa ?

   Sıra Hyunjin'de , peki ya o , o ne yapacaktı ne düşünüyordu? Kuzenin aşık olduğu kızın abisinden başka birini düşünemiyordu tabii ki. Siz şimdi buna inanmazsınız çünkü kim sadece bir fotoğrafını gördüğü birine aşık olur ki ? Hyunjin oldu. O ya kuzeniyle birlikte aşık olduğu çocuğu arayacak ya da tesadüf eseri birbirlerini bulacaklar...

   Bir diğer kişi San , o herkes gibi gerçek aşkını bulmak için ne yapacak? Fakat bilmiyorki o da kız kardeşinin aşık olduğu kızın kuzenine aşkı olacağını...

    Rosé ve Felix onlar ise ailesinden kalan tek kişi olan babalarını da kaybetmişlerdi. Ailelerinden kalan tek kişi kuzenleri Wooyoung'tu onunda anne ve babaları ölmüştü bu yüzden çocukluğundan beri Felixlerle kalıyordu kardeş gibilerdi tabii tek onlar kalmışlardı artık koca ülkede ne yapacaklarını bile bilmiyorlardı sanırım artık annelerinin ülkesine , Kore'ye dönme vakti gelmişlerdi. Ama onları bekleyen iki aşıktan habersizlerdi. Karşılaştıklarında ne olacaktı acaba. Tam bir merak konusu onlarla muhattap bile olmayacaklar mı yoksa geriye kalan hayatlarını beraber yaşamak mı?

  Bunu ilerleyen zamanlarda hep birlikte göreceğiz merak etmeyin fakat o an ne zaman gelir bilemem.
Şimdilik herkesi derin bir uykuda bırakmak en iyisi olacaktır çünkü yarın günlerin en yorucusu olacak iki kişi aşık olduğu kişilerle tesadüfen karşılaşacak , birisi gerçek aşkı bulacak , iki kişi de hayatına olduğu gibi devam etmeye çalıçacak. Bakalım başarılı olacaklarmı , göreceğiz... Şimdi ise sıra sabırla bekleme vakti...

                                ***
Huh!
Merhabalar , yine ben neyse aslında bölüm pazar günü gelecekti fakat bugün geldi.
Sebebi ise bir aksilik yaşamam.
Neyse boşverin! Umarım beğenmişsinizdir
Yarın Jisoo'nun süprizini öğreneceksiniz , bence anladınız , ama olsun.
Yazım  ve noktalama işaretlerinde hata varsa şimdiden özür dilerim!
Görüşmek üzere!

  

My Beautiful Employee~ JensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin