HEEELLLOOOO!
OMG! Ben ve yb atmak hiç huyum değildir. Şuan hayretler içerisindeyim , acaba ne olduda yb atmaya karar verdim.
Aslında atmayacaktım ama kuzenim ısrar etti diye attım şuan boğazıma meyve bıçağı dayamış beni zorluyor.Şaka , neyse ben yine boş yaptım bu yüzden direkt bölüme geçelim derim!
BÖLÜM SONU GÖRÜŞEK ASKOSUM
•••
Rosé anlatımıyla
Bugün gerçekten çok güzel geçmişti ama keşke birazcık daha geç kalkabilseydik. Kesinlikle Jisoo'yla dalga geçmedim. AVM ye geldiğimizde Jisoo'yla beraber gezmiş abimle Woo yu satmıştım asla pişman değilim bundan. Düşünün kız kardeşlemi alışveriş yapmak yoksa abilerinlemi evet Jisoo ile üvey kardeş olabiliriz ama yinede kardeşiz. Ve evet kız kardeş dediğinizi duyuyor gibiyim.
Sinemaya gitmek için film seçeceğimiz daha doğrusu abimlerin seçmek için bizi bir saat beklettikleri filmi seçecegimiz zaman bunlar seçemezdiye Instagrama girmiştim. Ve Dmimde bir kaç mesaj olduğunu görmüştüm kim olduğunu merak ettiğim hemen baktım çünkü abimlerden başka kim bana mesaj atmış olabilir ki çünkü kimse mesaj atmıyor , yani genelde abimlerinde mesajlarına daha sabah bakmıştım ya video atıyorlardı ya da abi kıskançlığı yapıyorlardı bir kız yazmıştı ilk başta hesabına girdim tatlı bir kıza benziyordu. Ne yazdığına bakmak için mesajlara baktım.
Lslala.lisa;
Aslında yazıp yazmama
Konusunda çok kararsız
Kaldım ama yinede
Söylemek istiyorum.
Çok güzelsin ve ayrıca
Seninle tanışmayıda çok isterim.leeros.rosie
İltifatın için teşekkür
ederim ve bu kadar
Çok istiyorsan neden
Tanışmayalım ki.Aradan birkaç dakika geçmişti ama daha bakmamıştı o sırada zaten film seçim sinema salonuna girmiştik. Girdiğimizde zaten bana yazmıştı. Filmi izlemek yerine onunla konuşmayı tercih etmiştim. Bir birimizi tanıtmıştık hatta konu bir ara ne iş yaptiğimiza bile gelmişti kendi şirketi varmış ve moda tasrımcısıymış ama daha çok abisinin şirketinde kalırmış ve çizimlerini evinde yaparmış onun dışında şirketteki modelleri kendisi belirlermiş bazı evrakları falan imzalarmış. Falan filan bende sosyal medya ile ilgilendiğimi YouTube video attığımı falan söyledim daha sonra havadan suda konuşmaya başladık.
Eve giderken bile onunla sohbet ediyordum. Daha sonra kardeşlerimle film izleyeceğimi söylediğim için konuşmayı bitirmistik. Daha sonra bizimkiler ile mısır patlattık aldığımız abur cuburları tabağa koyduk. Ve Woo'nun seçtiği filmi izlemeye başladık.
İki saat sonra film bitti açıkça söylemek gerekirse ben şahsen baya korktum. Ama Jisoo ve Abim korkmuşa benzemiyordu , Woo ise ne korktu ne korkmadı ikisinin ortasında bir şey.
- Açık konuşmak gerekirse ben korkmadım zaten Wooyoung'un seçeceği filmde anca bu kadar olurdu.
- Ya bir git işine Felix neresi korkunç değildicemde. O kadarda korkunç değildi gerçekten.
- Rosie ne oldu sen bayağı korkmuş gibisin.
- Size söylüyorum ben bir daha korku filmi falan izlemem altıma edicektim. Az daha. Ben bu gece Jisoo'nun koynuna gircem. Bakarsınız nüfusuma alırım.
- Acaba birisi benimle yer değiştirmek istermi ben daha o kadar büyümedim.
- Abisinin gülü sen gel benim yanımda yat. Jisoo seni istemiyor.
- Yok abi ben Jisoo'nun koynuna gircem.
- Satıldın Felix gel bende senin koynuna girim üzülmesen.
- Woo tersindesin zaten bir tane indircem görceksin girermisin girmezmisin. Kapa çeneni.
- İYİ BE NE HALİN VARSA GÖREME İNŞAALLAH. YAZIKLAR OLSUN SİZE VERDİĞİM EMEKLERE HAKKIMI HELAL ETMİCEM SİZE GEBERİP GİDİN BU DİYARDAN!
- Wooyoung bir tık abartmadınmı?
- HAYIR JİSOO ABARTMİYORUM BUNLARA İYİLİKTE YARAMİYO ZATEN!
- NE BAĞRİYON LAN DÜMBÜK SUS YARAMIYOR YARAMIYOR SANANE! BANA BAK SENİNLE BİR DAHA NAH KONUŞURUM GÖRÜRSÜN! KES
- Sizin velet kavganıza sokayım abi.
- Roséye katılıyorum.
- Çok biliyonuz siz pis olgun insanlar siz ne anlarsınız zaten. Değilmi lixim
- Evet Woowoom, gel biz odamıza çıkalım. Bu olgun insanlarla daha fazla kalmayalım.
- Gidelim , Hıh.
- Jichu biz az önce tripmi yedik.
- Sanırım Rosé.
- Ama ne yaptık ki?
- Sanırım fazla olgun olduğumuzu düşündükleri için.
- İyide biz onlardan küçüğüz , nasıl onlardan daha olgun olabiliriz ki?
- Bir bilsem keşke...
- Hadi gel bizde odamıza gidelim. Biraz sohbet eder sonra yatarız.
- Beni nüfusuna almak yok.
- Yah! Ben onu şaka mâyetinde söylemiştim.
- Bende şaka yaptım zaten. Yarın kahvaltıyı beylere hazırlatalım mı ?
- Abim güzel kahvaltı hazırlar hatta muhteşem yemek yapar.
- Akşam yemeğinide ona kitleyelim o zaman.
- Bana uyar nede olsa yan gelip yatacaz.İkimizde sohbet ede ede odamıza çıktık. İki katlı müstakil bir evdi. Ve benim daha doğrusu bizim annemizin üstüne olduğu için herşeylrini kaybetmeleine rağmen bu ev vardı. Dha sonra zaten çalışa çalışa durumlarını düzeltmişlerdi. Şuan ise durumları normaldi.
Abimlere ise kahvaltıyı onların hazırlayacağını söylediğimiz zaman biraz atıştık ama daha sonra kabul etmek zorunda kaldılar. Sabah kahvaltı hazır olana kadar kalkmicaktim.
Üstümü değiştip pijamalarımı giydim ve yatağa girdim tam uyuyacakken Lisa dan bir mesaj geldi.
lslala.lisa
Umarım senin için
iyi bir film gecesi
olmuştur.
İyi geceler,
Tatlı rüyalar💗leeros.rosie
Gerçekten güzel
bir gece oldu.
Umarım sende
güzel bir gece
geçirmişsindir.
İyi geceler,
Tavsikli rüyalar
💗🐰💗🐰💗🐰***
HEEEEELLLLÜÜÜÜ
NABARSINIZ NE EDİRSİNİZ!
BÖLÜM SONUNA GELDİK!
BİR DAHAKİ YIL GELİR ARTIK YB OLURMU ŞAKA BİR YANA NE ZAMAN YB ATACAKİMİ BİLMİYOM BELKİ YARIN ATARIM BELKİ BİR AY SONRA!
BEN NİYE BÜYÜK HARFLERLE YAZİYOM BİLEN
NEYSEKızlar kendilerine bu takımı alıp giydiler. Çok hoş bence bulursan böyle bişi alırım.
Pintte karşıma çıktı tatlı komasına girdim WOOZİM ÇOK DADLU
BEN KONUDAN SAPTIM BİR SONRAKİ BÖLÜM ARTIK NE ZAMAN GELİRSE hâlâ büyük yaziyom düzeldim. Lisa, Hyunjin, Jennie üçünden bakarak yazcam.
ÖPÜLDÜNÜZ
KİP BAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYY 💗 🫰😭🫶💋🫁✨⭐💫😻❤️🩹❣️♥️💟💌💞💝🩶🖤🤎🤍🩷💘❤️😘💖🫀❤️🔥🥰🤩😍💙🩵💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Beautiful Employee~ Jensoo
FanfictionJisoo babasının şirketinin iflasından sonra, dünyaca ünlü gözlük tasarımcısı Jennie Kim'in şirketinde çalışmaya başlar.