Bölüm ~ 0.4

13 4 4
                                    

Merhebalar!
Kaç yıldır bölüm atmıyorum sanırım 10 yıl oldu.
Proje ödevi yetiştircem diye bölüm atamadım. Özür dilerim ve bölüme geçelim.
                                    ~

Jisoo anlatımıyla

     Beklemeden annemin mezarına gelmiştik ben annemin yanına gidip , gelirken aldığım beyaz laleleri mezarının başına bırakmıştım. Ardından babamda benim yanıma gelmişti daha sonra Felixler , babam beni geriçekip Felixlerin annemizle konuşmasını beklemişti. Konuştuklarını duyunca çok üzülmüştüm Rosé durmadan ağlıyordu Wooyoung onu tesseli ediyordu. Meğersem babaları ölmüş. Bu yüzden artık bizle kalıcaklarmış. Bu benim için hiç sorun yoktu onların alışmasına yardım edecektim çünkü nede olsa onlar benim annemin bizim için bıraktıkları son armağandı tabii ki. Daha fazla geç olmadan eve gelmiştik yemeğimizi yiyip sofrayı kaldırdıktan sonra beraber Rosé'yle beraber benim odama gelmiştik , Felix  ve Wooyoung misafir odasına yerleşmişti bizde Rosé'nin eşyalarını ayrı bir dolaba yerleştirmiştik babamla sabah almışlardı dolabı yani herşey akşama kadar hazırlamıştı birtek eve yerleşmeleri kalmıştı o da hâl olmuştu. Rosé'yle birlikte biraz sohbet edip yatmıştık. Sabah bir işim yoktu sadece Bayan Mina fotoğrafları editleyeceğini daha sonra ise beğenilmiyen fotoğrafları tekrar çekileceğini yarın gelmesine gerek olmadığını söylemişti bu yüzden yarın Rosé'yle birlikte gezicektik...

Lisa anlatımıyla

     Abimle birlikte şirketten çıkmıştık bu gün bayağı yorucuydu daha sonra Rosé'nin Instagram postunu görmüştüm Kore'ye gelmişti ve bu benim onunla bir ihtimal bile olsa karşılaşacağım anlamına geliyordu , neutlu bana hem bu Hyunjin içinde iyi olabilirdi nede olsa abisinden hoşlanmıştı. Tabii doğruysa Hyunjin heran herkesten hoşlanabilecek bir insandı tam bir playboydu yani neyse Jenlere gelmiştik bizi akşam yemeğine  davet etmişlerdi. Sonunda geldik hayır neden bu kadar uzaktaki eviniz tabii Hyunjin ayrı evde yaşıyordu ama onu evi Jen'in evine yakındı erkenden gelmişti.

-  Sonun da geldiniz acımdan geberdim öldüm şu gencecik yakışıklı halimde.
- Başladı bu yine drama queenliğine içeri girelim Li hadi.
- Bizim suçuzmu dağ başında yaşayan sizsiniz.
- Bak bu konuda hak veriyorum ama dağ başında değil şehir merkezinden biraz uzaktayız o kadar.
- He , he acım ben hadi yemek yiyek.
- Hoşgeldiniz.
- Hoşbulduk Jenjen
- Hadi yemek yiyelim çok güzel şeyler hazırladım size.
- Sen böyle şeyler yapmazdın. Şaşırıyorum bak.
- Artı bir Lisa'ya ilk kez katılıyorum
- SUSUNDA zıkkımlanın. Sonra hadi yallah
- Ayıp.
- Ayıp mayıp değil.

  Tartışmayı bırakıp yemek yedik. Tabii yerkende kavga etmeyi unutmadık bizde böyle anlaşıyoruz , Jen ve abim bize göre daha olgun fakat onlarında bazen çocuklaştığı oluyor ama neyse. Sofrayı bu sefer erkeklere kitlemeyip hep beraber toplamıştık. Daha sonra odaya gidip oturduk aklıma gelenle Hyunji'nin kafasına yastık attım her seferinde havada yakalıyor şerro , neyse.

- Ne var lan.
- Şu beğendiğin çocukla ilgili bir şey söyleyecektim ama vazgeçtim
- Çilli ve sarışın olanmı!
- Evet ama bir yanlışın var artık sarışın değil saçlarını açık kahverengine boyamış.
-NE NE ZAMAN!
- Sanane.
- Cevap ver döverim.
-Nah  , hadi yallah başka kapıya.
- Lisa anlat hadi.
- Hıyar sen abime dua et yoksa anlatmazdım.
-Hıyar? Neys sonra döverim seni anlat.
- Bugün Instagram da Rosé'nin postunu gördüm Kore'ye gelmişler. Post attmıştı bir ton.
- Ne ben o gün gösterdiğinde abisini takip etmiştim bekle. Bugün hiç Instagrama girmedim yani iki gündür girmiyom hadi ben kaçtım stalk yapmam lazım baaaay.
- Lan bu gerçekten gitti.
- Lan benim kardeşim gerçekten aşık olmuş.
-Beni kessen inanmam.

My Beautiful Employee~ JensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin