HELLÜÜÜ
Bir şey diyimmi ben harbi çok malım 6. bölümü yazdıktan sonra biz teyzemlere gittik onun minik kızı aslında canavar neyse onunla uğrasmaktan bölüm atamadım dedim eve döndüğümde atarım ama ben mal olduğum için şarj aletimi orada bırakmışım. Kaç gündür telefonsuzum. Şuan teyzemlerdeyim bu sabah geldik telefonu şarj ettim bizimkiler ise şuan parktalar abur cuburları almış eğlenirken ben kendi internetim yok diye tayzemlerde kıç kadar odaya oturmuş kola eşliğinde bölüm yazıyorum. Neys neys bölüme geçelimBÖLÜM SONU GÖRÜSÜRÜK ASKOSUM!
Lisa anlatımıylaSonunda tüm cesaretimi toplayıp yazmıştım. Aslında cevap vereceğini hiç düşünmemiştim , fakat o bana cevap vermişti. Evet cevap vermişti ne kadar mutlu olduğumu anlatamam.
Şuan ise saat sabahın altısı ve ben bir yandan hazırlanıp bir yandan Hyunjin arıyordum büyük ihtimal telefonu küfrederek açacak çünkü o saat yedide kalkıyor.
H: ULAN LİSA ŞİMDİ SANA SÖVECEM AMA KENDİME SEKTİRMEKTEN KORKUYOM NE VAR OROSPU NE!
L: Ayıp ediyorsun canım kuzenim hemde çok ayıp ben burda sana Rosé ile arkadaş olduğumu söyleyip seni kıskandıracağım ayıp hemde çok ayıp
H: Ney dedin Rosé- DUR FELİX'İN KARDESİ ROSÉ Mİ
L: HEE O ROSÉ HANGİ ROSÉ OLCAKTI BAŞKA DELİRTME İNSANI DUR ANLATCAM
H: Anlat tabii benim biricik dünyalar güzeli kuzenim.
L: Pis yalaka neyse , bak şimdi ben dün yazıp yazmama konusunda çok kararsız kaldım. İkide bir yazıp yazıp sıkıyordum sonra dedim ne olucak alt tarafı red yicem sonra depresyona gircem sonra işimi boşlicam daha sonra batma aşamasına gelicem daha sonra batıcam en son çıkamayacağım bir depresyona girecem ve ölüp gidecem.
H: Sen benden daha drama Queen çıktın konu nereye getirdin ya.
L: Sus sen öyle bir şeye kalkışsan bin kere bayılıp ayılırsın konuşturma beni.
H: İyibe çok bilmiş anlat!
L: Neyse işte en sonda yazdım. Bir kaç saat geçti görmedi tam dedim bakmayacak kendimi depresyona hazirladim Rosém yazmasın mı ay ben bir mutluyum bir havalara uçuyorum mutluluktan nerdeyse ağlıyordum zor tuttum kendimi. Neyse işte biz tanıştık kaynaştık-
H: Bir de sikiştik de tam olsun.
L: Gönülden geçen oyduda kızı korkutup kaçirmim diye olmadı ilerleyen vakitlerde inşallah
H: Amin cümlemize. Darısı artık ben ve liximin başına.
L: Dur lan konu benim ha dur asıl olay şu Jennie'nin şu yeni çalışanı varya
H: Evet Jisoo.
L: Heh işte onunla fotoğrafları vardı.
H: Ohaa OMG bunu hemen ablama yetiştirmeliyim kapa kapa ayol aaa hade bıy bıyYüzüme kapadı ya la bu ulan göt satıcı ama bu Felix'e yazmazssa bende Lisa değilim ayy Felix demişken ben bir aşk pastama yazım bu gün yeni sezon için şirkette modellere denemeler yaptırcam meşgul olurum yazarsa göremem o yüzden şimdiden yazim.
Aşk pastama yazdıktan sonra tamamen hazırlanıp evden çıktım yoksa geç kalacaktım kahvaltıyı artık şirkette yaparım.
***
Hyunjin anlatımıyla
Lisayla olan konuşmamızı bitirdikten sonra hemen ablamı aradım kesin şuan yoldadır bende yavaşta hazırlanim. Bugün yoğunum.
Zaten hemen aramamı cevapladı canım ablam asla beş defa aramadım.J: Hyun dua et aynı anadan çıktık yoksa ben sana ne diyeceğimibilirdim
H: Ulan beni varya beni haketmiyorsun he sana Jisoo ile ilgili haberim vardı ama vazgeçtim bu tavrından sonra hadi bay
J: Dur sana yemek ısmarlarım.
H: Biraz daha yükseklt canım
J: Seni varya , tamam senin hani şu hastane inşaatı için benim arka-
H: Ban o orospudan bahsetme hem işime engel oldu hemde bana yavşadı yeminime bir kucağıma çıkmadığı kaldı ben tersleyinde işide iptal etti orul orul orospu o konuşma onla.
J: Tamam bak ben hastane inşaatı için onu ikna edicem sende bana ne haber verceksen ver.
H: Ulan varya gözünde Jisoo kadar değerim yok ama sözde kardeşiz
J: Kendin dedin az önce sözde kardeşiz biz hadi konuş.
H: Ulan neyse seninki Lisanınki ile tanışıyormuş hatta instada dün bir ton post atmışlar.
J: Ney bir san- Dur nasıl yani. Şimdi onlar.
H: Valla kız Lisaya sevgilisi olduğundan bahsetmemiş ki ben şimdi daha doğrusu seni aramadan önce Fotoğrafa bir baktım altında mu sista yazıyordu.
J: Tamam kapat hastane işini oldu bil.
H: Bir tanesi Je.
J: Biliyorum neys geç kalmadan şirkwte git hadi.
H: Hazıtlandım şimdi çıkıcam zaten. Kapattım hadi bıy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Beautiful Employee~ Jensoo
FanfictionJisoo babasının şirketinin iflasından sonra, dünyaca ünlü gözlük tasarımcısı Jennie Kim'in şirketinde çalışmaya başlar.