Oslava

3 0 0
                                    

Prišla som na oslavu bola som plná očakávaní čo sa stane na tejto oslave. Denisovi som napísala že idem na oslavu. Jeho reakcia ma dosť zaskočila. Napísal že sa mám baviť a že si mám dávať pozor. Len som pozerala na to po ani nie 24hodinách písania mi napíše že si mám dávať pozor. Bolo to od neho veľmi milé. No ale späť k oslave. Keď už oslava nabrala obrátky a začalo sa poriadne piť prišli dvaja chalani kamarátovi kamaráti. Usadili sa a nikto sa o nich nestaral tak som sa jedného z nich slušne opýtala že či nie je hladný že sme grilovali a sú špekačky a zelenina. Pozrel sa na mňa usmial sa a povedal že aká som starostlivá že je to zlaté opätovala som mu úsmev a znovu som si sadla. Pozrela som sa na neho a on sa na mňa pozeral. Nevedela som ako mám zareagovať. Zachránila ma bratova frajerka, ktorá ma zavolala von. Vonku sme sa rozprávali o tom ako prebieha oslava a tak. Keď sme prišli dovnútra tak išlo ďalšie kolo alkoholu. Keďže stále sa o tých dvoch nevedel nikto postarať opýtala som sa ich čo budú piť a tak. Jeden s nich mi pomáhal hľadať fixku aby som im mohla napísať mená. Zrovna to bol ten, ktorého som sa pýtala či nie je hladný. Keď som už konečne našla fixku tak som sa ho spýtala že čo mu tam mám napísať pretože všetci sme si písali debiliny. Jeho odpoveď nebola obyčajná nečakala som že mi odpovie otázkou čo by som mu tam ja napísala. Zaskočilo ma to dosť nevedela som čo mu mám povedať tak som mu povedala. Keďže sa volá Filip tak som mu povedala že Filip alebo Filipko. Zostal zaskočený že som povedala že Filipko. Tak som mu to napísala. Dôkladne sa pozeral ako mu to píšem dala som mu tak aj srdiečko a venovala úsmev. Sadli sme si a bavili sme sa ďalej. Po nejakej dobe si sadol pri mňa preložil si ruku cez moje plecia a ja som nevedela prečo to robí. Po dlhšej dobe mi prišlo upozornenie na Instagram. Písal mi Denis že ako je na oslave. Rozklikla som to a išla som mu odpísať. Lenže som si tak trošku neuvedomila že on to môže vidieť. Stalo sa to videl to a najhoršie bolo na tom to že on ho pozná aj všetci, ktorí tam boli. Padla na mňa otázka ty si píšeš s Denisom a vtedy som už vedela že je zle pozrela som sa na neho a očami som mu dala jemný náznak odpovede. Keby to ešte povedal potichu tak by sa nič nestalo no pustili sa do toho všetci. Išli na mňa z každej strany otázky. Odišla som von ja som to nedávala odrazu bolo na mňa toho strašne veľa. Prišiel za mnou on. Filip. Či je to naozaj pravda a všetko okolo toho. Skoro som sa tam rozplakala pretože sa ma začal pýtať osobnejšie otázky jedna z nich bola či som už kvôli nemu plakala. Ostala som dosť zarazená pretože plakať kvôli nemu? Filip ho pozná a povedal mi o ňom toho celkom dosť tým ma to viac motivovalo zistiť aký naozaj je.

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Apr 22 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Neopätovana laskaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora