Headcanony💕

49 8 0
                                    

Předtím, než Annabeth, Luke a Thalia narazili na Grovera, který je dovedl do Tábora polokrevných, cestovali. Jednou se na přání malé Annabeth vydali na pláž. Annabeth stavěla hrad z písku, když tu šel kolem malý černovlasý kluk s překrásnýma tyrkysovýma očima a omylem o její stavbu zakopl. ,,Hej!" vykřikla Annabeth na kluka. ,,Jejda omlouvám se neviděl sem ho!" snažil se omluvit chlapec. ,, No tak příště koukej, kam šlapeš!" rozčílila se a začala opravovat zdi zámku. Luke se zrovna vrátil z vody a přišel ke dvěma dětem. ,,Co se tady děje?" zeptal se s rukama v bok. ,,Do toho ti nic není!" odpálkovaly ho obě děti naráz a pokračovaly v argumentech. ,,No tak dobře tedy," zvedl ruce nad hlavu a vrátil se k Thalii na deku. ,,Vypadají jako starý manželský pár," prohlásila Thalia, ,,Vsadím se o cokoliv, že se jednou vezmou."

— — —

Hádes právě Nicovi zařídil jeho pokoj v podsvětí, aby s ním mohl trávit více času. Zrovna se chystal otevřít dveře do pokoje, když uslyšel někoho mluvit. Nahlédl proto z pozadveří, jen aby viděl, jak jeho si jeho syn volá s nějakým blonďákem přes Iris. Pak to uslyšel. Slova, která si myslel, že nikdy neopustí ústa jeho syna: ,,Miluju tě", řekl Nico a ukončil hovor. Hádes se sám pro sebe usmál.

Samozřejmě si musel o potencionálním příteli svého syna něco zjistit a úspěšně jsem mu podařilo dohledat, že se jmenuje Will Solace a je syn Apollóna. ,,No Nico, máš zajímavý vkus," mumlal si pro sebe.

Ten večer se u večeře Hádes na Willa zeptal: ,,Ehm, doslechl jsem se, že je tu jistý mladý muž, ve tvém životě," odkašlal si a hodlal pokračovat, ale Nico ho přerušil. ,,Vy jste mě špehoval?!" rozčílil se syn Háda a prudce vstal od stolu. ,,Já... ne! Zaslechl jsem jak si voláte!" řekl Hádes omluvně a hledal podporu u Persefony. Ta jen zmateně pozorovala výjev před sebou a mírně se culila. Nico celý zčervenal. ,,Co přesně si slyšel?" zeptal se Nico a uhl pohledem. ,,Slova, která bych v životě nečekal, že od tebe někdy uslyším. Jsem na tebe hrdý synu." Pokud to bylo možné, Nico zčervenal ještě víc a prohlásil: ,,Děkuji za večeři omluvte mě," a zmizel ve stínech. ,,Přemístil se do Apollónova srubu, že?" Zeptala se mírně Persefona. ,,Jo, Budu si muset promluvit se svým synovcem Apollónem..."

— — —

Když byl Percy malý, Sally ho vzala do vodního světa na delfíní show. ,,Kdo by si chtěl vyzkoušet naučit delfína hustý trik?" zeptal se trenér delfínů publika. Spousta malých dětí se hlásila, poskakovali na hledišti a snažili se, aby si jich trenér všiml. Tedy až na Percyho. ,,Co třeba vy, mladý muži? Percy, pojď sem dolů!" řekl muž. Chlapec se usmál a vesele pospíchal na pódium. ,,Zvedni ruku Percy" řekl trenér a chlapec ho poslechl. Delfíni se poslušně seřadili a ploutví mávli na Percyho. ,,Je nám ctí, Vaše výsosti," řekl první delfín v řadě a vesele se otočil ve vodě. ,,J-já myslím, že na mě promluvili" řekl vyděšeně chlapec. ,,Ano samozřejmě že promluvili, však nejsi ty malý princ oceánů!" Zasmál se vesele trenér, až se mu tyrkysově modré oči zaleskly. Sally v první řadě jen protočila oči a jemně se usmála. Nikomu nepřišlo divné, že trenér znal Percyho jméno.

— — —

Ahoj, doufám že se vám první headcanony líbily, pokud by o ně byl větší zájem, mám spoustu v zásobě!
Děkuji

Bety<3

(Polo)BOŽÍ život (PJO & HOO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat