.•♫•♬•Happy Reading•♬•♫•.
"Wooooaaah, tapi kenape kau bagi aku kuase?" Tanya BoBoiBoy ke ochobot"eik kan kau yang ektif kan aku"jawab ochobot ke BoBoiBoy.
"Eee haha betul tu, jadi ape kuase aku? " Tanya BoBoiBoy ke ochobot, ochobot pun menscan tubuh BoBoiBoy "waaaaah kuase elemen, kau boleh gunekan kuase kuase yang ada di planet ni" Jawab ochobot ke BoBoiBoy.
"hah ye ke macam mane aku nak gunekan kuase aku?"BoBoiBoy pun bertanya lagi ke ochobot, "sabar, unutk gunekan kuase ni, kau perlu banyak berlatih, sebab bi ye nye anyare kuase yang paling-"belum selesai ochobot bicara tiba-tiba, "ochobot" Kaget ochobot saat mendengar petir. "Heh, heh, heh, heh"kaget tok aba yang terbangun dari tidurnya.
(Maaf ya kalo gambar nya kabur sedikit)
" Fuiyoh, kau telah mengeluarkan elemen petir"ucap ochobot yang kagum sedikit terkejut, "Macam mane kau lakukan?"tanya ochobot ke BoBoiBoy karna penasaran, "heh, macam ni je" BoBoiBoy memperagakan saat dia mengeluarkan elemen petir, "heh" Tapi gagal, "heeem, tak jadi ape ape pun" Jawab ochobot.
"Macam mane aku buat tadi haa"sahut BoBoiBoy yang tanpa sadar dia masih menggosokkan tongkat petir nya ke arah topinya, dan hal hasil api kecil muncul di topinya.
"Hah, hah panas-panas"ucapnya dan reflek melempar tongkat petir itu ke langit.
"Haaaaa" Ucap BoBoiBoy yang kaget karna tongkat petir nya yang taruh kearahnya, tapi dia reflek menggunakan kedua tangan nya dan mengeluarkan elemen angin.