biskuat yaya

75 8 2
                                    

       ◦•●◉✿Happy Reading✿◉●•◦

Selesai makan....

(Y/N) pun pergi ke kedai tok aba. "Hai (Y/N)" Sapa laki-laki itu yang memakai topi dino. "Hai BoBoiBoy" (Y/N) menyapa balik BoBoiBoy. "Hai Gopal" Sapa BoBoiBoy ke Gopal, "eh BoBoiBoy, kawan baik akuu, eh ada (Y/N) " Jawab Gopal ke BoBoiBoy dan (Y/N), (Y/N) hanya tersenyum.

"Ih aku ade bende nak-" Belum selesai BoBoiBoy bicara. Tiba-tiba Ying memanggil Gopal dengan nada panik. "Gopal lari lari" Ucap Ying dan berlari. "Hah lari kenape? " Tanya BoBoiBoy yang bingung. "Kenape BoBoiBoy?" Tanya (Y/N) yang memiring kan kepalanya.

Tiba-tiba BoBoiBoy menggenggam tangannya dan berlari ke Gopal. "E eee" Gadis itu terkejut karna secara tiba-tiba BoBoiBoy menggenggam tangannya dan menarik nya untuk lari dengan cepat. "Eee apesal kite lari ni" Tanya BoBoiBoy yang masih menggenggam tangan (Y/N) dan memeluk  bola nya.

"Mmm entah, ying apesal kite lari? "Tanya Gopal ke Ying. "Yaya datang bawa biskuat diaaa" Jawab ying, "heh, biskuat die aaaaaaaa" Ucap Gopal dan berlari dengan cepat sambil kedua tangan nya. "A ape biskuat" Ucap BoBoiBoy yang juga takut dengan biskuat yaya.



Skip larinya

"Dei, BoBoiBoy (Y/N) kenape berenti? " Tanya ying ke BoBoiBoy dan (Y/N) "kenape harus lari?, mungkin yaya udah rubah resep biskuat nya" Jawab (Y/N).

Gopal pun menghampiri BoBoiBoy, Ying, dan (Y/N), "dei BoBoiBoy (Y/N) kenape berhenti lari?" Tanya Gopal ke mereka berdua. " (Y/N) kate kenapa kita harus lari mana tau yaya udah ubah resep biskuatnya" Ucap BoBoiBoy ke Gopal.

"Dei (Y/N) kau lupe dengan rase biskuat yaya?" Tanya Gopal ke (Y/N)  "Tak" Ucap gadis itu, "biskuat yaya tu-" Belum selesai Gopal bicara Tiba-tiba yaya muncul diantar mereka ber4. "Hah kenape dengan biskuat aku" Ucap yaya ke Gopal, "biskuat kau, waaaaaaaa yaya" Ucap Gopal yang kaget ketika melihat yaya.

"Tengok aku dah buat biskuat untuk korang" Ucap yaya sambil melihat kan isi keranjang nya. " He he takpe takpe saye sudah kenyang" Ucap Ying ke yaya, "ha'a aku pun" Ucap Gopal. "Alaaa" Sahut yaya, "(Y/N) kau nak" Ucap yaya yang menawarkan biskuat nya ke (Y/N),

"mmmm boleh lah aku nak cube lagi" Ucap (Y/N) dan mengambil biskuatnya. "Sedap tak?" Tanya yaya ke (Y/N). "Mmm sedap, kau dah pake resep yang ku beri ye?" Tanya (Y/N) ke yaya. "Iyee" Jawab yaya.

"Hah iye ke?" Tanya Gopal yang kaget mendengarnya. "Aku nak cube" Ucap Gopal dan mengambil biskuat yaya. "Mmm iye lah sedap, tapi" Ucap Gopal, "tapi ape Gopal?? " Sahut yaya yang penasaran. "Kau tambah kan sesuatu ke?" Ucap Gopal ke yaya.

"Tak lah aku pakai resep (Y/N), Mmm aku cuma menambahkan serai dan rempah kurma" Jawab yaya. "Pulaa"ucap (Y/N) yang mendengar yaya menambahkan bahan ke biskuat nya.

Skip











BoBoiBoy x Reader Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang