~Onur Kaya

5 1 0
                                    

         "evet türküm ve söylediğiniz herşeyi duydum Aylin ama daha önemli bir durum var ortada, arkadaşın Nazlı iyi değil anladınmı?"

A: "hıhı"

      İçimden ben iyiyim demek geçiyordu ama dudaklarımı aralayamıyordum. Başımı hafifçe çenemden tutup kaldıran bir el hissettim. Gözleri gözlerime dokundu sanki. İşte o an kendimi kaybettim, sadece birkaç ses vardı... Aylin'in Nazlı diye bağırması sonra taş gibi çocuğun kucağındayken hissettiğim o eller... Sonrası yok bilincim tamamen kapanmıştı...

           Gözlerimi açtığımda bir arabadaydım ne olduğunu çözmeye çalıştım ama pek başarılı olamadım. Kulaklarım tanıdık gelen sesi yakaladı hemen Aylin "uyanıyor galiba" diyordu sonrasında o çocuğun sesi geldi "iyimi" diyordu... Dudaklarım aralandı "iyiyim" dedim kendimi zorlayarak. Sonra o çocuğun sesini birkez daha duydum "hastaneye az kaldı kendini konuşmaya zorlama" onu dinledim ve gözlerimi yavaşça kapattım...

         Gözlerimi tekrar açtığımda o çocuğun ela gözlerini yakaladı gözlerim daha sonrasında kucağına aldığını hissettim... Çenesine baktım uzun uzun sonra bir hastane yatağına yatırıldım ve klasik bir serum ve kan tahlili işte...

"daha iyimisin aşkım"

"iyiyim tatlım merak etme"

"doktorun yazdığı vitaminleri karşıdan alırız birazdan"

"hıhım".........

"evet küçük hanım serumunuz bitmiş artık çıkabilirsiniz vitaminlerinizi aksatmadan kullanın lütfen"

"pekala doktor bey ben aksatmaması için elimden geleni yaparım teşekkür ederiz"

"sizde sevgilisisiniz sanırım aksatmamasını sağlarsanız iyi olur"

...........

      Dışarı çıktığımızsa şok içindeydim tanımadığım birisi sevgilim sanılmıştı ne kadarda
saçma...
        Bir anda kendimi tutamadım ve öfkeyle bağırdım,

"KİM OLUYORSUN YA SEN"

"hiç sormayacaksın sandım... Onur Kaya ben tanıştığıma memnun oldum"

İşte yine aylin ve bağıran o cırtlak sesi...

"NE SEN CİDDEN ONUR KAYA'MISIN HANİ ŞU HAKTAN KAYA'NIN OĞLU"

"evet Aylin'ciğim ben Haktan Kaya'nın oğlu Onur Kaya"

Uzun YolcuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin