3

204 26 16
                                    

‧₊˚✩彡꩜

Yavaş adımlarla Hava Lordu'nun koluna girerken Amala sessizce gülümsedi. Etrafta tek kişi bile olmaması onun Hava Lorduna yaslanarak yürümesine engel değildi.

"Ne yapmaya çalışıyorsun Amala?" dedi Sina ama o bile ilerleyişten memnun olmadığını iddia edemezdi. Gökyüzü bilir bu adamlar ne zamandır sevişmiyorlardı.

Tabii seviştiklerinde de koca bir diyarın haberi oluyordu. Amala dudaklarında telaşsız bir gülümseme ile göğüsünü onun sıkıca tuttuğu koluna yasladı. "Sahi, diyarda herkes bir şey yapmaya çalışıyor değil mi?" Hava Lordu odasının kapısını aralamadan önce iç çekti ama istemediğini iddia edemezdi.

Hava Lordu etraflarına bir sessizlik kalkanı örttü. Doğrusu istediği son şey başka bir Krallığın Varisi ile sevişirken yakalanmaktı. Amala umursamazca dudaklarını Lordun dudaklarına bastırdı.

Nefesleri de dudakları gibi birbirine karıştı. Lordun elleri asla gitmemesi gereken yerlere giderek kadının kalçasını sıktı. Amala'nın elleri Lordun gömleğinin arasına gidiyor onun buz gibi teninde sıcacık elleri ile ürpermesini sağlıyordu.

Kadını yatağa düşürdüğünde bir an için ne yapması gerektiğini bilemeyerek sihrini kullandı. Onun odasında pencere olmazdı. Dolayısıyla isteyen herkes bu ahlaksız sahneyi görebilirdi. Uzak durması gereken bir şeye dokunmuştu ve geri alabileceğini zannetmiyordu.

Kendisine hakim olmadan tuhaf bir büyülenme ile Amala'yı izledi. Ne kadar da güzeldi. Siyah elbisesi şimdi davetkar bacaklarını açığa çıkarmıştı ve dudakları her nasılsa daha da kızarıp şişmişti. Sadece bir an, görüntünün tadını çıkardıktan sonra eğilip dudaklarını kadının göğüs çizgisine bastırdı.

Önce öptü, sonra dişlerini geçirdi ve çıkan her ses onu sadece daha da kışkırttı. Amala ellerini onun altın sarısı saçlarına saldırırken Sina nelere sonuçlanabileceğini bile bile, ortaya çıkacak güce rağmen kadının göğslerini sahiplendi.

"Burada neler oluyor?" Buz gibi, şaşkın bir ses. Amala başını kaldırdığında Sina kaskatı kesildi. Su Lordu Arın. Şimdi karşıkarında, onlara okunamaz bir ifade ile baktı.

Bir an için, Amala'nın aklı her türlü bahane için olabildiğince hızlı çalışmaya koyuldu ama Su Lordu'nun gözleri onun bacaklarına kaydığında kafasındaki tilkiler ona işaret etmişti bile.

"Arın. Neden buradasın?" dedi Sina. İlk hamlesi ayağa kalkıp Amala'nın önünü kapatmak olmuştu. En azından çıplak değil, diye düşündü. Yoksa o zaman gerçekten kafayı yerdi.

"Ne yaptığınızın farkında mısınız? Ortalık resmen büyü karmaşası gibi. Sana bir şey oldu zannettim." Sina konuşmak için ağzını açtığında Amala sessizce ayağa kalktı ve Sina'nın koluna yaklaşırken yeşil gözlerini Su Lorduna dikti. "Su Lordu. Hadi birbirimize bir iyilik yapalım."

"Sessiz kalmamı mı istiyorsun?"

"Güç mü istiyorsun? Varisinin seninle yatmayacağı ortada. Bir kez olsun iyi bir Lord olup bizimle tatlı,küçük bir sor paylaşmaya ne dersin?" Sina'nın yüzü şokla çarpıldı. Neredeyse Amala'yı belinden tutup duvara çarpacaktı ama durdu. İtibar. Üçünün de itibarını korumaları lazımdı.

Amala onu koruyordu. Ya da en azından Hava Lordu bunu düşünerek mutlu oldu.

Su Lordu kuşkuyla kaşlarını kaldırdı ama açık açık inkar edemezdi. Bir dişil enerjiye ihtiyacı vardı. "Güce ihtiyacım olduğunu nereden çıkardın?" Ama yavaşça onlara doğru yürüyüşü cevabını belli etti.

Sina kasılsada Amala'nın yüzüne baktığında sessizce kabullendi. "Tek seferlik," dedi Su Lordu. Hava Lordu aynı sözü verebileceğinden emin değildi.

Arın Sina'nın ısırdığı göğüse hoşnutsuzca baktıktan sonra diğer yarısını ısırırken Amala'nın belini sıkıca kavradı. Sina elini Varisin yırtmacının arasından geçirerek dantelli iç çamaşırının askısını yavaşça indirdi. Su Lordu kadının boğazını tuttu ve nefes almasını engelleyerek onu yırtıcı bir hayvan gibi öptü.

Elbise, neredeyse vücudunun tamamını sergilemesine rağmen Hava Lordu elbiseyi çekip çıkardı. Bakışları vücudunda gezindi ve gerçek ateşi bu kadının ysktığına emin olarak uyluğunun iç kısmını ısırdı.

Arın kadını sıkıca kendine bastırdı ve elini yavaşça göğüsünde kaydırarak okşadı. Amala bu kadar güç altında kalmış olmasa belki de tepki verebilirdi ama Ateş Varisi sadece onlara bedeninin kontrolünü veriyordu.

En mahrem yerlerine dokunmalarına izin verdi. Su Lordu parmağını derinliğe sokarken Amala belini dikleştirerek iç çekti.

Düşündüğünden bile kolay olmuştu. Su Lordu arkasında Hava Lordu önündeydi.

Bu ona ilk kez kontrolün elinde olduğunu hissettirdi. Su Lordu arka deliğini zorlarken Hava Lordu dudaklarını kadının iç yarıklarında gezdirdi. Dili tatlı tadından sarhoş olurken sarı saçları sarf ettiği efordan alnın yapıştı.

Su Lordu önce kadının belini sıkıca kavradı, acımasızca aletini kadının deliğinde nefes kesici bir hızla vururken Amala ihtiyaçla iç çekti, sıkıca tuttuğu Sina'nın saçlarını çeviştirirken kasılarak öne çekildi.

Varisin enerjisi Lordun enerjisi karıştı. Etrafta durdurulamaz bir hava akımı oluştuğunda herkes buna neyin sebep olduğunu bilirdi. Nazik Hava Lordu?

Amala sırıtırken Su Lordu onu boğazından çektiğinde dudaklarından acı ve zevkle karışık bir inleme çıktı. Hava Lordu onu zirveye çıkarmak için oynuyordu, önce her şeyi ile ihtiyaç suyunu emdi, sonra ise alay eder gibi yavaşladığında Amala onun saçlarını çekiştirdi.

İki yandan zorlanması da pek yardımcı olmuyordu. Orgazm Ateş Vârisine çarparken güçlü bir çığlık attı. Su Lordunun gözleri kararmış gibi daha hızlı çarptı. Şimdi daha sahiplenici bir şekilde Amala'yı sıkıca sarmıştı.

Hava Lordu sonunda Su Lordu gibi yükseldiğinde gözlerinde kendini beğenmiş bakış ve indirilmeyi bekleyen bir 'minik' vardı.

Su Lordu Hava Lorduna karanlık bir bakış attı ama Hava Lordu bu sefer ona diklenmekten çekinmedi. Bu günah sadece onun değildi ve görünüşe göre Hava Lordu yatak odasında çok da nazik değildi.

Ateş Vârisini omuzlarından tutup kendisine çekti ve boynunu esir aldı. Bunun geri dönüşü olacaktı ama bugün değil.

Su Lordu bile yorulmuş göründüğünde geri çekildiler ama Amala ayakta dahi duramıyordu.

Hava Lordu Ateş Varisini göğüsüne yaslarken Arın bir an için hafifçe başını salladı ve her şey temizlendi.

Son bir bakış attığında Hava Lordu iliklerine kadar tehtid edilmiş hissedildi ama Ateş Varisini daha da göğüsüne yaslamaktan geri durmadı. Su Lordu bedenlendi.

Sina üstüne beyaz yorganı çektiğinde dudaklarında hafif bir gülümseme oldu. Kadına bakarken hasret dolu bir iç çekti. Islak siyah saçları beyaz çarşafların arasına dağılmış, Sina'nın zerre umrunda olmasa da üstüne giydirilmiş ve bir cehennem meleği gibi gözükmesini sağlayan beyaz gecelik. Uzun kirpikleri, ifadesiz yüzü ve hafif aralık dudakları.

Ne kadar şeytani ve güzel bir kadın. Hava Lordu morarmış beyaz tenine baktı ve gözlerini kapattı. 

Kötülüğü Öldür ¦ HGOİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin