חלק שתיים: מפלצת הקנאה

16 2 1
                                    

כל החיים המבורגרינה רצה רק דבר אחד : לספר לאנשים על התחביבים שלו:  המשפטים הפילוסופים שלו, המחאות נגד אוכלי בשר שהוא מנהיג (#הפסיקו את רצח החיות) , כתיבת תגובןת שנאה אכזריות נגד שונאי אילון מאסק ןעוד תחביבים שפשוטי העם לא יתחברו איתם.

וזה למה זה היום הוא היום הכי חשוב בחייו של המבורגרינה הבלרינה, היום המטרה היחידה בראש הבורגר היא לשתף את הידע הפילוסופי שלו עם המוח המיניאטורי של הזוועה הידועה כטרול הקסקסים.

לפני שניגש לציפסון, הוא היה צריך לבדוק שהוא מייצג את עצמו טוב באופן הייגיני. הוא ריחריח באגרסיביות אך בדיסקרטיות את בית שיחיו, שערות אפיו נשרפו מרוב הצחנה , מה שאומר שהוא מתאים הייגנית לגשת לציפסון. ציפסון מעדיף את כל חביריו כמוהו: מסריחים ומטונפים..בדיוק כמו שהוא אוהב, זה תמיד הייתה העדפתו , מאז שהיה ילד קטן ונפל בבוץ , הוא הריח את הלכלוך שעל הקרקע והוא ראה את עצמו בתוך הריח הזה, זה נתן לו נחמה, והמבורגרינה ידע את זה.

הוא צעד אליו נחוש דעת ובעל ביטחון עצמי גבוה כל כך שהתחיל להאמין שהוא יכול להתחיל לעשות גלגלונים וסלטות באמצע המדבר.
אך הביטחון הגבוהה הזה התנפץ לרסיסים ברגע שראה את אהבת חייו: ציפסון, מדבר עם הילד החדש המחונן , לפשוטי העם לא היה אכפת ממנו , אך המבורגרינה שם לב איך ציפסון הסתכל עליו כל שיעור ואפילו שוחח איתו בהפסקות מאז שהצטרף לאחרונה לכיתתם , פתאום הוא הרגיש את אותה ההרגשה המוכרת שהוא מרגיש  כל פעם שהוא רואה את ציפסון מקייים אינטרקציה עם כל אחד אחר שהוא לא הוא ... יש כאלו שיקראו להמבורגרינה אובססיבי וקנאי.. הם פשוט לא מבינים אותו💔...רק אלפא אמיתי יודע איך זה מרגיש.. וזה בדיוק למה הוא הרגיש קרבה נחמדה לציפסון , הייתה לו תאןריה שציפסון מרגיש בדיוק כמוהו...שגם הוא אלפא סיגמה! התאוריה הזו שיעשעה אותו ונתנה לו תקווה להמשיך במצוד אחרי אהבת חייו.
זו הסיבה שהוא לא יכול לתת לציפסון לדבר עם התלמיד החדש (aka טבעות בצל) , הוא חייב להשאיר את ציפסון רק לעצמו.
נחישות הדעת ממקודם חזרה לו גדולה פי שתיים שהוא חשב על תוכנית מבריקה להעיף את הורס הלבבות טבעות בצל.

רוצים לגלות את התוכנית המבריקה של המבורגרינה? זה אומר שאתם מברגרים. תגלו בפרק הבא!

מעשה בכל המבורגרוןWhere stories live. Discover now