Oxa

11 1 0
                                    

#Kayıt 2# Deneme 1
Merhaba ben Oxa. Ekibimizin kulağı... her şeyi duyuyorum. Bu mükemmel veya havalı gibi gelebilir ama değil. Ben bazı şeyleri duymak istemiyorum. Siz her şeyi duymak ister misiniz. Mesela sizin amcanızın annenize tecavüzü sonucunda doğmuş olduğunuzu ve babanızın intihar etmiş olduğunu duymak ister misiniz. Ben istemedim. Ama duydum. Maalesef. Ben dediğim gibi. Aşkın çocuğu bile değilim. Bu kayıtta size bahsedeceğim iyi bir anım yok.
Ben Oxa... Her şeyi duyan kız. Sonra Luris ile tanıştım. O çok harika biri. O beni anladı, dinledi, en önemlisi o beni sevdi... Belki De beni sevmek o kadar zor değildir sadece insanlar sevmeye çalışmamış tır. O beni sevdi. Anladı. Dinledi. Çoklu kişilik bozukluğu var onda. Babasının yüzünden. Ben intihar etmeye çalıştım daha önce. Ölmedim ama çok ağır yaralar aldım. Sonra beni buraya getirdiler. Deli dediler bana. Deli...Deli... Ben mi deliydim. Bağırdım ben buraya hapis olamam diye. Ne dediler biliyor musunuz. Ben zararlıymışım. İnsanlara zarar verebilir mişim. İnandım ben bu yalana. Ama asla unutamadım. Zararlı insanların bana yaptıkları yüzünden ben zararlı olmuştum. O gün tanıştım Luris ile. Mor ve kahve saçlarıyla ve eğlenceli tavırlarıyla çok dikkat çekiyordu zaten. Ben o gün onun yanında ağladım. Onun bana dediklerini asla unutmam. Bana ben de zararlıyım buraya geldiğine göre sende zararlısın ama insanlara değil kendine zararlısın dedi. Doğruydu. Benim zararım kendimeydi. Bana depresif dediler. Buradan zor çıkar dediler. Umrumda değil zaten. Benim ailem burada. Başta Luris burada. O benim sırrımı öğrendi. Kimseye söylemedi. O mükemmel biri. Hem de çok güçlü. Zaten acıya gülebilen biriydi o. Bu onun en güçlü yanıydı. Acıya gülmek...
O bunu yapabiliyor. Ondan ayrılmak istemiyorum. Ben ihanet ettim bu ekibe. O bunu bilen tek kişi. Sakladı. Gidip söyleyebilirdi. Ama o böyle yapmadı. Sırrımı
sakladı. Benim yüzümden o da ihanet etmiş sayıldı. Çünkü ihanetim sakladı. Benim yüzümden. Ve ben yine her şeyi duydum. Bu her şey içinde asla duymak istediklerim olmamıştı. Duymuştum onun yalanını. War demişti ne yapıyor o içeride diye. Luris de doktor ile konuşuyor demişti. Ben duymuştum... Duydum yalanını. Hiç bir şey söylemedi. Benim için yalan söyledi o. Onu bu yükün altında bıraktım.

Bu kaset ona Lurise

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kaset ona Lurise. Yalanını benim yüzümden söyleyen o kıza. Güçlü o kıza.
Kasetim Lurise.
#-Oxa-
İhaneti duyan o kız.

Görev 700Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin