4| İçiyoruz Yine Bu Gece

203 21 149
                                    

Yeni bölümle karşınızdayım sayın okurlar
Yazarınıza ilham gelmiyo bu çok bu yüzden bölümler geç geliyor🥲
Doya doya okuyun. İyi okumalar^^

CHA"BUNE AMK YA"

Lando evime gelmişti keşke gelmez olaydı.. Benle Sid kılıklı piçle olan haberlere ve magazinlere bakarak dalga geçip gülüyordu.

LAN"TÜRK MAGAZİNİ OLUR GİBİ"

Lando kendi dediğine anırarak gülüyordu. Bende ona dik dik bakıyordum.

LAN"ŞOK ŞOK ÜNLÜ ARABA PİLOTLARI CHARLES LÖKLÖK VE MAX GÖTVEREN'İN ARASINDA GİZLİ İLİŞKİ Mİ VAR ACABA. SIRALAMA TURLARI SONUNDA PİSTTE KAVGA ETTİLER. GALİBA ARALARINDA ÖZEL BİRŞEY OLMALI SJHSJSJSHS."

CHA"HADİ TAMAM KAVGA ETTİLER DEYİN SIKINTI YOK AMA OLAYI BİLMEDEN NİYE GİZLİ İLİŞKİLERİMİ VAR ACABA YAZIYOLAR AMK"

LAN"Kanka düşmanınla olmayan ilişkin hayırlı olsun"

Lando hala benle alay etme derdindeydi. O gülmeye devam ederken omzuna sertçe bir yumruk attım.

CHA"Lando sende gelmene izin verdiğim için pişman etme insanı böyle devam edeceksen valla bir ekmek veririm eline ekmek reis gibi kalırsın sokakta. Kedi kovalarsın artık peşinden atlı geliyormuş gibi."

LAN"Tamam tamam sustum. Ee napıcaz şimdi bu haberleri ve magazinleri.

CHA"Gidip bütün magazin haber her ne varsa tek tek onların ajansını bularak basıp saldırcaz."

LAN"VALLA MI LAN TAMAM BEN KABULUM BİR MIZRAK VER GÖTLERİNE SOKARIM."

CHA"DALGA GEÇİYOM AMK GERÇEKTEN BUNA MI İNANDIN. Tabikide ben bir konuşma yapacağım nazikçe dicem ki 'AMINA VE SİKİNE KODUKLARIM NİYE BİLİP BİLMEDEN SAÇMA HABERLER MAGAZİNLER YAPIYONUZ. BEN GAY MİYİM AMINA EĞER SİLMEZSENİZ VALLA GÖTÜNÜZE DONDURMA TUTACAĞINI SOKARIM. Nolur silin beni sinir etmeyin😊' dicem"

LAN"Kanka- lafı ben yemiş gibi oldum. Resmen laflar bana girip çıkamadı valla he. Bunu söylediysen sana yeni işin olan dondurmacılık hayırlı olsun. Pilotluktan men edilirsin mal mısın."

CHA"Sana laf söylemiyorum be Lando. Ama ben bu devirin magazincilerini ve habercilerini anlamıyom amk. O kadar beyinsizler ki lan gidip şeyin haberini yapıyolar yok alt geçitte otobüs ezdi yok şunu yaptılar çok saçma amk."

LAN"Sana katılıyorum Löklök. Ama bunu Fred'le konuş o halleder."

CHA"Adama o kadar çok eziyet çektirdim ki adam en sonunda valla sıçtığım boku bile geçirmicek pistten ama bu işi kesinlikle halleder. Umarım-"

LAN"Tamam Löklök şimdi konuyu kapatalım. KANKA ŞEY YAPALIM MI BÜTÜN HERKESİ SENİN EVE ÇAĞIRIP Bİ DÜELLO YAPALIM OYUNDA FORMULA 1 YARIŞI OLUR MU"

CHA"Benim evimde internet kafe zaten."

LAN"NOLUR KANKA KULUN KÖPEĞİN OLAYIM BİR EĞLENELİM YA NOLURR"

CHA"Tamam tamam ama çağırma işi sende ben uğraşamam."

LAN"BİZİM GRUBA YAZACAM HERKESİ GELMESİ İÇİN."

CHA"Bizim grubumuz mu vardı amk-"

LAN"Sen mağaranda başka işlerle uğraştığın için bilmezsin sende eklisin hem nasıl görmediysen"

CHA"Tamam hadi yaz şunlara."

KÜÇÜK ENİŞTE YUKİ VE DEV YANCILARI

Just An Accident | LestappenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin