5| Yanacağız İkimizde Ateşte

202 22 140
                                    

Yeni bölümle karşınızdayım sayın okurlar^^
Doya doya okuyun. İyi okumalar💗

CHA"Senden beklenecek şeyler söyle bana bir şey yaptın mı"

MAX"SARHOŞ KAFAYLA BİRŞEY HATIRLANIYOR MU ALLAH AŞKINA HEM BEN SANA NE YAPABİLİRİM"

CHA"Ne biliyim beni öldürmeye çalışmış olabilirsin düşmanımsın ya hani"

MAX"BEN O KADAR CANİ DEĞİLİM HEM KARİYERİMİDE RİSKE ATAMAM"

CHA"Kariyerin olmasa öldüreceksin yani çok canisin"

Sid Kılıklı bir anda beni yakamdan tuttu ve bana yüksek sesle bağırmaya devam etti.

MAX"BENİ SİNİR ETME CHARLES LECLERC"

Sid Kılıklı bana tam vuracağı esnada Carlos ile Lando beraber odaya daldı. Manzarayı görünce Carlos hemen üzerimize doğru gelmeye başlamıştı.

CAR"EY EY EY NOLUYO AYRILIN"

Carlos hemen aramıza girip bizi ayırmıştı.

LAN"Kedi ve köpek yine başlamış kavgaya. Yine ne yüzünden kavga ediyorsunuz saçma bir şeyse ikinizin kafasını yumurta gibi birbirine vurcam."

CHA"BU SABAH BENİM YATAĞIMIN YANINDAYDI DÜN GECE BANA BİŞE YAPTI MI DİYE SORUYORUM SADECE. KESİN BİLİYOR AMA SÖYLEMİYOR."

MAX"BİLMİYORUM AMK ANLA ŞUNU"

LAN"Löklök afedersin ama mal mısın? Adam dün ne olduğunu içkinin etkisi yüzünden unutmuş zorlama adamı"

CHA"İyi sustum ama odamdan çıkabilir mi beni rahatsız ediyorda"

MAX"ZATEN SANA ÇOK MERAKLI DEĞİLİM"

Sid kılıklı odadan sinirle çıktı. Ardından dış kapının sertçe kapandığını duymuştum. Görünüşe göre evden gitmişti artık rahatça nefes alabilirdim.

LAN"Adamı niye sinirlendirdin amk alt tarafı yanında uyuyakalmış sarhoş olduğundan bir yerine dokunmamıştır ya"

CHA"Belki yaptı Lando! Belki benim çavuşu elledi sarhoşluk etkisindeyken nerden bilecen"

LAN"Onu bilemem hem elleyebilir oda senin gibi erkek adam neden utanıyon yoksaa.. ONDAN HOŞLANIYOR MUSUN? AMK DÜŞMANDAN ERKEK ARKADAŞA ÇOK İYİ."

CAR"Harbi lan Lord Perceval Max'ten hoşlanıyor musun? Sende öyle bir tip var"

CHA"NE ALAKA YA ONDAN HOŞLANMIYORUM HEM BEN GAY DEĞİLİM AMA ÖYLE ŞEYLERE SAYGIM VAR"

CAR"Ne demişler düşmanın yakında sevgilinde olabilir. Nefret etsen bile mıknatıs gibi birbirinizi çekersiniz nede olsa zıt kutuplar birbirini çeker. Gözümüz üzerinde Perceval"

Lando ve Carlos odamdan çıkmıştı acaba öbürleri napıyordu. Aşağı indim baktığımda hiç kimse yoktu demek ki herkes gitmişti.

LAN"Löklök biz gidiyoruz görüşürüzz"

CHA"Görüşürüz Lando"

Lando ve Carlos gülerek evimden çıkarken benle vedalaşmıştı. Bende arkalarından kapıyı örtmüştüm. Acaba öbür odalarda bişe olmuş muydu? Tek tek odaları kontrol etmeliydim. Yukarı çıkıp odalara tek tek bakmaya başladım. Sıra Arthur'un odasına gelince gördüğüm manzara karşısında bağırmıştım.

CHA"AAAAAA PİERRE VE YUKİ BUNE LAN"

Pierre ve Yuki üstlerini çıkarmış baksırla yatıyordular. Bir anda Pierre bağırmamla yataktan hızlıca kalkmıştı.

Just An Accident | LestappenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin