6| Rekabet

195 19 105
                                    

Yeni bölümle karşınızdayım
Çok geç geldi biliyorum ama yeni bölüm sonunda geldi
Hemde doğum günümde🥳
Medyamızdada Renault zamanlarından Alonso babamız var😇
Doya doya okuyun iyi okumalar^^

MAX"CHARLİEE!"

Charlie'nin adını bağırdığımda bir anda yatağımda doğrulmuştum. Bu bir kabus muydu.. çok gerçekçiydi. En azından gerçekleşmemişti şükürler olsun. Uyurken ağlamıştımda gözyaşlarım yastığımı ıslatmıştı. Acaba bu bir mesaj mıydı? Eğer Charlie'ye böyle davranmaya devam edersem sonu böyle mi olacaktı..? Bence Charlie'ye yavaş yavaş yakınlaşmam lazımdı. Yoksa sonu gördüğüm kabus gibi olabilirdi.. Telefonumdan habire bildirim sesi geliyordu acaba kimdi? Telefonu elime alıp bildirimlere baktım.

Horner
GÖTÜNE REDBULL SOKTUMUN SİDİ YARIŞ VAR AMK SEN NERDESİN
BURDA AĞAÇ OLDUM AMK
ANCA DANA GİBİ YAT
SEN NORMALDE HER ZAMAN ERKEN GELİRDİN HAYRET ŞİMDİ NİYE GELMEDİN

Max
Üzgünüm dün gece iyi uyuyamadım Hornerciğim☺️

Horner
Çabuk gel çabuk

Max
Tamam amk sanki götüne zorla redbull sokmuşlar gibi geliyom

Horner
Hemen.

Bu adamın götüne gerçekten en sonunda redbull sokacaktım sinirimi bozuyordu. Hemen yatağımdan kalktım yanıma baktığımda Jimmy ve Sassy uyuyordu. Onlar güzelce uyusun yakında yeni bir arkadaşları olacaktı. Üstümü hızlıca çıkartıp dolaptan yarış üniformamı alıp üstüme giymeye çalıştım. Giyindikten sonra hızlıca aşağı indim. Penelope'de uyanmıştı bana doğru koşarak sarılmıştı.

MAX"Günaydın tatlım"

PEN"GÜNAYDIN BABA"

Penelope her zaman enerjik bir kızdı aynı Daniil gibi. Acaba Kelly'den nasıl ayrılacaktım? Bence ikisinide çaldığım adama geri vererek yapabilirdim. Onlar eskisi gibi iyi bir aile olabilirdi ben olmadan. Bunu sonra düşünürdüm şuan yarışa gitmek zorundaydım.

KEL"Gidiyor musun tatlım?"

Kelly'de yanımıza gelmişti o iyi bir eşti ama yakında artık benim eşim olmayacaktı. Onu eski kocasına geri teslim edecektim. Umarım benden soğumazdı.

MAX"Evet Kellyciğim gidiyorum yarışa yeterince geç kaldım."

KEL"Bir şey yemeyecek misin tatlım?

MAX"Tokum Kellyciğim teşekkürler"

KEL"Tamam o zaman yarışında bol şans tatlım"

Kelly yanağıma bir buse kondurmuştu ve bana doğru otuz iki diş gülümsemişti. Bende ona karşılık vermiştim.

MAX"Sağol Kellyciğim görüşürüz. Sanada görüşürüz bir tanem"

PEN"Görüşürüz babacığımm"

Kelly ve Penelope ile vedalaştıktan sonra evin kapısını açıp evden çıktım. Arkamdan kapıyı kapatarak arabama doğru yol aldım. Arabama binip arabayı çalıştırdım. Yarış için doğruca pistin yolunu tutmuştum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Just An Accident | LestappenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin