Saat sabahın 9'uydu. Evde henüz kimse uyanmamıştı. Bugün sıkıcı olmayabilirdi.Çünkü ailemin ve halkın önem verdiği bir festival vardı.Bu festivalin adı "Ölüm Festivali"ydi. Ben böyle şeylere pek inanmıyorum.Veya inanmak istemiyorum.Telefonuma elimi uzattım.İlk gördüğüm şey 5+ mesaj olmasıydı.Kimden geldiğini az çok tahmin ediyordum.Evet tahmin ettiğim gibi bu arkadaşım İsabel'di.
"Günaydıııınnnnn"
"Bugün beraberiz dimi?"
"Umarım festivali unutmamışsındır."
"Saat 2'de sizdeyim."
"Öğlen görüşürüzzz"
Mesaja yanıt vermedim.Fakat onunla gidecektim.Tam dolabın kapağını açmıştım ki bir ses 'Lora!' diye seslendi.
"Efendim?"
"Kızım kahvaltı hazır inmeyecek misin?"
"Geliyorum baba."
Evet bu diyaloğu kurduğum kişi babamdı.Babam gökyüzüne ve ölümden sonra yaşama ilgilidir.Kendisi annemin vefatından sonra ölümden sonra yaşam hakkında birçok araştırma yapmış bir insandır.Saati kontrol ettim.11 olmuştu bile.Kahvaltıya indim fakat hiçbir şey yemedim.Canım istemiyordu nedeni ise apaçık belliydi.Annemin ölümü yeni değildi.Fakat annem vefat ettikten sonra kahvaltı yemiyorum, akşam bile azıcık bişey yiyordum.Aniden babam düşüncelerimi sonlandırdı.
"Noldu kızım? Beğenmedin mi? Başka bişey yapabilirim istersen?"
"Yok bana, gerek yok. Aç değilim endişelenme."
"Bugün İsabel seni çağırmadı mı? Halbuki İsabel böyle festivalleri sensiz geçirmez."İsabel aslında beni çağırmıştı fakat ilk 2 dakika konuşmadım.Sonra bir anda;
"Evet İsabel ile birlikteyim bugün.Sanırsam akşam 9'a kadar beni bırakmaz yemeğe bekleme.Sende panayıra git ve eğlen baba.""Biliyorsun... Büyükbaban böyle şeyleri çok sever.Benim gitmeme gerek kalmayacak.Kendisi beni götürecek"
Babamın söylediklerine güldüm.Sanırım tek güldügüm kişi babamdı veya İsabel..
Saat 12. Elbise seçemiyordum veya beğenmiyorum....
Nihayet bir elbisede karar kıldığımda giyindim.Bu elbise siyahtı ve beyaz tülleri vardı. Derken kapı çaldı.
Kapıyı açmaya gittiğimde İsabel üstüme atladı.
"Yaşasın! Bugün çok güzel olacak!"
Evet İsabel'i çok severim.Fakat panayıra aşırı ilgisi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Varisimin Nesi Var?
Teen FictionLora bir derse gider ve o derste olacaklardan haberi yoktur. Sonrasında Lora elementale girer ve büyük savaşlar çıkarır.