Herkes onu kimin dediğini anlamış gibi bakıyordu. Ben ise kim olduğunu hatta şuan nerde olduğumu bile bilmiyordum.
"Benim yerime bumu varis gerçekten Austin! Ya ben yıllarımı adadım. Bir hatamda atmak ne ya!"
"Ne? Neler oluyor burada?"
"Ya ben sadece.. Sadece bizim krallığımızdaki rodoxları öldürdüm. Lütfen Austin.. Tekrardan Ryan'ın vârisi olayım.."
"Senin bir hata dediğin bizim krallığımızın bitişi oldu bilmem farkında mısın!"
"Özür dilerim.. Austin lütfen yeniden ateş varisi olayım.."
"Hayır Sera. Elemental seni reddetti. Yüce sei seni reddetti. Artık yeni vâris o. İster inan ister inanma."
"Ryan! Çıldırdın mı sen! Ya bir bu kıza bak birde bana!"
"Bir bakayım.. Aynen Lora daha güzel. Lora'ya kırmızı daha çok uyuyor."
Bunu duyduktan sonra biraz şımarıklık yapabilirim. Çünkü bir Lord'dan bunu duymak ayrı bir zevk."Tanrım! Gerçekten delirmişsin!"
"Haydi haydi. Sen bir delphtsin. Delpthler saraylarda olmaz. Çöplükte olur."dedi ve bir parmağını şıklatması ile Sera ortadan yok oldu.
"Ne oldu öyle Ryan?"
"Bir şey yok. Önemli değil."
"Ryan.."
"O.. O bizim krallığımızdaki rodoxları öldürdü."
"Neden?"
"Birisi ona sataşmış mış mış ta o da hepsini öldürmüş müş te."
"Hmm. Anladım."
Anlamamıştım. Sonradan bana büyücünün anlattığı şey aklıma geldi.
Rodoxlar Lord'lardan sonra çok önemliydi."Hadi masaya geç Lora."
"Tamam.."
Masa yiyecek doluydu. Çok lezzetli duruyorlardı.
"Lora?"
Dalmıştım. Durduk yere."Hey? Lora?"
"Hm?"
"İyi misin?"
Onaylarcasına başımı salladım.Bir yemeklere baktım bir Ryan'a.Ryan çok yakışıklıydı. Gözleri kırmızıydı. Saçları.. Sarı tonlarındaydı. Bu yakışıklılık bizim dünyamızda yoktu. Olsaydı keşke.
Lucas yarı beyaz yarı ela gözlüydü. Onun saçları dalgalı ve beyazdı.Yüzüne cuk oturmuştu.
Victor masmavi ve yeşil karışımı gözlere sahipti. Onun saçları ise uzun ama güzeldi.Kızlar ise benden on kat güzeldi.Adel tıpkı Lord'u gibi gözleri vardı. Saçları ise sapsarıydı.Dina ise Lord'unun kopyasıydı.
"Lora yemek yemek istemiyorsan başka bir odaya gidebilirsin."
"Tamam."
Birşeyler söyledi. Bir anda yanımda bir peri belirdi.
"Merhaba leydim. Buyrun benimle gelin."
"Hmhm."
Peri beni yan odaya götürdü. Teşekkür ettikten sonra odadan çıktı.Aradan 5 dakika geçti ve bu sefer odaya Ryan girdi.
"Ne oldu? Neden böylesin?"
"Nasılım?"
"Yemek yemedin."
"N'olacak? Beni düşünen mi var?"
"Ben varım. "
"Beni daha bugün tanıdın Ryan."
"Belki önceden de tanıyorumdur."
"Hm?"
"Boşver."
"Uyuyalım mı?"
"Olur."
Ryan yatağı işaret ettiğinde yatağa girdim. Uykum çok vardı. Uyuyakaldım.
RYAN'IN GÖZÜNDEN
Lora uyumuştu. Çok güzeldi. Ve ben kendi yatağımı Lora'ya verdiğimden ayakta kalmıştım.Yanına girsem utanır mı diye düşündüm. Evet. Utandırdı.Yapacak birşey yoktu. Ya Lora'nın yanı yada uykusuz bir gece. Evet Lora'yı seçtim.Uyandığında beni öldürecekti.Ama olsun.
Yanına girdim.Uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Varisimin Nesi Var?
Ficção AdolescenteLora bir derse gider ve o derste olacaklardan haberi yoktur. Sonrasında Lora elementale girer ve büyük savaşlar çıkarır.