‧͙⁺˚*・༓☾ ★ ☽༓・*˚⁺‧͙
Jeszcze przed rządami Belosa, istniał ród, który opiekował się mieszkańcami Wrzących Wysp. Konkretnie był to ród Brightmoon.
Niestety gdy pojawił się Belos, ród Brightmoon został zagrożony. Przez rządy nowego nieznajomego, który sądził, że umie rozmawiać z Tytanem, ród ten został strącony z tronu.Przez wiele, wiele lat ród Brightmoon starał się odzyskać władzę, ale gdy byli oni blisko, zawsze zostawali oni pokonywani. Przez to zaczęli oni pracę nad pewnym projektem, mimo że wątpili, że się im to uda. Po kolejnych wielu latach, została tylko dwójka z tego rodu, małżeństwo - Nimora i Balder, którym w końcu udało się dokończyć projekt swoich przodków, czyli wyhodowanie Krwawej Róży, której moc zapewniała wydłużenie życia, ale nie była ona w stanie dać nieśmiertelności.
Mijały kolejne lata, a małżeństwu nie udawało się odzyskać tronu, każdy już zapomniał o rodzinie Brightmoon. Zdecydowali oni, że poszerzą swój ród, by mimo wszystko nie zniknął on na zawsze. Nimora po dłuższym czasie, wydała na świat, ku zdziwieniu małżonków - dwójkę dzieci, chłopca i dziewczynkę. Balder wyczuł w nich potężną siłę. Zrozumiał, że przodkowie podarowali im swoje wszystkie siły i zdolności. To był znak od ich przodków.
Chłopiec - Azael odziedziczył wielką siłę, mógł on przenosić ciężkie rzeczy, był on również bardzo mądry i z łatwością przyswajał nową wiedzę, natomiast dziewczynka - Victoria, odziedziczyła wielki dar, panowanie nad dziką magią, dziewczyna była bardzo potężna dzięki tej zdolności swoich przodków, również posiada ona wielkie przywiązanie do dzikich bestii, demonów oraz palizmanów. Jest w stanie zrozumieć wszystko co mówią, dzięki czemu jest ona w stanie podarować im swoją opiekę i ochronę, którą oni potrzebują.
Małżeństwo było bardzo zdziwione tak wielką potęgą i zdolnościami swoich dzieci. Wtedy zobaczyli oni nadzieję na odzyskanie tego co zostało im zabrane.
Gdy dzieci skończyły 7 lat, rodzice zaczęli ich trenować codziennie, tylko weekendy mieli wolne.
Podczas treningów Balder i Nimora zauważyli, że siła bliźniaków staje się silniejsza gdy są razem. Wtedy małżeństwo naciskało jeszcze bardziej na dzieci, ćwiczenia stały się bardziej cięższe i męczące, przez to rodzeństwo chciało jak najszybciej i jak najdalej uciec od rodziców.Niestety jedyną ich metodą "ucieczki" od tych koszmarów były wolne weekendy. Robili wtedy co chcieli i gdzie chcieli. W wieku 13 lat zaczęli oni swoją przygodę z przestępstwami, napadali, okradali, a nawet momentami zabijali. Przez to Wrzące Wyspy zaczęły się bać rodzeństwa, zaczęli ich nazywać "Devil Twins" i nawet wystawiono nagrodę za ich złapanie - 1.000.000 ślimaków. Nikt nie wiedział skąd oni są, kim są ani nie wiedzieli kiedy znowu zaatakują, gdzie i kogo. Zawsze mieli na sobie specjalne przebrania, maski na twarzy oraz założone kaptury, aby nikt ich nie rozpoznał. Nikomu nigdy nie udało się ich nawet dotknąć, uważano ich za potężnych magów, na takim samym poziomie niczym Sowia Dama.
Gdy bliźniacy osiągnęli 14 lat, rodzice dowiedzieli się o ich przestępstwach. Dostali oni za to wielką karę - ukazanie ich mocy pod osłoną krwistej pełni. Ich moce przejęły ich ciała, stali się zombie, moce panowały nad ich ciałem, a oni sami byli uwięzieni we własnym umyśle. Rodzeństwo krzyczało przez łzy, bardzo oni cierpieli, byli zmuszeni patrzeć na swoje najgorsze wspomnienia oraz czuli przeszywający ból na całym ciele. Przez wielką potęgę ich mocy, niszczyły się doszczętnie ich ciała. Gdy byli bardzo blisko śmierci, rodzice cofnęli zaklęcie.
Rodzeństwo padło na kolana i próbowało złapać oddech, czuli jakby ich ciała się nadal paliły. Rodzice tylko ostrzegli ich, by nie robili kolejnych "głupot", bo następnym razem nie cofną oni zaklęcia, a po ich śmierci zastąpią bliźniaków kimś nowym.
CZYTASZ
Free Fall // Hunter "The Owl House"
Fantasy────── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ────── Poznajcie historię pewnej wiedźmy, która pochodzi z zapomnianego już rodu Brightmoon. Dowiecie się wiele o jej życiu, o jej wzlotach jak i upadkach, dowiecie się również odpowiedzi na najważniejsze pytanie ze wszystk...