Mert, göğsünde hissettiği batma hissi ve zor nefes almasından dolayı arkadaşı İrfan ile beraber hastaneye gelmişti.
Huzurlu huzurlu sedyede, özel oda da uyurken odaya giren hemşire ils uykusundan sıçramıştı Mert. İrfan'ın ve Mert'in gözleri de hemşireye dönmüştü, hemşirenin yüzü asıktı.
Kapıyı kapattı ve Mert'in yattığı sedye nin ayak tarafında durdu. İç çekip, konuşmasına başladı.
"Mert bey, bir iyi bir kötü haberim var size. Fakat bu iyi haber, kötü haber yüzünden son bulabilir."
"İkisinide söyleyin."
Dedi Mert bir cesaret ile. Hemşire ilk elindeki dosyaları inceledi, daha sonra Mert'e döndü.
"Hamilesiniz, iyi haber bu idi-"
İrfan, hemşirenin sözünü kesti.
"Mert bak, Elisa'ya kardeş geliyor."
"Dur bi' İrfan dur. Siz lütfen devam edin hemşire hanım."
"Kötü haber ise, kalp yetmezliğiniz var Mert bey. Fakat erken teşhis konulduğu için yaşamınız normale dönme olasılığı yüksek. Hamile olduğunuz için bu tehlikeli ayları yani ilk 2-3 ayınızı, hastanede geçireceksiniz, sizi yatışa almış doktorumuz. Eğer hastalığınız ilerler ise maalesef doğuma kadar burada kalmak zorundasınız. Hamile olduğunuz için ilaç seçiminde biraz zorlandık fakat biz size ilaç saatinde ilaçları, serum yolu ile ileteceğiz. İyi günler."
Hemşire odadan çıkıp kapıyı kapattı. Mert, elini karnına götürüp orayı okşamıştı. İrfan'ın telefonu çalması ile ayağa kalktı. Açıp kulağına tuttu telefonu.
"Alo İrfan abi merhaba, Elisa ben."
"Merhaba Elisa'cım, numaran kayıtlı. Söyle bakalım."
"Mert babamı aradım ama sanırım telefonu evde. Neyse... Mauro babam aradı, bugün beni almaya gelemeyeceğini çünkü önemli bir işi çıktığını ve bir kaç günlüğüne yurt dışına gideceğini söyledi. Doğal olarakta beni şoförümüz getirdi eve ve şuan onun ile kapınım önündeyiz çünkü evde çalışanlar bile yok. Neredesiniz siz? Oraya geleceğiz. "
"Konumunu atıyorum gülüm, hadi görüşürüz."
İrfan telefonu kapatıp Mert'e döndü.
"Mert, Mauro yurt dışına işe gitmiş ve Elisa hastaneye geliyor. Ona her şeyi açıklayacak mıyız? Belki o da burada bizim ile kalır ha? Ne dersin? Zaten haftaya ara tatile giriyorlar, tatil bitene kadar kalır."
"İyi düşünmüşsüm İrfan'ım. "
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yetmezliği- mert, mauro
Fanfiction"Ben burada hastane köşelerinde ayılıp bayılıyorum, o gidip başkalarına götünü veriyor. Çok zoruma gidiyor. Yapamıyorum artık, yaşayamıyorum bu hayatı. Mauro benim hayatımı mahvetti. Ona bir gençlik heba ettim, o bana bir gençlik borçlu..."