8

154 12 17
                                    

İrfan, Mauro'yu dinlemeden hemen hastaneye gelmişti ve şuan Mert'in karşısında duruyordu.

"İrfan ne oldu amına koyayım söylesene."

"Mert, Mauro seni aldatıyor."

Mert ve Elisa aynı anda şaşırdığını belirterek,

"Ne!?"

Demişti.

İrfan ise başından sonuna kadar herşeyi anlatmıştı. Mert'in gözleri dolmaya başlarken içeri Mauro girmişti nefes nefese.

Tam Mert'e sarılacağı sırada İrfan onu kolundan tutmuştu.

"Hop hop! Hadi yaylan aslanım."

"Çekil git be İrfan."

Diyip Mert'e sarılacakken bu sefer de Mert tarafından durdurulmuştu.

"Git, git Mauro. Artık seni istemiyorum..."

"Ama Mert... Açıklayabilirim."

"Ne açıklayacaksın acaba ha? Nasıl sevgili olduğunuzu mu açıklayacaksın?"

"Mert ben gerçekten özür dilerim."

"Sana boşanma davası açacağım Mauro."

"Mert yapma, yapamam ben sensiz."

"Bal gibi de yapıyormuşsun işte Mauro."

Mauro başını olumsuzca sallarken içeri Edin'de girmişti.

Elisa, elini İrfan abisinin beline atıp yan bir şekilde sarılmıştı ona.

İrfan ise yere bakıyordu. Mauro ve Edin, Mert'ten özür dilerken Mert ise bu dolu gözlerini pencereye çevirmiş üzülmemeye çalışıyordu.

"Susun be! Yeter!"

Mauro son kez Mert'ten özür dileyip Edin ile beraber çıktı hastaneden.

İrfan, gelip sıkıca arkadaşına sarıldı. Mert, ağlayarak konuştu.

"Ben burada hastane köşelerinde ayılıp bayılıyorum, o gidip başkalarına götünü veriyor. Çok zoruma gidiyor. Yapamıyorum artık, yaşayamıyorum bu hayatı. Mauro benim hayatımı mahvetti. Ona bir gençlik heba ettim, o bana bir gençlik borçlu..."

...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalp Yetmezliği- mert, mauroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin