Mauro, Dzeko'nun otelinin önünde geldiğinde içeri girecekken korumalar onu durdurmuştu.
"Üstünüzü aramamız lazım."
"Patronunuz Edin Dzeko bizzat kendisi çağırdı buraya beni. Size haber vermedi mi yoksa?"
"Mauro İcardi siz misiniz?"
"Evet? Aslında beni tanımayan yoktur ama, neyse... Şimdilik bu hareketinizi affediyorum, bir dahakine patronunuzun odasına ayaklarına kapanır halde bulursunuz kendinizi."
"Kusura bakmayın efendim, cahilliğimize verin-"
Mauro hızlıca içeri girip bir o kadar da hızlı bir şekilde Dzeko'nun odasına girmişti. Kapıyı kapatıp Dzeko'nun yolladığı (fırlattığı) anahtar ile kapıyı kilitledi ve masanın önündeki deri koltuklardan herhangi birine oturdu.
"Ne oldu Edin, beni niye çağırdın?"
"Özledim sadece Mauro, sevgilimi özleyemez miyim?"
"Mert'in yanındaydım, hastanedeydik. İnşallah birşey anlamaz."
"Anlamaz o saf, boşver. Gelsene sen benim yanıma, yabancı gibi oturuyorsun."
Diyip bacağını patpatladı Dzeko. Mauro'da hemen Dzeko'nun kucağına geçmişti. Ardından ise sürtünmeye başlamıştı, Dzeko'nun aklını başından almaya da başlamıştı.
"Mauro adam akıllı dur!"
"Beni çağırdıydan sonuçlarına katlanmalısın Edin Dzeko..."
Dedi herkesi kendine alet edebilecek sesiyle. Dzeko, bir anda Mauro'yu masasına oturtmasıyla Mauro şaşırmıştı.
Sonra Dzeko gömleğinin düğmelerini açmaya başladı. Açtığı gibi gömleğin yerle buluşması bir olmuştu. Sonra Mauro'nun tişörtünü çıkartıp onu da yere attı.
"Dzeko-ahh..."
Dzeko'nun boynunu ısırması ile inlemişti Mauro.
...
Tamamen çırılçıplaklardı ve şimdi Mauro, Dzeko'nun kucağında oturuyordu.
"Hazırsın değil mi?"
Mauro başını sallamıştı. Sonra kıçını biraz kaldırıp göğüslerini birleştirdi Mauro, Dzeko ile.
Dzeko, penisinin ucunu Mauro'nun deliğine değdirmesi ile Mauro yavaşça oturmuştu Dzeko'nun penisinin üstüne.
İçine giren ve dar duvarlarını resmen parçalayan uzunlukla derince inledi Mauro.
"Eğer oda da yalıtım olmasaydı şimdiden herkes bizi konuşur olurdu."
Dedi Dzeko. Fakat şuan Mauro'nun onu anlayacak hali bile yoktu. Şuan tek derdi Dzeko'nun kucağında zıplamaktı.
O hızlıca zıplarken Dzeko'da kafasını geriye atıp kalın ve erkeksi sesi ile inlemişti. Mauro, Dzeko'nun kafası ile kendi kafasını aynı hizaya getirip dudaklarını birleştirmişti.
Mauro'nun telefonuna tonla mesaj ve arama gelirken asla umursamıyordu ikiside. Mauro elini masada gezdirip telefonu eline aldı ve kimin onu merak ettiğini umursamadan telefonu geri kapatıp yerine koydu.
Dzeko geleceğini hissettiği sırada dudaklarını ayırmıştı ve Mauro'nun da penisini de çekiştirmeye başlamıştı.
İkisi aynıanda boşalırken Mauro rahatlama hissi ile deliğinden alıp giden menileri ve hâlâ içinde olan penisi umursamadan başını Dzeko'nun omuzuna koyup gözlerini kapattı.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yetmezliği- mert, mauro
Fanfic"Ben burada hastane köşelerinde ayılıp bayılıyorum, o gidip başkalarına götünü veriyor. Çok zoruma gidiyor. Yapamıyorum artık, yaşayamıyorum bu hayatı. Mauro benim hayatımı mahvetti. Ona bir gençlik heba ettim, o bana bir gençlik borçlu..."