2

236 20 6
                                    

Şimdi Elisa 14 yaşında tamam mı. Mert'te şuan 30 yaşında, Mauro'da 32 yaşında, İrfan da Mert ile yaşıt.
...

Elisa içeri girmişti. Kapıyı kapatıp hemen babasının yanına ilerledi. Sıkıca sarıldı babasına, Mert'te kızına sarıldı.

"Babacım niye hastanedesin? Çok korkuyorum..."

"Kızım sen iki dakika otur yanı başıma şöyle. "

Elisa, babasının yanına oturmuştu. Mert kızının saçlarını okşarken konuşmuştı.

"Öncelikle... Kardeş geliyor."

Elisa göz devirdi.

"Beni unutup hep onun ile ilgileneceksiniz, Mauro babam ile."

"Kızım öyle şey olur mu? Sen bizim ilk göz ağrımızsın, göz bebeğimizsin."

"Yaa, babacım!"

Diyip babasının yanağından öptü Elisa.

"Ama kötü bir haberim var."

"Neymiş o babacım?"

"Kalp yetmezliğim varmış."

Elisa gözlerini kocaman açmıştı. Biliyordu bu hastalığı ve babasının yakalanması onun canını acıtmıştı. Gözleri dolmuştu.

"Baba..."

Dedi titreyen sesi ile, daha sonra sıkıca sarılmıştı babasına. Elisa, babasının boynunda ağlarken Mert'te dayanamayıp ağlamaya başlamıştı.  İrfan ise onları nasıl sakinleştireceğini bilmiyordu. İrfan'ın tekrar telefonu çalmıştı.

Bu sefer arayan Mauro idi. Oflayıp ayağa kalktı ve telefonu açtı. Hoparlöre aldı.

"Efendim Mauro?"

"Mert'i aradım ama açmadı. Sanırım telefonu kapalı ve evde de yoksunuz."

"Telefonu kapalı ve evet, evde değiliz hastanedeyiz."

"Ne!? Ne oldu Mert'e?"

"Gel de kendisinden duy orospu çocuğu?"

"Tamam tamam, daha şirketten yeni çıktım. Evden getirmemi istediğiniz birkaç bir şey var mı?"

"Mert'e kıyafet hazırlayabilir misin bir çantaya?"

"Tamam ben hazırlarım. Hadi görüşürüz."

"Görüşmeyelim mümkünse."

Diyip Mauro'nun yüzüne kapattı telefonu. Sonra tekrardan eski yerine oturdu.

"Baba ben şurada ödevlerimi yapayım."

Diyip televizyonun altındaki büyük koltuğun yanına geçti. İrfan'da Elisa'nın yanına oturdu.

"Bende yardım edeyim sana fıstık."

İrfan ve Elisa ödev yaparken Mert ise gözlerini kapatmıştı.

...

Kalp Yetmezliği- mert, mauroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin