BÖLÜM 1 CİNSELLİĞE İLK ADIM

1.1K 23 4
                                    

Günlerden bir gün Ali Vefa evinden çıkıp hastaneye gitmek üzere yola koyulmak üzereyken merdivenlerde Ezo ile karşılaşır.
Ezo: Nereye kaçak doktor. İnsan bir selam verir.
Ali: Selam Ezo. Kusura bakma ama acelem var gitmem gerek.
Ezo: Tamam ortak görüşürüz.
Ezo'nun alması yere düşer. Ezo elmayı yerden almak için eğilir ve mini etek giydiği için Ali onu arkadan iç çamaşırı hariç çıplak görmüştür. Ezo bir kaç saniye sonra geri kalkar.
Ezo: Hadi görüşürüz.
Ali tuhaf olmuştu. İlk defa bir kadının kadınlığını görmüştü. Nazlı ile sevgili olmasına rağmen sürekli temas etmemesi ve Nazlı'yı sürekli doktor önlüğü ile gördüğü için hiç görmemişti. Gördüğü manzara karşısında utanmıştı ama içinde daha önce hiç hissetmediğı hareketler hissetmişti. Ardından pantolonuna baktı ve erkekliğinin uzadığını görmüştü. Aslında bunun olmasını istememişti kendinden bağımsız gelişiyordu her şey. Bir süre sonra kendine gelip hastaneye gitti. Soluğu Ferman'ın yanında aldı.
Ali:Ferman Hocam size bir konuda fikrinize ihtiyacım var.
Ferman: Söyle bakalım tıbbi değil mi?
Ali: Hem tıbbi hem değil.
Ferman: Allah Allah neymiş söyle merak ettim.
Ali: Hocam bir erkek bir kadının cinsel organlarından birini görürse istemediği halde nasıl olurda cinsel dürtü oluşur.
Ferman: Ali bu mu soru? Seni bilmesem biriyle yattın diyecem. Yoksa sen Nazlı ile yattın mı? Helal gurur duydum bak seninle.
Ali: Ne yatması hocam biz aynı evde bile kalmıyoruz.
Ferman: Niye soruyorsun o zaman boşver işine bak hastalara odaklan.
Ali: Hmm. Tamam hocam.
Ali odadan çıkar ama aldığı cevap kendisini tatmin etmez. Sonra aklına bu soruyu Doruk sormak gelir aklına. Onun patavatsız biri olması işine yarayacaktı. Asistan odasına girer ve Doruk Demir beraber oturur. Ali hemen konuya girer.
Ali: Beyler bir kadından nasıl etkilenirsiniz.
Demir: Abi ben bunu sana aşk üçgeni olarak anlattım.
Ali: O değil başka bir mevzu bu.
Doruk: Vay seni gibi seni. Büyümüşte cinsellik işlerine girmiş.
Demir: Oha ciddi misin. Ali ve cinsellik aklıma hiç gelmezdi.
Doruk: Ben ilk gördüğüm zaman anladım bunun böyle olacağını. Nazlı ile işleri büyütmüş ama sana tavsiye verim bu konuları her yerde anlatma insanlar sağı solu belli olmaz.
Ali: Biz onunla hiç şey etmedik ki?
Doruk ve Demir: Hiç mi?
Ali: Evet.
Doruk: Bu kızla 1 yıldır sevgilisin hiç mi etkilenmedin oğlum?
Ali: Onun güzelliğinden etkileniyorum.
Doruk: Sadece güzelliği değil. İç güzelliğinden.
Ali: Onun kalbi güzel zaten.
Doruk: Vallahi delirtir bu çocuk. Nazlı'yı çıplak görmek istemedin mi hiç?
Ali: Neden istiyim.
Doruk: Pantolon altındaki organın ne olduğunu biliyor musun?
Ali: Erkeklerin üreme organı.
Doruk: Sadece o işi görmüyor. Neyse sana bir kaç video attım izle anlarsın.
Ali tek kalır ve videoları izler. Videolar onu çok etkilemişti sanki içinde uyuyan bir şeyler uyanmaya başlamıştı. Uyuya kalır. Rüyasında Nazlı'yı görür bir odaya girmişti. Üzerindeki geceliği çıkarmıştı ve yatağa yatmıştı.
Nazlı: Ali gel aşkım.
Ali karşısındaki manzara karşısında tutulmuştu. Nazlı'ya karşı koyamıyordu ve ona doğru çekiliyordu.
Adil: Ali kalk oğlum.
Ali: Hııı.
Adil: Kalk hadi rüya gördün.
Ali: Adil hocam.
Adil: Ne gördün rüyanda ter içinde kaldın.
Ali: Hiç hocam. Benim işim var.
Ali odadan koşarak çıkar. Bir tuvalete girer. Bu nasıl bir rüyaydı böyle. Ali altında bir ıslaklık hisseder. Pantolonunu indirir ve jel kıvamında bir sıvı görür.
Ali: Ben rüyamda Nazlı'yı gördüm hiçbir şey yapmadım nasıl oldu bu. Bu konu git gide Ali'nin ilgisini çeker. Akşam Nazlı ile sevişmeye karar verir. Akşam olur Ali Nazlı'nın evine gider.
Ali: Nazlı nasılsın.
Nazlı: İyiyim Ali. Seni tuhaf gördüm. Bakışların bir değişik.
Ali: Nazlı seni seviyorum.
Nazlı: Ben de seni seviyorum. Nereden çıktı şimdi bu anlamadım.
Ali: Benim için her şeyi yapar mısın?
Nazlı: Bu nasıl soru Ali? Ben senin için kendimden vazgeçtim. Bunu en iyi sen biliyorsun. Gerekirse canımı veririm hatta.
Ali: Canını verme çok üzülürüm. Seninle bir şey yapmak istiyorum.
Nazlı: Ne yapmak istiyorsun?
Ali Nazlı'nın dudağını hızlıca öper.
Nazlı: Öpüşmek mi istiyorsun?
Ali kafasını sallar. Nazlı ve Ali yaklaşırlar ve öpüşmeye başlarlar. Bir kaç dakika sonra Ali eli ile Nazlı'nın beline doğru inip götüne yavaşça dokunur. Nazlı hemen geri çeker kendini.
Nazlı: Ali ne yapıyorsun?
Ali: Şey. Seninle birlikte olmak istiyorum artık.
Nazlı şok olur.
Nazlı: Hayır olmaz.
Ali: Neden. Beni sevmiyor musun?
Nazlı: Bunun sevgi ile ilgisi yok. Hem sen hem ben buna hazır değiliz. İlmek ilmek işlediğimiz aşkımız için bunun vakti var hâlâ. Ben bu anı çok farklı hayal ettim. Üstelik ben regl dönemindeyim olmaz.
Ali: Ben gidiyorum.
Nazlı: Nereye.
Ali: Evime.
Nazlı: Ali dur.
Ali hızlıca evden çıkar.
Nazlı: Off Ali keşke anlasan beni.
Ali evine gelir. Tam eve gireceği sırada kapıda Ezo belirir.
Ezo: Doktor Alişko gelmiş. Nerelerdesin sen.
Ali: Bugün iyi değilim Ezo sonra konuşalım.
Ezo: Ne oldu?
Ali: Boşver.
Ezo: Ne oldu anlat bana. Ben sana yardım ederim.
Ali: Özel konular. İyi geceler.
Ali arkasını döner kapıyı tam açar. Ezo Ali'yi kendine çevirir hızlıca.
Ezo: Derdini anlat ben çözerim.
Ali ve Ezo dip dibe gelmişti. Ali tuhaf olmuştu. Bir anda Ezo'yu öper.
Ali: Özür dilerim.
Ezo: Yok sorun değil. Zaten iyi görünmüyorsun.
Ali öptükten sonra kendini kaybetmeye başlamıştı. Ezo'yu bu sefer ikinci kez öper ve bu sefer uzun süreli olur. Ezo'yu evine çeker ve kapıya dayayıp öpmeye devam eder. Ezo Ali'yi iter.
Ezo: Ali ne yapıyorsun farkında mısın?
Ali: Artık dayanamıyorum.
Ezo: Tamam anladık Nazlı ile kavga etmişsin ama bu aldatmak oluyor.
Ali: Nazlı şuan umrumda değil. Bu duyguyu tatmak istiyorum. Sen de istiyorsun bence.
Ezo: Biz arkadaşız. Benim böyle düşüncem olmadı.
Ali: Arkadaşına yardım et. Bu dünyada arkadaşı ile birlikte olan ilk insan biz değiliz son da olmucaz.
Ezo: Tamam yardım edecem sana ama sonunda pişman olursun emin misin.
Ali: Artık konuşmayı bırakalım icraat geçelim.
Ali ve Ezo öpüşmeye başlar.

DEVAMI YENİ BÖLÜMDE.

ÇAPKIN DOKTOR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin