Gozlerimi actigim an geri kapattim. Hayir uyanmak istemiyorum. Gercekten suanda uyumak icin herseyi yaparim.
Gercekten.Uyumaya devam ederken umayi aramasiyla yataktan firladim.
Bu telefonun sesini bu kadar niye actim? salagim cunku.
"Efendim umay uyuyorum iste" Gozlerimi kapattigim an umayin cigligiyla yataktan dustum.
Benim salakligimmi umayin cigligimiydi? Butun suc umayin.
"Lavincim hayatim o yataktan kalkarmisin yoksa kedimi kafana koyup isemesinimi bekleyeyim"
Bu ani yasattirmisti bana. Sasirdikmi hayir. "Tamam umay ustumu giyiniyim konusuruz" Telefonu sertce kapattigim an kapi caldi.
Umay olduguna yemin edebilirim hatta simdide kanitlayacagim.
Hatta kanitlamayacagim cunku kapiyi acmiyacagim.Ustumu cikardigim an kendi kapim sertce acildi.
"Sen nasil iceri girdin la" Odum kopmus bi sekilde umaya bakiyordum.
"Anahtarinin kopyasi vardi bende bunu yapacagini biliyordum askitoskoloskom"
Elindeki posetten cikardigi gomlegi bana smac atarak verdi.
Firlatmadi.
Elden vermedi.
Smac atti."Umay salakmisin?" Umay gulmekten gozleri dolmus bi sekilde kahkaha patlatti.
"Okula neyle gelmeyi dusunuyordun?"
Ona sutyenle der gibi baktiktan sonra cevap vermem gerektigini anladim.
"Esorfman ustune sweat" Sasirmamis gibi bakti.
Cunku sutyenle gitmeyecektim.
Ciddiye almadiniz degilmi.
"Giyin sunlari hadi gec kaldik" duraksadi.
"Sana birakmamam gerek" tam bisey soyliyecektimki elimdeki gomlek ve etegi ustume hizlica giydirdi.
"Ya salak olucem nefes alamiyorum oho"
Harika numara yapiyorum gercekten. Acaba beni show tv yemi alsalar?
Umay beni masama oturttu, ve cantasindaki gratis gezegeninden makyaj malzemeleri cikardi.
Hayir. Bu olamaz. Beni filli boya yapacak.
Dudagima bordo bi ruj, gozume hafif kahverengi bi far, Yanagima pembe allik, gozume rimel ve eyeliner cektikten sonra beni aynaya bakmama izin vermeden evden cikardi.
Kesin filli boyaya dondum.
Okul bizim eve yakin mesafedeydi o yuzden yurumeye basladik. Cantamdan kulakligimi cikarip kulagima gecirdigim an umay kulakligimi aldi.
"Yavas ol olum elin cok sert" Umay bana gulumseyip okulu isaret etti.
Burasi hayatimda gordugum en buyuk okulu gec, yer olabilirdi.
"Lavinya-" lafini kestim. "Sakin bana okuldada lavinya deme salak okula rezil edeceksin."
"Neyse lavinyacim, Sakın yanimdan ayrilma." Durdu. "Hassiktir!" Ona baktim. Nolur artik bisey olmus olmasin.
Gerci en buyuk nolabilirdiki.
"Sey ben sana soylemeyi unuttum." Noluyo gibi bir bakis attim.
"Senin dun yazdigin cocuk, Korel. Ayni siniftayiz."
"Ne, Kanka bunu simdimi soyluyon" Ozur diler gibi baktim ama hersey cok gecti. Kapiya atilip cikacaktimki umay kolumdan yakaladi ve onume bakmami sagladi.
Karsimdaki koreldi.
♣︎
Hikayenin umay tarafindan anlatimini cemrexwqr_ hesabindan bulabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GUNES VE AY
Storie d'amore"Güneş çok güzel degilmi." "Sen güneṣ kadar parlak ben ay kadar karanlık, Aşırı zıt kisileriz."